Autó adatai
Teljesítmény
- Teljesítmény
- 229.4 Le
- Nyomaték
- 220 Nm
Motor
- Motor
- H22A/A7 Hybrid
- Hajtás
- LSD
CLUTCHMASTER STAGE 2 KIT,
FIDANZA FLYWHEEL,
MFACTORY 4,64 FINAL DRIVE,
TSS QUCIKSHIFT
- Elektronika
- P28
HONDA CIVIC IACV + PLATE
EGR BLANKING PLATE
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- SMSP HEADER
TEST PIPE
BUDDY CLUB SPEC III
- Gyújtás
- NGK
- Egyéb
- www.redsunservice.hu
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 225/45R17 Dunlop
- Felni
- Speedline 17
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Gyári
- Merevítők
- Gyári
Külső Optika
- Karosszéria
- TypeR
- Légterelők
- TypeR
- Kiegészítők
- TypeR
- Fénytechnika
- Xenon
- Dekor
- VTEC,Power Pig matrinya
Belső Optika
- Ülések
- Recaro
- Kormány
- Momo
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Jó hogy megláttam a kommentet! Rajta van a felnin, hogy 6.9 kg
0
www.e85power.hu
ezt az átalakítót használom és minden maradt a gyári, csak ezt szereltem be a kocsiba.
ezt az átalakítót használom és minden maradt a gyári, csak ezt szereltem be a kocsiba.
0
Hali
Igen elégedett vagyok vele, annyira megy a kocsim mint előtte, sőt lehet hogy még kicsit jobban is és olcsóbban tankolok.
Fogyasztást még nem tudok hivatalosat mondani, ugyanis csak nyári benzinfogyasztási adatot tudok mondani, meg téli e85öt. Nyáron benzinből 8at evett, most télen 11et etanolból. De ilyenkor a benzinfogyasztás is nő ugye, szóval ez még nem jelenti azt hogy nyáron is ennyi lesz. Legalábbis reménykedem benne. A hidegindítás kicsit nehézkes, átalakítóval is csak másodikra indul a kocsim ha nagyon hideg van, de egyébként semmi probléma. A teljesítményre jó hatással lett, mivel ebben az átalakítóban van sport mód, ami kicsit seggberúgja a kocsit ha padlóig nyomod a gázt. Egyébként normál közlekedésben max annyit venni észre hogy alul több a nyomaték.
Igen elégedett vagyok vele, annyira megy a kocsim mint előtte, sőt lehet hogy még kicsit jobban is és olcsóbban tankolok.
Fogyasztást még nem tudok hivatalosat mondani, ugyanis csak nyári benzinfogyasztási adatot tudok mondani, meg téli e85öt. Nyáron benzinből 8at evett, most télen 11et etanolból. De ilyenkor a benzinfogyasztás is nő ugye, szóval ez még nem jelenti azt hogy nyáron is ennyi lesz. Legalábbis reménykedem benne. A hidegindítás kicsit nehézkes, átalakítóval is csak másodikra indul a kocsim ha nagyon hideg van, de egyébként semmi probléma. A teljesítményre jó hatással lett, mivel ebben az átalakítóban van sport mód, ami kicsit seggberúgja a kocsit ha padlóig nyomod a gázt. Egyébként normál közlekedésben max annyit venni észre hogy alul több a nyomaték.
0
Nekem is tetszett az E85 amióta csak használom.
Kevesebbet fogyaszt, mitn benzinből, mert a 95ösnél nagyon vissza kellett venni a gyújtást, ezért nem tudtam 10 alatt eljárni.
Átalakítani nem kell a csöveket, valameddig bírja, nem marja egyből szét, én félévente revíziózni, és cserélni fogom a csöveket, ha szükséges. Ennyi belefér sztem.
Kevesebbet fogyaszt, mitn benzinből, mert a 95ösnél nagyon vissza kellett venni a gyújtást, ezért nem tudtam 10 alatt eljárni.
Átalakítani nem kell a csöveket, valameddig bírja, nem marja egyből szét, én félévente revíziózni, és cserélni fogom a csöveket, ha szükséges. Ennyi belefér sztem.
0
Profilképek
Jó hogy megláttam a kommentet! Rajta van a felnin, hogy 6.9 kg
Semmi kül...kicst megfáztam....végeem vaaaaan :D Veled?
www.e85power.hu
ezt az átalakítót használom és minden maradt a gyári, csak ezt szereltem be a kocsiba.
ezt az átalakítót használom és minden maradt a gyári, csak ezt szereltem be a kocsiba.
Hali
Igen elégedett vagyok vele, annyira megy a kocsim mint előtte, sőt lehet hogy még kicsit jobban is és olcsóbban tankolok.
