A Mercedes specialista Lorinser legújabb kiszemeltje a C350. A német csapat a gyárilag is igen impozáns teljesítményű autót további, 33 lóerőt és 30 Nm nyomatékot biztosító tuning csomaggal látta el.
A 305 lőerős és 380 Nm-es végeredményt egy kis mechanikai változtatás - vezérműtengely tuning - mellett az elektronika optimalizálásával hozták ki a 3.5 literes, V6-os aggregátból, a teljesítménynövekedésnek köszönhetően pedig a C350 menetteljesítménye is pozitív irányba változott.
Optikailag, a koncepció legszembetűnőbb eleme a 19”-os felni garnitúra, melyet mattfekete RS8-as, vagy pedig az ezüstszínű RS9-es típusok közül választhatunk ki. A kerekekkel tökéletesen harmonizáló szolid légterelő szett, valamint az elmaradhatatlan ültetés sportosan elegáns látványt kölcsönöz az autónak.
erről vitáztunk az előbb, mikor beköszöntél, hogy te kimernél menni spanyolba,.. mondjuk van 400lovad.. mi az, semmi, ahhoz képest, hogy itt cs-n vannak ilyen autok az olcsobb kategoriábol is.. nemnaghy szám már 400lo.. erre irtam, hogy mutass egyet, amivel kimernél menni.. ami itt a topikcimben is szerepel auto, igaz nem erőgyár, ahhoz képest, hogy mekkora motor, de biztosan nem hagy cserben..enyém is ezért maradt gyári 150pacival, és igy körbeutazhatom vele a világot, de rettegek is alaptalanul
Bármi ami japán és mondjuk nem 15 éves, bár 20 éves Nissan Sunny-val járok és semi baja!! Féltengelycsapágy csere és ennyi, patent kisautó és autómata imádom
na igen..tudsz igy ekkora teljesitményt, hogy közben egy fikarcnyit sem rettegsz elugrani spanyolországba mondjuk? én a sajátomban rettegek mindig, pedig azt tudom, hogy én raktam össze
mennyi olaj kell egy olyanba? milyen olaj kell bele? jaaah, hogy( japánbóól) jön.. a fene.. akkor mégsem fogunk ilyet rakni az uj német autonka.. .nehogymár ilyen legyen benne.. kitalálnak valami mást.. automata válto. annyira nemismerem őket bevallom őszintén, pedig pont a volvokba olyan van de azt tudom, örökéletű az olaj bennük
jajj xenon!! .. ugyanez.. lehet xenont venni.. mindenfelé lumen! csak még mindig nemlehet normálisat épiteni házilag.. mert leégeti a foncsort.. ezt sem lehet meguszni.. vagy marad kissebb xenon(lásd teljesitmény) és működik közuton, vagy olyan ára van, hogy nincs közúton , vagy nem tartos(utángyártott) ugyanigy van a lóerőnél is
a honda is ilyen.. kis ponton találkozik a teljesitmény , nyomaték görbéje, ezért rugalmatlan.. kis fordulatszámtartományban tudja csak leadni a max nyomatékot.. régebben probálkoztak azzal a megoldással, hogy igy spiccelték ki a motort, mondjuk 5000fordulatra.. aztán csináltak hozzá egy 15 sebességes váltot, hogy mindig ott tudd tartani a fordulatszámot.. aztán olyan izomláza lett a szerencsés pilotának, mire futott egy kört, egyfolytában dobálni kellett a sebességet.. szoval lehet gyorsan menni, de egy cicababa, már igy ezzel nemboldogul.. egy pont kilőve az előzőekből
Nekem volt már szívó és turós dieselem is, szívó és turbós benzinesem is, de az utolsó fogott meg igazán! Szeretem a nyomatékot és azt is ha lehet pörgetni a motort.....így ez az egy alternatíva maradhatott De hondám is volt amibe (köztudott, hogy ) szinte zéró a nyomaték, de azt is szerettem