Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Kezdjük az alapoktól: a széria Mustang egy 4,6 literes, V8-as, hengerenként 3 szelepes benzines, kereken 300 lóerőt és 434 Nm-es forgatónyomatékot teljesítő agregáttal rendelkezik. Az amerikai Roush Performance által épített verzió a cég ROUSHcharger nevezetű turbó rendszerét tartalmazza, valamint a kisebb teljesítménynövelő mechanikákon kívül egy speciálisan változtatható motorvezérlő elektronikát is kapott. A módosításoknak köszönhetően, a 3-as szintű Mustang 415 lóerőt valamint 512 Nm-es maximális forgatónyomatékot teljesít.

Az autó minden egyes porcikáján változtattak, alakítottak valamit. A futóművet a nagy teljesítményhez, valamint az 1G-t is elérő oldalirányú gyorsuláshoz igazították. Hogy bármilyen helyzetben megállja helyét, új első merevítést, első és hátsó sport lengéscsillapítókat valamint rugóstagokat szereltek a gép alá.

Az első fékek teljesítményén is javítottak: az új 14 colos féktárcsákba dupla orsós, 4 dugattyús nyergek harapnak. A Mustang maga pedig egyedi, 18 colos forgácsolt ötküllős krómozott felniken gördül, nagyteljesítményű abroncsokkal szerelve.

A tekintélyt parancsoló külső megjelenésért a 7 részes optikai csomag felelős, amely elsősorban új első és hátsó lökhárítót, első köténytoldatot, valamint küszöbspoilert tartalmaz. Rajtuk kívül a motorháztetőn található levegőbeömlő, a hátsó szárny, valamint kisebb kiegészítő spoilerek egészítik ki az aerodinamikai/optikai összhatást.

A belső tébe beszerelésre került egy alumínium pedálszett, bőrbe bujtatták a sportüléseket, hímzett lábtörlőkre cserélték a régi példányokat, valamint egy új, 3 részes műszeregységet is installáltak a középkonzolra.

Az átalakításokra 3 év illetve 36.000 mérföld garanciát vállalnak termékükre.

A cég alapítója, Jack Roush szavait idézve: „Ez a legjobb Mustang amit, valaha is építettünk”.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!