Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Ha valaki lenne annyira elvetemült, hogy egy C6-os Corvette volánja mögül is Ferrariról álmodozik, annak az Innotech szolgáltatja a megoldást, méghozzá Csehországból. Jövő januártól a cég többféle csomagot is kínál majd, mind a kupé, mind a kabrió tulajdonosoknak, amivel bárki szebb és gyorsabb aszfaltszaggatót készíthet a Chevrolet sportautójából.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A legfontosabb módosítást a motorikus opciók jelentik, melyek 500 és 560 lóerő között hoznak ki a normál szívó, és 600 lóerő körül az utólagos kompresszorral szerelt aggregátból. Azonban az ikerturbós, gyárilag 600 lovas 6.2 literes LS3 motoros verzióból akár 1.000 lóerőt is kipréselnek, ami ismét képbe hozza a mostanában sokat emlegetett Veyront: a teljesítmény szinte azonos, azonban 1.400 Kg-os tömegével a C6 cirka fél tonnával kevesebbet nyom az ex-sebességrekorder Bugattinál, így akár okot is adhat némi találgatásra. Mindenesetre a 400 km/h feletti száguldozáshoz a kaszni kialakítása, súlyelosztása és az aerodinamikai jellemzők is nagyban hozzájárulnak, melyhez a Corvette-et aligha tervezték megfelelőre – még az utólagos, Ferrari-öltözetben sem.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Az Innotech szettjéről ugyanis nem véletlen jut eszünkbe rögtön az 599 GTB: a designerek határozott célja volt az olaszos kinézet, mely csak az új első és hátsó lökhárítók segítségével teljesen felismerhetetlenné tette az autót. A módosított hátsó ablakok, valamint az opcióként rendelhető beömlős motorháztető pedig már csak a hab a tortán. Az alkatrészek egytől-egyig üvegszálas, vagy karbon alapú műanyagból készülnek, továbbá a hírek szerint egy wide-body kit is készülőben van a típushoz.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Bár a teljesítménynövelés pontos paraméterei – a sport kipufogórendszertől eltekintve – nem ismertek, a hozzá tartozó fékerőről már tudunk: a maximálisan elérhető opciót a Brembo 15 hüvelykes hűtött-lyuggatott-bordázott tárcsái jelentik, melyek elől 9x19, hátul pedig 12x20”-es felnik mögül kandikálnak a külvilágra. A méretes alu garnitúrát a HRE vagy a Forgeline szállítja, de a Dymag magnézium kerekei is elérhetők, vastagabb pénztárcával felszerelkezett ügyfelek részére.

Az Innotech Corvette-ek a cég amerikai bázisán kerülnek összeszerelésre, az alkatrészeket, valamint a komplett autókat pedig innen utaztatják majd szerte a világon. Nem rossz.