Citroen Saxo VTS 1.6 16v

Népszerűség: 9.96
BaD
BaD autója
Népszerűség:
9.96
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
szerintem 8s körül
1/8 mérföld
passz
Max. sebesség
óra szerint 225 (kb. adat mert skálázás alá leforgott) GPS szerint 217-219km/h
Teljesítmény
119,7 padon mérve
Tömeg
915kg vagy 935kg mindenhol mást írnak...
Nyomaték
150?
Motor
Motor
1.6 16v (s16)
Hajtás
első
Elektronika
gyári
Légszűrő
gyári
Kipufogó
teljesen gyári, katalizátoros, halk.
Gyújtás
gyári
Nyári felni konfiguráció
Gumi
nyáron 195/45R15 Fulda, Barum

télen 175/65R14 Continental TS 780
Felni
15" gyári Saxo VTS alufelni nyáron

14" gyári Saxo lemezfelni télen
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
gyári, nagyon kemények.
Fékek
elöl-hátul tárcsa,
Merevítők
nemsokára ez is lesz:)
Külső Optika
Karosszéria
szép ezüst
Légterelők
hátul van valami gyári, de azon kívül szerencsére semmi
Fénytechnika
semmi kül. világít
Dekor
egy kis matrica a VTS feliratnál
Belső Optika
Ülések
gyári sport
Kormány
lufis
Kiegészítők
egy kis plüssoroszlán, még a GTIből:)
HIFI / Multimédia
Fejegység
vmi Daewoo MP3as, de jól szól:) lesz majd jobb
Erősítő
nincs
Hangszórók
passz :))
Egyéb
átlagfogyasztás télen 8,5-9 liter (csak város)

most a fogyasztás 6,8 liter volt (pálya, főút, meg egy kevés város)

utolsó képen a legújabb jáccós autóm látható:)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

minden új és ersítve is van

széép!

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

SYNapse
#2903
2008. október 22. 10:55
0
Nicyvfts
#2902
2008. október 18. 12:12
Csá !
A tokolt hidat én csináltam
Na megvan már h miért nemindul az autó?
0
kormosa
#2901
2008. október 14. 15:28
nini, közlekkar?! Most írom a tdk dolgozatom az autós tanszéken!

Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...

Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...


weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
0
kormosa
#2900
2008. október 14. 00:18
DCOE vs DCOM közötti különbség a gyorsítórendszer és a pillangószelep utáni csatorna kialakítása... Ugye az M membrános, míg a másik dugattyús. Véleményem szerint a dugattyúst azért "könnyebb" e tekintetből beállítani, mert tapasztalat van dögivel ezekkel kapcs.-ban a neten, és egész jó kiindulási alapok vannak. A 205 rallye gyorsítója nem biztos, hogy illeszkedik az 1.7 ladára... Az én karburátorommal nem tudtam fulladásmentes, gördülékeny átmenetet biztosítani az alapjáratni, és a fő rendszer között.
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...

Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...

Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!

Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
0
Bandit
#2899
2008. október 12. 19:50
Thanks... Nem rsosz az 4-5-benb sem, csak nem volt hely ahol meg tudtam volna mutatni...
0
kormosa
#2898
2008. október 10. 17:11
szép hosszúranyúlt szövegem a rendszer benyelte, úgyh. szorri ha most kicsit összeszdetlen leszek!

Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..

weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..

Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!

Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!

Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
0
kormosa
#2897
2008. október 09. 22:27
Üdvözlet..

A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!

Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...

ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...

A motor többi része miképp épül fel?
0
Nicyvfts
#2896
2008. szeptember 04. 13:54
Hello
0
Bandit
#2895
2008. augusztus 25. 13:51
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
SYNapse
#2903
2008. október 22. 10:55
Nicyvfts
#2902
2008. október 18. 12:12
Csá !
A tokolt hidat én csináltam
Na megvan már h miért nemindul az autó?
kormosa
#2901
2008. október 14. 15:28
nini, közlekkar?! Most írom a tdk dolgozatom az autós tanszéken!

Fékpad nincs, mint használhatnál, egetverő támogatásra nem hiszem, hogy számíthatnál...

Viszont kábé jól belőttük a motort, csak a gyújtás szarakodik még mindig...


