Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- szerintem 8s körül
- 1/8 mérföld
- passz
- Max. sebesség
- óra szerint 225 (kb. adat mert skálázás alá leforgott) GPS szerint 217-219km/h
- Teljesítmény
- 119,7 padon mérve
- Tömeg
- 915kg vagy 935kg mindenhol mást írnak...
- Nyomaték
- 150?
Motor
- Motor
- 1.6 16v (s16)
- Hajtás
- első
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- teljesen gyári, katalizátoros, halk.
- Gyújtás
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- nyáron 195/45R15 Fulda, Barum
télen 175/65R14 Continental TS 780
- Felni
- 15" gyári Saxo VTS alufelni nyáron
14" gyári Saxo lemezfelni télen
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- gyári, nagyon kemények.
- Fékek
- elöl-hátul tárcsa,
- Merevítők
- nemsokára ez is lesz:)
Külső Optika
- Karosszéria
- szép ezüst
- Légterelők
- hátul van valami gyári, de azon kívül szerencsére semmi
- Fénytechnika
- semmi kül. világít
- Dekor
- egy kis matrica a VTS feliratnál
Belső Optika
- Ülések
- gyári sport
- Kormány
- lufis
- Kiegészítők
- egy kis plüssoroszlán, még a GTIből:)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- vmi Daewoo MP3as, de jól szól:) lesz majd jobb
- Erősítő
- nincs
- Hangszórók
- passz :))
- Egyéb
- átlagfogyasztás télen 8,5-9 liter (csak város)
most a fogyasztás 6,8 liter volt (pálya, főút, meg egy kevés város)
utolsó képen a legújabb jáccós autóm látható:)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Harmatgyönge kettes, ollé! Úgy be sikerált rugni tegnap, hogy ma gépelemek bukó lett!
Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...
Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!
Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...
Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!
Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
0
na bocsi, csak matek szigorlatra tanultam!
szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...
Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...
Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
0
Megint benyelte miszter carstyling az okosságomat!
Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...
Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél
Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...
Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél
Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
0
Csináltam ilyen ápgrédelt olajszivattyút fiat fogaskerkekből, hogy alapjáraton is 2-2.5 bar legyen az olajnyomás! Persze az evo1 annyira nem sikerált, mert elhuzta a hegesztés a házat, és szorult, így az evo2 már fiat házból készült, de ott meg szerintem túl nagy kett a hézag a fogaskerekek és az acél lemez között, és most vérszegényebb az olajnyomás.
Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...
Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...
Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
0
ez a rohadt cs benyelte a szép hosszú üzimet! szóval a lényeg:
A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..
Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...
Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..
Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...
Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
0
Profilképek
Harmatgyönge kettes, ollé! Úgy be sikerált rugni tegnap, hogy ma gépelemek bukó lett!
Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...
Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!
Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...
Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!
Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
na bocsi, csak matek szigorlatra tanultam!
szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...
Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...
Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
Hello! Ok, csörögjél és összehozunk 1 gyorsulást...
Van nekem is játszós gépem, ott van az utolsó képeken.
Van nekem is játszós gépem, ott van az utolsó képeken.
Megint benyelte miszter carstyling az okosságomat!
Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...
Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél
Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...
Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél
Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
Csináltam ilyen ápgrédelt olajszivattyút fiat fogaskerkekből, hogy alapjáraton is 2-2.5 bar legyen az olajnyomás! Persze az evo1 annyira nem sikerált, mert elhuzta a hegesztés a házat, és szorult, így az evo2 már fiat házból készült, de ott meg szerintem túl nagy kett a hézag a fogaskerekek és az acél lemez között, és most vérszegényebb az olajnyomás.
Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...
Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...
Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
ez a rohadt cs benyelte a szép hosszú üzimet! szóval a lényeg:
A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..
Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...
Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..
Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...
Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
Bizotsan nem építenék be 8 sonkás főtengelyt, hiába az olcsósága! Venném az új 2103-ast, azt esztergán könnyítettném, és ennyi... A teljes motor hogy néz ki, ha szabad tudni ilyeneket?!
Mármint miért nem jó a "sima", 4 ellensúllyal ellátott 80mm löketű főtengely?! Veszik ezt a 8 sonkás csodát, elviszik könnyítettni, ahol ráköltenek még agépmunkár a 10ezreket, és ugyanott vannak, mint a sima 2103 assal... jááááááj
És szabad tudni, hogy miért épp a duplasonkás niva főtengely kerül be a motorba?!
82 mm löketűről csak a duenen hirdetgetett emberkének az oldalán olvastam - valami kaszaracing.valami.hu - ! Biztos jó dolog, csak megéri-e azt a pár ccm plusz lökettérfogatot az a nem gyári, fene sem tudja milyen féle, még igazán nem tesztelt főtengely beszerzése.. akkor inkább már 84 mm, és "csak" 40 ezerrel drágább, de tuti jó!
Fekete, szervízkönyves Mo-i 1.8t? Abból csak 1 volt eladó, azt vettem meg.
Merre nézted?
Ezt végignéztük rétegmérővel, sérülésmentes.
Merre nézted?
Ezt végignéztük rétegmérővel, sérülésmentes.
Hello!
Jaja, ezt dobta ki a gép....
Megy olyat kb mint a dízel, csak csendben, füst nélkül teszi.
Nálad vmi újság?
Jaja, ezt dobta ki a gép....
Megy olyat kb mint a dízel, csak csendben, füst nélkül teszi.
Nálad vmi újság?
Zsír a Lada alatt a felni! Delta, ugye?
Milyen mocit dobsz bele? Gondolom nem gyengét, ha "jáccós" autó lesz!
Milyen mocit dobsz bele? Gondolom nem gyengét, ha "jáccós" autó lesz!
nyomtam egy 10s:D
nem a tanácsér..csak ugy
nem a tanácsér..csak ugy
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!