Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Hazánk kereskedéseibe még éppen hogy csak eljutott az első Ibiza SportCoupe, kontinensünk egyik legnevesebb tuningcége viszont máris a piacon figyel a típushoz gyártott opciókkal. Ha pedig Seat átalakításról beszélünk, első körben nem is jöhetne más szóba, mint a német JE Design.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A VW konszern spanyol bikájának átalakításában már sokéves rutinnal rendelkező vállalat ezúttal is a jól bevált kiegészítőkhöz folyamodott, melyek mind a háromajtós, mind az ötajtós típushoz remekbeszabottan alkalmazhatók. Külső optika terén első légterelő toldat, jeltelen hűtőrács, szemöldök, küszöbök, tetőszárny, valamint egy karbonmintás hátsó kötény hivatott a sportosságról gondoskodni. A szett mellé a JE Multispoke görgőit ajánlja, 17 illetve 18 hüvelykes méretekben, a hozzájuk tartozó, 215/40R17 és 215/35R18 abroncsokkal.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Mint ismeretes, a szép felni ültetés nélkül olyan, akár a kávé Completta nélkül: jól tudja ezt a JE Design is, ezért nem meglepő, hogy eszükbe sem jutott volna egy állítható magasságú szett nélkül bármivel is előhozakodni. A sportosabb vezetési élmény mellett, az ültetés optikailag is jót tett az Ibizának, további extraként pedig az LSD ajtónyitó szettjét is az autóra szerelték. Végső simításként a több helyen is bevetett matt fekete fóliázás, valamint a trapéz formájú, középen kivezetett rozsdamentes kipufogóvég teszi még egyedibbé a megjelenést.

A sportos külsőt motorilag is alátámasztandó, némi teljesítménynövelés is belefért az első csomagba. Az 1.9 TDI erőforrást 105-ről egészen 130 lóerőig húzták fel, mely a gyári 186-os végsebességhez rögtön további 12 km/h-át adott pluszban. Az eredetileg 11.1 másodperces 100-as sprint pedig kerek 10.0-ban állt meg. A szép és derék eredmények ellenére azonban az új Ibiza továbbra is maximum sportkupébb, de még mindig nem az – mindenesetre a JE Design-on nem múlt.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!