Autó adatai
Teljesítmény
- Teljesítmény
- 229.4 Le
- Nyomaték
- 220 Nm
Motor
- Motor
- H22A/A7 Hybrid
- Hajtás
- LSD
CLUTCHMASTER STAGE 2 KIT,
FIDANZA FLYWHEEL,
MFACTORY 4,64 FINAL DRIVE,
TSS QUCIKSHIFT
- Elektronika
- P28
HONDA CIVIC IACV + PLATE
EGR BLANKING PLATE
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- SMSP HEADER
TEST PIPE
BUDDY CLUB SPEC III
- Gyújtás
- NGK
- Egyéb
- www.redsunservice.hu
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 225/45R17 Dunlop
- Felni
- Speedline 17
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Gyári
- Merevítők
- Gyári
Külső Optika
- Karosszéria
- TypeR
- Légterelők
- TypeR
- Kiegészítők
- TypeR
- Fénytechnika
- Xenon
- Dekor
- VTEC,Power Pig matrinya
Belső Optika
- Ülések
- Recaro
- Kormány
- Momo
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Maga a motor 650 ló-ig húzható, de ahhoz nagyobb turbó kéne, ha minden jól megy ezzel a turbóval 350Le körül lesz, és 550Nm
0
Jónak hangzik
0
Háháháááá.Lenne gondod az biztos!Pályán meg ...
0
Profilképek
Szia.
Köszi. Igen, el szeretném adni. Megvan már az utód. 4x4 turbo, épp most lesz kész, mert darabokban vettem meg. De ha nem megy el a civic, akkor eljárogatok vele utcán. Most alakítottam át e85-re, 10l-el eljárok. Azt hiszem az nem olyan rossz. :)
Te verdád szakít?
Köszi. Igen, el szeretném adni. Megvan már az utód. 4x4 turbo, épp most lesz kész, mert darabokban vettem meg. De ha nem megy el a civic, akkor eljárogatok vele utcán. Most alakítottam át e85-re, 10l-el eljárok. Azt hiszem az nem olyan rossz. :)
Te verdád szakít?
Maga a motor 650 ló-ig húzható, de ahhoz nagyobb turbó kéne, ha minden jól megy ezzel a turbóval 350Le körül lesz, és 550Nm
Na, itt vagyok...
Nem tervezem ennek az autónak a további faragását, bár sokszor nagy a kísértés, de sztem így marad.
Idáig mindig addig "fejlesztettem" amíg szinte használhatattlanná sikerült upgradelni...
Vmikor egy baráti versenyre akkor összefutunk
Nem tervezem ennek az autónak a további faragását, bár sokszor nagy a kísértés, de sztem így marad.
Idáig mindig addig "fejlesztettem" amíg szinte használhatattlanná sikerült upgradelni...
Vmikor egy baráti versenyre akkor összefutunk
Nemrég láttam komplett ATR féket eladót.Előre jó lenne nekem is 2 dugós nyereg.Persze a legjobb a DC5 Interga 4 dugós Brembo-ja lenne.
Dehogy, ez még mindig az csak kellett rajta faragni vmit a nyomatéktöbblet miatt
Én most kicsit leálltam a projecttel.Majd január,február környékén folytatom.Ha jól láttam valahol akkor 300 as fékeid vannak elől...2 dugós nyereggel :)
Jónak hangzik
Háháháááá.Lenne gondod az biztos!Pályán meg ...
Ez idáig a legerősebb autód?
Mindig elsiklottam az adatok felett...
Jó kis gép ez!
230 paci, 1300 kg, nagyot mehet.
Sztem meggyűlne a bajom veled...
Mindig elsiklottam az adatok felett...
Jó kis gép ez!
230 paci, 1300 kg, nagyot mehet.
Sztem meggyűlne a bajom veled...
Áhh, már megint fájdítom a szívem, ahányszor erre járok. Továbbra is mindig ez marad az álmom egy fasza Type R Accord
Jövöre majd egyszer biztos kiviszem.
Idén gyorson voltam párszor, ott se ment rosszat... Az versenyfelnivel még nem mentem vele, szerintem jobb lehet a pályán is ezzel,mint a gyárival.
Van pár ST-s haverom, majd elmegyünk együtt egyszer egy ilyen pályanapra.
Megnézzük mit megy a gép!
Idén gyorson voltam párszor, ott se ment rosszat... Az versenyfelnivel még nem mentem vele, szerintem jobb lehet a pályán is ezzel,mint a gyárival.
Van pár ST-s haverom, majd elmegyünk együtt egyszer egy ilyen pályanapra.
Megnézzük mit megy a gép!
Jó hangja van az RS-nek.
Az enyém is nagyon hasonló, közel hasonló a kipuff rendszer a 2 auto alatt.
Persze ehhez ki kellett cserélni sportra a rendszert nekem is.
Igazán ez a 2,5T motor nyomatékban erös, rajtolni nem olyan jól tud.
Lámpánál a civic 160pacis 50-ig fél hosszt rámver, viszont mikor felteszem 2.ba már 80-nál elötte vagyok fél hosszal. Utána meg szépen távolodik.
Az RS annyiból jobb,hogy a sperr indulásnál elég rendesen megtapasztja a kerekeket az úthoz.
Tavasszal én is hozatok egyet angliából,mert sok elönye van.
Érzetre azért jó ez a nyomatékos motor,mert sokkal erösebbnek érzed vezetés közben,mint egy szivót.
Olyan nyomatékos mint egy nagy TD,csak ennek van rendes hangja is... (És indul télen is...)
Én nagyon szeretem. Ha meg elözni kell bármit hátrateszek pillanatok alatt.
Azé a lámpánál a kis izomautokat el szoktam engedni biztonsági okokból.
Az enyém is nagyon hasonló, közel hasonló a kipuff rendszer a 2 auto alatt.
Persze ehhez ki kellett cserélni sportra a rendszert nekem is.
Igazán ez a 2,5T motor nyomatékban erös, rajtolni nem olyan jól tud.
Lámpánál a civic 160pacis 50-ig fél hosszt rámver, viszont mikor felteszem 2.ba már 80-nál elötte vagyok fél hosszal. Utána meg szépen távolodik.
Az RS annyiból jobb,hogy a sperr indulásnál elég rendesen megtapasztja a kerekeket az úthoz.
Tavasszal én is hozatok egyet angliából,mert sok elönye van.
Érzetre azért jó ez a nyomatékos motor,mert sokkal erösebbnek érzed vezetés közben,mint egy szivót.
Olyan nyomatékos mint egy nagy TD,csak ennek van rendes hangja is... (És indul télen is...)
Én nagyon szeretem. Ha meg elözni kell bármit hátrateszek pillanatok alatt.
Azé a lámpánál a kis izomautokat el szoktam engedni biztonsági okokból.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Köszi. Igen, el szeretném adni. Megvan már az utód. 4x4 turbo, épp most lesz kész, mert darabokban vettem meg. De ha nem megy el a civic, akkor eljárogatok vele utcán. Most alakítottam át e85-re, 10l-el eljárok. Azt hiszem az nem olyan rossz. :)
Te verdád szakít?