Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- szerintem 8s körül
- 1/8 mérföld
- passz
- Max. sebesség
- óra szerint 225 (kb. adat mert skálázás alá leforgott) GPS szerint 217-219km/h
- Teljesítmény
- 119,7 padon mérve
- Tömeg
- 915kg vagy 935kg mindenhol mást írnak...
- Nyomaték
- 150?
Motor
- Motor
- 1.6 16v (s16)
- Hajtás
- első
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- teljesen gyári, katalizátoros, halk.
- Gyújtás
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- nyáron 195/45R15 Fulda, Barum
télen 175/65R14 Continental TS 780
- Felni
- 15" gyári Saxo VTS alufelni nyáron
14" gyári Saxo lemezfelni télen
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- gyári, nagyon kemények.
- Fékek
- elöl-hátul tárcsa,
- Merevítők
- nemsokára ez is lesz:)
Külső Optika
- Karosszéria
- szép ezüst
- Légterelők
- hátul van valami gyári, de azon kívül szerencsére semmi
- Fénytechnika
- semmi kül. világít
- Dekor
- egy kis matrica a VTS feliratnál
Belső Optika
- Ülések
- gyári sport
- Kormány
- lufis
- Kiegészítők
- egy kis plüssoroszlán, még a GTIből:)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- vmi Daewoo MP3as, de jól szól:) lesz majd jobb
- Erősítő
- nincs
- Hangszórók
- passz :))
- Egyéb
- átlagfogyasztás télen 8,5-9 liter (csak város)
most a fogyasztás 6,8 liter volt (pálya, főút, meg egy kevés város)
utolsó képen a legújabb jáccós autóm látható:)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
nini, közlekkar?! Most írom a tdk dolgozatom az autós tanszéken!
Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...
Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...
weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...
Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...
weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
0
DCOE vs DCOM közötti különbség a gyorsítórendszer és a pillangószelep utáni csatorna kialakítása... Ugye az M membrános, míg a másik dugattyús. Véleményem szerint a dugattyúst azért "könnyebb" e tekintetből beállítani, mert tapasztalat van dögivel ezekkel kapcs.-ban a neten, és egész jó kiindulási alapok vannak. A 205 rallye gyorsítója nem biztos, hogy illeszkedik az 1.7 ladára... Az én karburátorommal nem tudtam fulladásmentes, gördülékeny átmenetet biztosítani az alapjáratni, és a fő rendszer között.
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...
Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...
Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!
Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...
Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...
Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!
Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
0
szép hosszúranyúlt szövegem a rendszer benyelte, úgyh. szorri ha most kicsit összeszdetlen leszek!
Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..
weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..
Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!
Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!
Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..
weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..
Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!
Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!
Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
0
Üdvözlet..
A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!
Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...
ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...
A motor többi része miképp épül fel?
A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!
Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...
ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...
A motor többi része miképp épül fel?
0
Profilképek
Csá !
A tokolt hidat én csináltam
Na megvan már h miért nemindul az autó?
A tokolt hidat én csináltam
Na megvan már h miért nemindul az autó?
nini, közlekkar?! Most írom a tdk dolgozatom az autós tanszéken!
Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...
Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...
weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...
Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...
weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
DCOE vs DCOM közötti különbség a gyorsítórendszer és a pillangószelep utáni csatorna kialakítása... Ugye az M membrános, míg a másik dugattyús. Véleményem szerint a dugattyúst azért "könnyebb" e tekintetből beállítani, mert tapasztalat van dögivel ezekkel kapcs.-ban a neten, és egész jó kiindulási alapok vannak. A 205 rallye gyorsítója nem biztos, hogy illeszkedik az 1.7 ladára... Az én karburátorommal nem tudtam fulladásmentes, gördülékeny átmenetet biztosítani az alapjáratni, és a fő rendszer között.
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...
Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...
Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!
Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...
Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...
Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!
Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
Thanks... Nem rsosz az 4-5-benb sem, csak nem volt hely ahol meg tudtam volna mutatni...
szép hosszúranyúlt szövegem a rendszer benyelte, úgyh. szorri ha most kicsit összeszdetlen leszek!
Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..
weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..
Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!
Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!
Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..
weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..
Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!
Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!
Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
Üdvözlet..
A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!
Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...
ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...
A motor többi része miképp épül fel?
A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!
Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...
ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...
A motor többi része miképp épül fel?
Szerintem otthon leszünk, de beszéljünk előtte 1-2 nappal...
Üdv!
Üdv!
Szia! Nem jársz ki péntekenként, ez azárt van...
Gyere el vmikor, megmutatom a gépet, aztán dumálunk is.
Gyere el vmikor, megmutatom a gépet, aztán dumálunk is.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!