Kleemann S50 S3
A Kleemann legújabb üdvöskéje, az S50-re keresztelt Mercedes S500 számos optikai módosításon esett keresztül. A gyári helyére egy nagy beömlővel ellátott, új első szoknya került felszerelésre, hátulra hozzá stílusban passzoló, komplett hátsó lökőst terveztek, integrált trapéz kipufogóvégekkel, valamint diffúzorral. A két elemet egy pár szép kidolgozású küszöbspoiler köti össze, kimerítve ezzel az aerodinamikai csomag lehetőségeit.
Nem csak kívül, de a motortérben is igen kellemes változások történtek. Átprogramozták a motorvezérlő elektronikát, sportlégszűrő, valamint egy teljesen új sportkipufogórendszer gondoskodik a plusz 40 lóerő és forgatónyomaték többletről. A megvadított motorral az S50 5 másodperc alatt éri el a 100-as tempót, végsebssége pedig 290 km/órában állapodott meg.
A tökéletes úttartás és a komfort megőrzéséhez, valamint a biztonság növeléséhez egy állítható sportfutóművel szerelték fel az autót, mellyel akár 35 mm-rel is közelebb ültethetjük a kasztnit a földhöz. A megállásról KB8-as nagyteljesítményű fékrendszer gondoskodik, elől 380x34 mm-es hűtött, ABS-es, bordázott féktárcsákkal, melyekbe 8 dugattyús féknyergek harapnak. Hátul 345x32 mm-es korongokat és 4 dugattyús nyergeket találahtunk.
A masszív KB8-as rendszer a Kleemann TS6 fémjelzésű, hatküllős könnyűfémfelniei mögül figyelnek, melyeken elöl 275/30ZR20-as, hátul pedig 255/35ZR20-as abroncsok feszülnek. A Kleemann minimális csúszást engedélyező differenciálművének köszönhetően a Merci minden körülmények között kordában tartható.
X
Jelenleg ezt olvasod: Kleemann S50 S3
Akik a saját embereiket sem bírják biztonsággal visszahozni az űrből, miközben a Ruszkik már turistákat is felvisznek...
Nekem tökmind1 hogy NASA vagy nem NASA, 60tonna kovácsolás területen nem egy irtózatos érték.
Inkább valami költségkímélő technológiáról van/lehet szó, szerintem.
Az sem rossz ugyebár, csak akkor ne úgy adják be, mint valami űberbrutál megoldás!