Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Remélem még senkinek nincs elege a Q7-es koncepciókból, hiszen ismét egy újabb variációval ismerkedhetünk meg. Jelen esetben a legújabb változatot a Német Nothelle cég jegyzi.

Érdemes néhány szót ejteni a Nothelle-ről. A 38 éves tapasztalatnak köszönhetően, nevük egyet jelent a mérnöki precizitással és a kiváló minőséggel. Az általuk készített Audi tuning csomagok ötvözik a versenypályákon megszerzett tapasztalatokat az exkluzív külsővel - mindez nagyban hozzájárult az Audi legújabb üdvöskéjének átalakításához is. A Nothelle Q7-es egyszerűen szemet gyönyörködtető, és jelen esetben végre egy nagyobb motorral rendelkező változathoz is opciót kínálnak. A kisebb, 3.0 literes TDI 300 lóereje mellett, a 4.2-es V8-as kompresszoros változat nem kevesebb, mint 500 lóerőt teljesít.

Nézzük először az optikai átalakításokat. Az első dolog, ami megragadja az ember tekintetét a hatalmas 22”-os Novedra IX Sport felni garnitúra, 295/30-as KUMHO abroncsokkal. Talán az összes közül ez az eddigi legszebb felni választás, a jókora kerék-méreteket pedig már megszokhattuk, ha Q7-ről van a szó. A brutális összhatást segíti még elő az elektronikusan állítható futómű, valamint a nagyobb méretű féktárcsák is: az új fékrendszer még ezt a 2.3 tonnás monstrumot is könnyedén megállítja. Aki ismeri a Nothelle munkáit annak nem is kell ecsetelnem, hogy az optikai változtatások sora nem áll meg a külsőnél. Az autó belsejét is rendesen átalakították: luxus bőrborítással valamint multimédia hegyekkel találkozhatunk az utastérben.

A Nothelle a dízel elektronikai átalakításokhoz háromféle karakterisztikát kínál, csatlakoztatható chipek személyében. Az alap verzió, az NTRONIC BOX, egyenletes és viszonylag kisebb plusz teljesítményt jelent. A második lépcső a LEADERCHIP, melyet már agresszívebb vezetők számára ajánlanak. A legütősebb azonban a BULLCHIP, mely olyan az autónak, akár a sűrűn emlegetett energiaital. Maximális, lélegzetelállító, nyakfájdító nyomaték és gyorsulás.

A kisebb, alapból 233 lóerős és 500Nm-es, 3.0 literes TDI változatból maximálisan 300 lóerőt és 600 Nm nyomatékot sikerült kihozni.

A Nothelle természetesen gondolt a benzingőz szerelmeseire is. A 4.2 literes V8-as aggregáttal szerelt verziót egy kompresszor kittel vadították meg. Eredményként pedig egy 500 lóerős országúti szörnyeteg született.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!