Alighogy piacra került a tengerentúlon az új SRT8 Dodge Challenger, rögtön megérkeztek hozzá az első motortuning csomagok is. A nem gyenge mérgesítéseket a Speedfactory csapata követte el, aki többféle opciót kínál mind az 5.7, mind a 6.1 literes motorral szerelt verziókhoz.

A legendás izomautó legújabb szériájához a cég összesen 6 féle konverziót kínál, ezek közül a „gyengébbik” három esetén a motor megmarad szívó állapotában, a többinél pedig már egy centrifugális Vortech kompresszor is bent figyel a hosszú fedél alatt. A cég már meglévő, széria autónkat is átépíti, de akár kompletten is rendelhető tőlük a csomaggal felszerelt gépjármű – mindkét esetben 3 év, vagy 36.000 mérföld garanciát vállalnak az átépítésre.

A szívó átalakítások 500, 530 és 600+ lóerőt hoznak ki a gyárilag 425 lóerős 6.1 literes aggregátból. Míg a Stage 1. és Stage 2. átalakítások gyakorlatilag a megszokott fogásokból – szívó oldal átalakításai, chiptuning, leömlő, kipufogórendszer – állnak, addig a Stage 3. már mindezek mellett komoly motorátépítést foglal magában. A gyári motormérettől függően 426-os vagy 440-es HEMI blokk kerül beépítésre (Big Block Conversion), kovácsolt dugattyúk, hajtókarok valamint főtengely gondoskodnak a megnőtt igénybevétel elviseléséről.

Az erősebbik csomagok esetén mindezek mellé jön még a kompresszor, mely alacsony nyomáson ugyan, de remek eredményekkel kecsegtet. A Stage 1. kompresszoros szett 470 lóerőt hoz ki a gyári 345 lovas 5.7 literes motorból, a Stage 2. az erősebbik blokkból 630 lóerőt, a legdurvább szett vége pedig már valahol 800 lóerő felett van, de ezt az átalakítást már személyre szabottan, az ügyfél elvárásai alapján készítik el a gyorsaság gyárában. Itt már gyakorlatilag a motor teljes átépítéséről beszélhetünk, versenysportban használatos alkatrészek bevetésével.

A csomagokhoz továbbá 20” könnyűfém garnitúra, valamint minimális külső-belső optikai módosítások járnak pluszban, ami már csak a hab a tortán.