VW GOLF V GTI
Az első Golf GTI-t még anno 1976-ban adták ki, és azóta is töretlen, bár szériáról-szériára kisebb sikernek örvendhetett a Volkswagenek ezen típusa. Az ötös GTI kiadásával azonban az első széria sikerének megismétlése volt a cél.
A Golf V karaktere továbbra is nagyban megosztja az emberek véleményét, mint ahogyan majdnem minden új autó, van akinek tetszik van akinek kevésbé. A GTI külseje sem változtat ezen, de talán az új 2.0-es turbós motor azért több ember számára is exkluzívvá teszi ezt a kocsit.
Kezdjük is a legérdekesebb résszel, a motorral. A VW mérnökeinek választása egy 2.0-es turbós agregátra esett, amely alapból 200 lóerőt és 280 Nm-t teljesít. Az autóba hatsebességes váltó került, így az 0-100 km/h-ra 7.2 másodperc, 60-ról 100-ra (ötödikben) pedig mindössze 7.5 másodperc alatt gyorsul fel, a végsebessége pedig nem kevesebb, mint 235km/h.
Az autóhoz extraként rendelhető egy dupla kuplungos sportváltó is, amivel az autó gyorsulását már 7 másodperc alá szorították (6.9 sec). Az autó ezek mellett az igen impozáns teljesítmény adatok mellett csupán 8 literes átlag fogyasztással rendelkezik.
A többi ötöstől eltérően ezen a Golfon megtalálhatóak a GTI-re jellemző külső dízájn elemek is, úgy mint a fekete hűtőrács piros kerettel, az első és hátsó spoiler átalakítások, a dupla króm kipufogó, és természetesen a széles kerekek is, "peresebb" gumikkal: az új GTI alá 17”-os alufelniket paszíroztak, tekintélyes 225-ös abroncsokkal. Mindezek mellett a megfelelő sportosság és úttartás érdekében az autó futóművét egy sport szett segítségével 15mm-el lejjebb ültették.
A belsőtér is a GTI-nél már megszokott sportosságot tükrözi. A szokásos receptet követék a VW mérnökei is a kialakításában: sportülések, sportkormány, GTI logok, aluminium elemek (pedálok, lábtartók, váltógomb, konzol borítások).
Összegezve a külső elmegy, a belső szép a teljesítmény kiváló - hogy valóban legenda lesz-e belőle az viszont még kérdéses. Az árát tekintve Quad aztmondja, inkább a Renault Megane Sport. De persze ő elfogult...
A Golf V karaktere továbbra is nagyban megosztja az emberek véleményét, mint ahogyan majdnem minden új autó, van akinek tetszik van akinek kevésbé. A GTI külseje sem változtat ezen, de talán az új 2.0-es turbós motor azért több ember számára is exkluzívvá teszi ezt a kocsit.
Kezdjük is a legérdekesebb résszel, a motorral. A VW mérnökeinek választása egy 2.0-es turbós agregátra esett, amely alapból 200 lóerőt és 280 Nm-t teljesít. Az autóba hatsebességes váltó került, így az 0-100 km/h-ra 7.2 másodperc, 60-ról 100-ra (ötödikben) pedig mindössze 7.5 másodperc alatt gyorsul fel, a végsebessége pedig nem kevesebb, mint 235km/h.
Az autóhoz extraként rendelhető egy dupla kuplungos sportváltó is, amivel az autó gyorsulását már 7 másodperc alá szorították (6.9 sec). Az autó ezek mellett az igen impozáns teljesítmény adatok mellett csupán 8 literes átlag fogyasztással rendelkezik.
A többi ötöstől eltérően ezen a Golfon megtalálhatóak a GTI-re jellemző külső dízájn elemek is, úgy mint a fekete hűtőrács piros kerettel, az első és hátsó spoiler átalakítások, a dupla króm kipufogó, és természetesen a széles kerekek is, "peresebb" gumikkal: az új GTI alá 17”-os alufelniket paszíroztak, tekintélyes 225-ös abroncsokkal. Mindezek mellett a megfelelő sportosság és úttartás érdekében az autó futóművét egy sport szett segítségével 15mm-el lejjebb ültették.
A belsőtér is a GTI-nél már megszokott sportosságot tükrözi. A szokásos receptet követék a VW mérnökei is a kialakításában: sportülések, sportkormány, GTI logok, aluminium elemek (pedálok, lábtartók, váltógomb, konzol borítások).
Összegezve a külső elmegy, a belső szép a teljesítmény kiváló - hogy valóban legenda lesz-e belőle az viszont még kérdéses. Az árát tekintve Quad aztmondja, inkább a Renault Megane Sport. De persze ő elfogult...
X
Jelenleg ezt olvasod: VW GOLF V GTI
Honda type-r motor 200 ló simán ,azért érezni a különbséget!mellesleg biztos simán 10 felett zabál !
Éljenek a japánok motot tekintetében!
csinálhatnának már új mayer CRX-et vmi kibaszott jó új motorral!!!!!!!