Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A német Hamann Motorsports által megvadított X6-osról már tavaly is beszámoltunk, igaz akkor gyakorlatilag egy demóautóra feldobált előzetes készletről esett szó, ami vélhetően az Essen Motor Show-ra készült. A szett viszont csak most érett össze többféle opciót tartalmazó csomaggá, és TYCOON Widebody néven kezdte meg pályafutását a típushoz készült utólagos alkatrészek világában.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Hogy rögtön túlessünk az optikán, a kiegészítők szinte egytől-egyig megegyeznek a korábban látottakkal, egyedül az Auditól importált nappali fénnyel ellátott új első lökhárító kapott még némi ráncfelvarrást. A küszöbök, valamint a hátsó lökős maradt a régiben, csak úgy mint a csomagtérajtót lezáró szárny – az elemek pedig kivétel nélkül gyári minőségű, mindemellett rendkívül könnyű műanyagból készültek.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Megmaradt a Design Edition Race Anonized felni garnitúra 23”-es méretben, hozzá kell tenni viszont, hogy emellett számos készlet rendelhető még az X6-hoz. Esetünkben a tárcsákat 315/25R23-as abroncsok borítják, a futóművet pedig rugók segítségével ültették meg, 40 mm-el. Nincs számottevő változás az utastérben sem: karbon és alumínium elemek, valamint háromküllős kormánykerék került beszerelésre. Optikailag tehát elmondható, hogy a legszembetűnőbb változatás a korábban látott koncepcióhoz képest a szín, mely fehérről feketére változott.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Izgalmasabb dolgokat rejt azonban a motortér. Jelenleg a vásárlók két 3.0 literes opció közül választhatnak, ők a gyárilag 306 LE / 400 Nm-es xDrive35i, és a dízel, 286 LE / 580 Nm tudású xDrive35d. Mindemellett létezik még egy kisebb, 235 / 520-as paraméterekkel rendelkező dízel aggregát is. A Hamann mindhárom motorhoz kínál opciót, a dízeleket 261 és 316, a benzines erőforrást pedig egészen 360 lóerőig húzták fel. Nyomaték terén ez utóbbi 140, a dízelek pedig 80 Nm többlethez jutottak.

Továbbá, a cég szintén munkálkodik a jelenleg csúcsot jelenti xDrive50i blokkon, mely már gyárilag is impozáns, 407 lóerőt és 600 Nm nyomatékot présel ki a 4.4 literes ikerturbós V8-asból. Hogy ebből mi lesz, az egyelőre a jövő zenéje.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!