Első ránézésre az egyedi két-tónusú fényezés és a motorháztetőn lévő kopoltyúk teszik igazán különlegessé az új Hartge H50-est, melynek motorja egyenesen az M5-ösből érkezett és egészen 320 km/óráig repíti a 3-as BMW-t.

A cég mérnökei igazán kitettek magukért mikor a szív átültetésére adták fejüket. Az új M-es erőforrás lökettérfogata 4941 ccm, teljesítménye 550 lóerő, a leadott legnagyobb forgatónyomatéka pedig 520 NM. A V10-es egységet 7 sebességes SMG váltóval társították, valamint egy rozsdamentes acélból készült sport kipufogórendszert kapott a megfelelő gázáramlás érdekében. A rendszer befejezéseként, a leendő tulajdonos kör, illetve ovális krómozott végek közül választhat, ízlésének megfelelően. A nagy terhelés miatt megerősítették a hátsó hajtott tengelyt, valamint a felfüggesztést is. A kellő tapadás érdekében előre 245/30 ZR20-as hátulra pedig 285/25 ZR20-as abroncsokat szereltek, melyek a Hartge 20 colos könnyűfém felniein feszülnek.

A báránybőrbe bújtatott farkas így könnyedén éri el a 320 km/órás végsebességet. A spoilerezés sem maradt el, az autó új, kisebb beömlőkkel tarkított, átszabott első lököst, egy pár küszöb spoilert és egy új hátsó lökhárítót kapott, integrált króm kipufogóvégekkel.

Az utastér sem maradt a régi. A kilométerórát 330-ig skálázták, a műszerfalat karbon betétekkel tarkították, továbbá egy karbon-berakással díszített, háromküllős bőr sportkormány váltotta fel a gyári elemet. A sebességváltó gomb alumínium, a szoknya pedig speciális bőrborítást kapott, amely kombinációt egyúttal a kézifékkaron is megfigyelhetünk.

A H50-el a Hartge hű maradt eddigi Ars Poeticájához: Gyors vezetés, elegáns módon - maximálisan teljesült ez esetben is.