JE Design Touareg V8 Kompressor
A német JE Design egy igazán különleges VW Touareget készített. Az autó egyedi megrendelésre készült, az Egyesült Arab Emírségek egy gazdag lakosának.
A fekete Touareg rövid idő alatt mind optikailag, mind motorilag komoly változtatásokon ment keresztül. Külső szempontjából - igaz, apróbb módosításokkal - a már ismert JE Design optikával látták el az autót, melyet brutális, krómfelnikkel egészítettek ki. Ezen túl az utasteret is felszereltek minden földi jóval, amire egy dúsgazdag sejknek csak szüksége lehet.
A megfelelő teljesítményről egy V8-as kompresszoros 500 lóerős erőforrás gondoskodik. Az autó menettulajdonságai igen meggyőzőek: az impresszív gyorsulás és kezelhetőség mellé hihetetlen a végsebesség párosul, mely nem kevesebb, mint 273 km/h. A végeredmény egy egyedi és igazán sportos terepjáró, mely újabb bizonyítéka, annak, hogy a JE Design-nál semmi sem lehetetlen.
X
Jelenleg ezt olvasod: JE Design Touareg V8 Kompressor
Mikor is eszik egy 3.2-es Alfa 25-30 litert??? Varosban lampatol lampaig padlogazon? Csak azert mert egy 3.2-es A3-as, ami nem GTA, meg mittudomenmi, es ugyanugy 250 loerös, mint az Alfa, azzal nem nagyon lehet 16-17 liternel többet megetetni a nemet autopalyakon. Es te közel a duplajarol beszelsz! Es akkor mar nagyon tartosan leszabalyzason, 250-nel kell menni. Valamint lassitas utan kö kemenyen visszavaltva, pirosig forgatva gyorsitani.
A 60-90 litert nem kommentalom. Utcan semmilyen gyari autoval nem lehet ilyen fogyasztast produkalni.
Belsö info: Audi 4.2 Otto. Fekpadon, 7000-nel teljes terhelesnel eszik orankent ~120 litert. Ilyen allapotot utcan nem lehet letrehozni, mert eleve nem birja az utolso fokozatot 7000-ig leforgatni, valamint ez 300 feletti sebesseget jelentene egy oran keresztül. Vagyis ha szamolsz egy kicsit, akkor vegyük a 300km/h-t es hozza a 120 litert. Gyorsan kihozhato, hogy 40 liter/100km. Olyan üzemallpotban, amit utcan nem tudsz megvalositani. Esetleg a fentebb is emlitett varosi lampatol lampaig. Szoval megint a valosag duplajarol beszelünk.
En egyebkent teljesen egyetertek carlosrcng-gel, mar a 250 lo is több, mint eleg utcara. A versenypalya meg mas tema. Aki mast mond, az gondolkozzon el azon, hogy mondjuk 250-nel megy el az autopalyan a 90-nel döcögö kamionok mellett, miközben az egyik jokepessegü török indexeles es tükörbenezes nelkül kijön ele, s 160-as sebessegkülönbseggel gyomlalod ki a nyerges pot 3 tengelyet, miutan a plato sikja egy eszrevehetetlen pillanat alatt levagta a tetöt s vele együtt a fejedet is.