Az idei SEMA Show a jelek szerint egyetlen típusnak sem kegyelmez, így a gyakori tuning-alapnak igazán nem nevezhető új Toyota Yarisnak sem. A koncepció nemcsak fényezését tekintve zöld: az eredetileg benzines aggregát helyett vegyes gázüzemű erőforrás pislog ránk a motorháztető alól.

A környezetkímélő CNG (compressed natural gas) rendszer gombnyomásra indítható a fosszilis fertőt felváltandó, a működéshez szükséges tartály pedig a csomagtérben, a két Pioneer erősítő között foglal helyet. Ez utóbbiak két monitorral, hangszóró rendszerrel és iPOD csatlakozásra alkalmas fejegységgel együtt alkotják a multimédiás installációt.

A békazöld szín mellett, az optikailag legszembetűnőbb változtatást a három elemből álló widebody szett jelenti, mely a kerekek körül brutálisan kiszélesített sárvédő ívekben folytatódik. A horizontális méretekre szükség is van, hiszen az autó alá szerelt 17” DPE garnitúra hátul 11 hüvelykes szélességgel adja meg az alaphangot. A felniknek éppen a felét teszi ki a polír perem, mögöttük pedig a Rotora fékrendszere, valamint a Tanabe ültetőrugói figyelnek.

Az elsőre talán inkább Aygo-nak tűnő Yaris további érdekessége az alternatív módon nyíló két hátsó ajtó, az automatizált, kettéosztott csomagtér-ajtó, valamint a középre kihozott kipufogó-végződések. Az utastér szürke és fekete bőr kombinációjában pompázik, az üléseken némi sárga mintával megvadítva.