weber fúvóka tömítést Martonvásáron kapsz, a 33 km tábla után 10 m-re pest felől az út bal oldalán! Mérjétek meg milyet ad, mert az elvileg új 145 ös benzin, amit a felujitott 45ösökhöz adtak 155 fölött volt, és ez produkálta a 0.61 0.62 es lambda értékeket... persze akkor menni kellett venni sokfélefajtát, hogy be lehessen lőni..
kormosa
#2900
2008. október 14. 00:18
DCOE vs DCOM közötti különbség a gyorsítórendszer és a pillangószelep utáni csatorna kialakítása... Ugye az M membrános, míg a másik dugattyús. Véleményem szerint a dugattyúst azért "könnyebb" e tekintetből beállítani, mert tapasztalat van dögivel ezekkel kapcs.-ban a neten, és egész jó kiindulási alapok vannak. A 205 rallye gyorsítója nem biztos, hogy illeszkedik az 1.7 ladára... Az én karburátorommal nem tudtam fulladásmentes, gördülékeny átmenetet biztosítani az alapjáratni, és a fő rendszer között.
A gyárilag abban használt emulziós csű ugye F negyvenvalami, ami beszerezhetetlen. "Sajnos" eladtam az enyéimet, még azelőtt, hogy fékpadra vittem volna velük a kocsit, így konkrét adatokat nem tudok mondani működésével kapcsolatban. Dcoe beállításához ugye végtelen fajta lehetőség áll rendelekésünkre, csak idő,próbafúvóka, és pénz kérdése, és be lehet tökéletesre állítani. Az M-re ilyen alap nem nagyon található...

Hja, és a dcom a pillangószelep után olyan,mint a 45ös, azaz a 45ös ventrúrija, külső ventúrika, tűtéje passzol rá...

Ma voltunk fékpadon ismét, számszerint 13 féle fúvókakonfigurációval próbáltuk ki a gépet azalatt a 2.5-3 óra alatt, míg ott voltunk, és ez másfél Szent István királyba került... megérte!

Konkrét paraméterek a motorral kapcs.-ban?
Bandit
#2899
2008. október 12. 19:50
Thanks... Nem rsosz az 4-5-benb sem, csak nem volt hely ahol meg tudtam volna mutatni...
kormosa
#2898
2008. október 10. 17:11
szép hosszúranyúlt szövegem a rendszer benyelte, úgyh. szorri ha most kicsit összeszdetlen leszek!

Szóval a delorto finomabb szerkezet, ha beállítod normálisan, utcára kezelhetőbb mint a weber szerintem.. Sajna fúvóka hozzá nem kapható, és úgysem lesz jól beállítva az, amit használtan megveszel, főleg azért, mert ezek többnyire alfákról jönnek, és 32es venturikkal vannak megáldva... okos 1.7 ladához az kevéske! szerintem..

weberhez legalább van fúvóka minden féle méretben! Nem olcsó,de legalább van..

Használt 40es weberrel, plusz annak a felújításával. és jópár garnitura fuvókával simán ott vagy a 45ös árkategoriájában!

Az a problem még a 40es weberrel, h amiket duenen láttam, azok többnyire dcom ek, és 205 rallyeről származnak, és azokhoz gyárilag olyan emulzios csö tartozik, amire Martonvásáron sem tudtak mit mondani!

Hétfőn maráknyi fúvókával beállitok a görgös fékpados emberhez,aztán hajrá! A Te ismerősöd is lehet óránként 8ezer forintért!
kormosa
#2897
2008. október 09. 22:27
Üdvözlet..

A 40-es weber elég lehetne az utcai 1.7-nek, ha teljesítménye maximumát relatíve alacsony fordulaton ajda le (~6000)! Persze annak beállítása nagyon összetett feladat; amit megveszel használtan, az majdnem biztos, hogy nem passzol a motorodhoz!

Venturi kell neki 34-36 os, esetleg emulzios cső, amik 10ezrestételek. Egy garnitura fő benzin- és fékelvegőfúvóka 7ezer pénz, és nem biztos, hogy amit megveszel jó lesz elsőre...

ezt csak azért írom, mert én is most szívok a 45ös beállításásval.. Ami elvileg (szakirodalom szerint) "jó", az gyakorlatban kevésbé. Görgös fékpadon próbálgatom hétfő délelőtt 8 féle kombinációban, figyelve az adott lambda értéket, és bízok a sikerben...

A motor többi része miképp épül fel?
Nicyvfts
#2896
2008. szeptember 04. 13:54
Hello
Bandit
#2895
2008. augusztus 25. 13:51
Bandit
#2894
2008. augusztus 21. 08:02
Szerintem otthon leszünk, de beszéljünk előtte 1-2 nappal...
Üdv!
Dago
#2893
2008. augusztus 20. 20:31
Bandit
#2892
2008. augusztus 20. 19:26
Szia! Nem jársz ki péntekenként, ez azárt van...
Gyere el vmikor, megmutatom a gépet, aztán dumálunk is.
Dago
#2891
2008. augusztus 13. 21:44
mex86
#2890
2008. június 11. 19:36
azé me levágtam a saját fejem
Csiza
#2889
2008. május 26. 23:56
xkutya
#2888
2008. május 04. 11:34
neeem....utcára épül a másik a helyett!
redline2
#2887
2008. április 28. 12:37
redline2
#2886
2008. április 28. 12:37
redline2
#2885
2008. április 27. 20:28
redline2
#2884
2008. április 26. 21:41
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3003 találat 151 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.