Fogyasztást még nem tudok hivatalosat mondani, ugyanis csak nyári benzinfogyasztási adatot tudok mondani, meg téli e85öt. Nyáron benzinből 8at evett, most télen 11et etanolból. De ilyenkor a benzinfogyasztás is nő ugye, szóval ez még nem jelenti azt hogy nyáron is ennyi lesz. Legalábbis reménykedem benne. A hidegindítás kicsit nehézkes, átalakítóval is csak másodikra indul a kocsim ha nagyon hideg van, de egyébként semmi probléma. A teljesítményre jó hatással lett, mivel ebben az átalakítóban van sport mód, ami kicsit seggberúgja a kocsit ha padlóig nyomod a gázt. Egyébként normál közlekedésben max annyit venni észre hogy alul több a nyomaték.
Igen elégedett vagyok vele, annyira megy a kocsim mint előtte, sőt lehet hogy még kicsit jobban is és olcsóbban tankolok.
Fogyasztást még nem tudok hivatalosat mondani, ugyanis csak nyári benzinfogyasztási adatot tudok mondani, meg téli e85öt. Nyáron benzinből 8at evett, most télen 11et etanolból. De ilyenkor a benzinfogyasztás is nő ugye, szóval ez még nem jelenti azt hogy nyáron is ennyi lesz. Legalábbis reménykedem benne. A hidegindítás kicsit nehézkes, átalakítóval is csak másodikra indul a kocsim ha nagyon hideg van, de egyébként semmi probléma. A teljesítményre jó hatással lett, mivel ebben az átalakítóban van sport mód, ami kicsit seggberúgja a kocsit ha padlóig nyomod a gázt. Egyébként normál közlekedésben max annyit venni észre hogy alul több a nyomaték.
Nekem is tetszett az E85 amióta csak használom.
Kevesebbet fogyaszt, mitn benzinből, mert a 95ösnél nagyon vissza kellett venni a gyújtást, ezért nem tudtam 10 alatt eljárni.
Átalakítani nem kell a csöveket, valameddig bírja, nem marja egyből szét, én félévente revíziózni, és cserélni fogom a csöveket, ha szükséges. Ennyi belefér sztem.
Kevesebbet fogyaszt, mitn benzinből, mert a 95ösnél nagyon vissza kellett venni a gyújtást, ezért nem tudtam 10 alatt eljárni.
Átalakítani nem kell a csöveket, valameddig bírja, nem marja egyből szét, én félévente revíziózni, és cserélni fogom a csöveket, ha szükséges. Ennyi belefér sztem.
Szia
Neked is BUÉK!
Csak program, és üzemanyag nyomás emelés, de így a gyári injektorokkal 7000ig tudtuk csak megírni, mert elfogy.
Kellene bele nagyobb, és akkor nem lenne gond.
Neked is BUÉK!
Csak program, és üzemanyag nyomás emelés, de így a gyári injektorokkal 7000ig tudtuk csak megírni, mert elfogy.
Kellene bele nagyobb, és akkor nem lenne gond.
telifény,felni.
és lesz egy kis nyomás emelés is
és lesz egy kis nyomás emelés is
Nyugi, először nekem se volt egyszerű a nikon. A töltőt meg vidd vissza, hogy széria hibás.
Hát nem, de most utána olvastam, szóval már ismerem. Nem rossz kis gép, kezdésnek teljesen tökéletes, sok szerencsét hozzá, aztán majd tegyél fel szép képeket!
Ohhh... Na és milyen fényképezőt hozott a Jézuska?
Az 1.8 vti-nek olyan 10-es a kompressziója, az integrának meg 11.
Nem akartam ekkora sűrítést, de rossz dugattyút külldtek, és csak összefűzés után jöttem rá. De nem bánom, így tökéletes e85-el.
Nem akartam ekkora sűrítést, de rossz dugattyút külldtek, és csak összefűzés után jöttem rá. De nem bánom, így tökéletes e85-el.
Majd rakok fel képeket, ha beindúl, addig nem akarom elkiabálni!
Az e85 nagyon tetszik. Először is a nagy kompresszio miatt 95össel csörgöt, még visszavett gyújtással is. e85-el gyári gyújtás melett sehol semmi. (12-13as komp viszony)
Sokkal nyomatékosabb, egyenletesebben jár. Nagykompresszios motorhoz ideális!
Az e85 nagyon tetszik. Először is a nagy kompresszio miatt 95össel csörgöt, még visszavett gyújtással is. e85-el gyári gyújtás melett sehol semmi. (12-13as komp viszony)
Sokkal nyomatékosabb, egyenletesebben jár. Nagykompresszios motorhoz ideális!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!