Az új Audi TT megjelenésével egy újabb kiváló tuning alappal bővült a cégek által favorizált autók eddig is népes mezőnye. Láthattunk már néhány TT koncepciót, pl. az Abt és az MTM prezentálásában, de az új TT formavilága egyszerűen megunhatatlan. Az autó vonalvezetése tökéletesre sikeredett, és a kezelhetősége is sokat javult az elődhöz képest.

A Német Oettinger sem akart kilógni a sorból, és elkészítette saját Audi TT-jét. Látványban és teljesítményben is sikerült lépést tartani a konkurens tuner cégekkel.

Nézzük mit is sikerült kihozni ebből a gyönyörű autóból. Az Oettinger egy új, letisztított dízájnt készített: a lekerekített első lökhárító tökéletesen harmonizál a gyári hűtőráccsal, az autó hátulját pedig egy diffúzor és négy 89 mm-es króm kipufogóvég dobja fel. Végső simításként pedig méretes, 20”-os Oettinger RXX típusjelű könnyűfém felni garnitúra került az autóra, 245/30-as abroncsokkal.

A teljesítmény terén a 2.0 literes turbós erőforrást vették kezelésbe. Az alap 200 lóerőből egy K04-es turbó, hozzá való hűtés, új kipufogó rendszer és az elektronika átprogramozás segítségével 350 lóerőt és 470 Nm nyomatékot sikerült kihozni. A menetteljesítmény adatok is igen impozánsak: 0-100 km/h-ás gyorsulás 5.6 másodperc, a végsebesség pedig 270 km/h. Aki nem vágyik ekkora többletre, három további, "butított" teljesítménynövelő csomag közül választhat: 230, 280 és 310 lóerős maximális teljesítménnyel.

Az Oettinger TT tökéletesen helyt áll a TT koncepciók mezőnyében, valamint az idei esseni autókiállításon sem vall szégyent.