Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A legendás német őstuner AC Schnitzer, a BMW luxusterepjáró vonalának legfrissebb egyedét vette kezelésbe. A távolról nézve egy nagyra nőtt kupéra emlékeztető, de egyébként gyönyörű X6-os, mind optikailag, mind teljesítmény terén változott – a koncepciót népszerűsítő kéttónusú festéssel azonban csúnyán mellélőttek.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A komplett, első és hátsó lökhárítókból, szolid küszöbökből, valamint tetőszárnyból összeálló légterelő szett önmagában nem is lenne rossz, bár hozzá kell tenni, a riválisoktól láttunk már fantáziadúsabb elképzelést is, vegyük csak például a LUMMA X650-esét. Az autó oldalán és hátulján végigvonuló, esztétikusnak semmiképpen nem nevezhető aranyszínű design-csík miatt azonban az utólagos elemek szinte fel sem tűnnek, az átlag szemlélődő inkább arra próbál rájönni, hogy milyen szögből kellene nézni az autót, hogy jól is mutasson. Az arany-sólyom séma azonban a legjobb esetben is csak „érdekes”, mint szép, legalábbis fényezés terén - annak ellenére, hogy az utastérben viszont panaszunk nem lehet rá.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A mintás összképet az AC Schnitzer Type VII-es görgői sem mentik meg, annak ellenére, hogy valóban jól passzolnak az X6 karakteréhez. A fekete és ezüst festéssel elérhető, 22 colos tárcsákat sport futómű húzza közelebb a kasznihoz, mindemellett a Sas némi motorikus tuningot is kapott. A 30D és 35D erőforrások tudása, a vezérlés optimalizálásának köszönhetően a gyári 235-ről 272, valamint 286-ról 310 lóerőre növekedett. Továbbá, ne feledjük a sport kipufogórendszert sem.