Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A VW és Audi specialista B&B, a tuning szférában eltöltött 10 évnyi tapasztalatának legújabb eredménye a VW konszern 1,8-as turbómotorjának megvadítása. A sikeres átalakítást legújabban a Volkswagen Polóban demonstrálták - persze egy kis plusszal megfűszerezve.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Motorilag többféle teljesítmény-szint közül válogathat a leendő tulajdonos - a 195-től kezdődően egészen 300 lóerőig felpiszkált (köztes szintek: 210LE, 245LE, 260LE) 1,8-as turbós erőforrások minden bizonnyal mindenki igényeit kielégítik majd. A teljesítménynövelés átprogramozott elektronikus befecskendezőrendszer, speciális, új B&B dugattyúk, valamint új hengerfej formájában látott napvilágot, a fő átalakítást pedig elsősorban a nagyobb teljesítményű turbók beszerelése jelenti. Mindemellett egy Slim-Line olajhűtő gondoskodik a minden körülmények között optimális hőfokú kenőanyagról. A gyári kipufogórendszert is egy rozsdamentes acélból készült, nagyobb leömlővel és nagyteljesítményű verseny katalizátorral szerelt sport-kipufogórendszerre cserélték.

A módosításoknak hála, a csúcsot jelentő EVO R Polo kereken 300 lóerő leadására és 410 Nm-es forgatónyomatékra képes. Így a 100-as sprintet könnyedén, mindössze 5,8 másodperc alatt teljesíti a végsebessége pedig - az elektronikus korlátozás kiiktatásával - 254 km/óra. A menettulajdonságokat a B&B egy új állítható magasságú és feszességű sportfutóművel, és egy nagyobb teljesítményű fékrendszer felszerelésével igazította a megváltozott igényekhez. Optika terén 17 ill. 18”-os, szemet gyönyörködtető krómozott könnyűfémfelniket kínálnak a géphez, szép peres gumikkal. Az autó 3 féle két-tónusú fényezéssel rendelhető, füstszürke-fekete, szürke-fekete valamint narancssárga-fekete.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!