Citroen Saxo VTS 1.6 16v

Népszerűség: 9.96
BaD
BaD autója
Népszerűség:
9.96
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
szerintem 8s körül
1/8 mérföld
passz
Max. sebesség
óra szerint 225 (kb. adat mert skálázás alá leforgott) GPS szerint 217-219km/h
Teljesítmény
119,7 padon mérve
Tömeg
915kg vagy 935kg mindenhol mást írnak...
Nyomaték
150?
Motor
Motor
1.6 16v (s16)
Hajtás
első
Elektronika
gyári
Légszűrő
gyári
Kipufogó
teljesen gyári, katalizátoros, halk.
Gyújtás
gyári
Nyári felni konfiguráció
Gumi
nyáron 195/45R15 Fulda, Barum

télen 175/65R14 Continental TS 780
Felni
15" gyári Saxo VTS alufelni nyáron

14" gyári Saxo lemezfelni télen
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
gyári, nagyon kemények.
Fékek
elöl-hátul tárcsa,
Merevítők
nemsokára ez is lesz:)
Külső Optika
Karosszéria
szép ezüst
Légterelők
hátul van valami gyári, de azon kívül szerencsére semmi
Fénytechnika
semmi kül. világít
Dekor
egy kis matrica a VTS feliratnál
Belső Optika
Ülések
gyári sport
Kormány
lufis
Kiegészítők
egy kis plüssoroszlán, még a GTIből:)
HIFI / Multimédia
Fejegység
vmi Daewoo MP3as, de jól szól:) lesz majd jobb
Erősítő
nincs
Hangszórók
passz :))
Egyéb
átlagfogyasztás télen 8,5-9 liter (csak város)

most a fogyasztás 6,8 liter volt (pálya, főút, meg egy kevés város)

utolsó képen a legújabb jáccós autóm látható:)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

minden új és ersítve is van

széép!

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

PADL
#2923
2009. január 28. 00:18
0
kormosa
#2922
2009. január 27. 23:39
Harmatgyönge kettes, ollé! Úgy be sikerált rugni tegnap, hogy ma gépelemek bukó lett!

Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...

Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!

Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
0
Kutya16V
#2921
2009. január 27. 20:14
0
kormosa
#2920
2009. január 27. 16:34
na bocsi, csak matek szigorlatra tanultam!

szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...

Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
0
Bandit
#2919
2009. január 25. 19:09
Hello! Ok, csörögjél és összehozunk 1 gyorsulást...
Van nekem is játszós gépem, ott van az utolsó képeken.
0
kormosa
#2917
2009. január 19. 00:04
Megint benyelte miszter carstyling az okosságomat!

Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...

Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél

Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
0
kormosa
#2916
2009. január 17. 19:50
Csináltam ilyen ápgrédelt olajszivattyút fiat fogaskerkekből, hogy alapjáraton is 2-2.5 bar legyen az olajnyomás! Persze az evo1 annyira nem sikerált, mert elhuzta a hegesztés a házat, és szorult, így az evo2 már fiat házból készült, de ott meg szerintem túl nagy kett a hézag a fogaskerekek és az acél lemez között, és most vérszegényebb az olajnyomás.

Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...

Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
0
kormosa
#2915
2009. január 16. 14:23
ez a rohadt cs benyelte a szép hosszú üzimet! szóval a lényeg:

A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..

Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...

Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
PADL
#2923
2009. január 28. 00:18
kormosa
#2922
2009. január 27. 23:39
Harmatgyönge kettes, ollé! Úgy be sikerált rugni tegnap, hogy ma gépelemek bukó lett!

Szóval ezek a rugók szemre legkőképp a szabad hosszukban különböznek a gyáriaktól, leginkább a sűrűbb rugó rövidebb egy olyan ~4 mm-rel. Biztos a merevségük is más, de ahhoz mérni kellett volna... Szerintem ezek azért jobbak, mint a gyári, mert könnyebben ki lehet valami használhatót hozni belőlük...

Ez persze nem úgy megy, hogy a tuningrugó +3 henger érzését kelti, ezt is buzergálni kell, de így próbaként beépítve is közelebb van az ideálishoz, és már van tervezet, hogy miképp kéne tovább optimalizálni. Legjobb lenne a vgc be életet lehelni, de az jelen állás szerint szünetelő prodzsekt!

Melyik gyújtásoszlopod van?! A Niváé, avagy a klasszik 1500 1600 é, avagy az, amelyik elvileg mindkettő karakteriszitkáját tudja?!
Kutya16V
#2921
2009. január 27. 20:14
kormosa
#2920
2009. január 27. 16:34
na bocsi, csak matek szigorlatra tanultam!

szóval nekem mezei Bosch trafóval megy, mert az volt idehaza! Lada hall jeladós gyújt oszlop, az a" Kommutator " feliratú vezérlő, meg a bosch trafó. Lehella úrtól van valami jó röpsúlyrugó, azt ma fogom bepróbálni, hátha nem csörög 5ezernél...

Jövöhéten micu tuning, aztán utána elvileg megint megy fékpadra a lada, megnézni, hogy most, hogy a vezérlés a "helyén" van, miképp muzsikál
Bandit
#2919
2009. január 25. 19:09
Hello! Ok, csörögjél és összehozunk 1 gyorsulást...
Van nekem is játszós gépem, ott van az utolsó képeken.
kormosa
#2917
2009. január 19. 00:04
Megint benyelte miszter carstyling az okosságomat!

Tehát az eddigi 1300 km alatt problema nem volt a csapágyakkal! Aztán dugattyútört, és az új motorba már új csapágyakat építettem be...

Mezei hall-jeladós eletronikus gyújtás van a masinában. Egyszer meg kell venni -16,17ezer pénz -és onnantól kezdve hibátlanul működik! Najó, csak akkor, ha nincs elgörbülve az egyik lemez, és ezáltal nem gyújt előbb, mint kéne, és nem töri el a dugattyút! Ezért csa újat vegyél

Egyszer fékpadon faszán be kell a röpsúly-rugókat állítani, ami nem egyszerű, de ha egyszer összejön, nem kell a gyújtással többet bajlódni! VAgy persze miszter igc, vgc beszerelése sokkal modernebb, és pontosabb, de még jól működő rendszert nem láttam! Biztos van, de többen szívtunk azzal, hogy úgy mőködjön, ahogy kell, de nem jött össze! Kb 2 éve pihen a polcon a szerkezet...
kormosa
#2916
2009. január 17. 19:50
Csináltam ilyen ápgrédelt olajszivattyút fiat fogaskerkekből, hogy alapjáraton is 2-2.5 bar legyen az olajnyomás! Persze az evo1 annyira nem sikerált, mert elhuzta a hegesztés a házat, és szorult, így az evo2 már fiat házból készült, de ott meg szerintem túl nagy kett a hézag a fogaskerekek és az acél lemez között, és most vérszegényebb az olajnyomás.

Csapágyügyileg annyit mondanék, hogy a legszuperebb, legdrágább csapágy is széthullik, ha nem kap megfelelő kenést, vagy esetleg nem jók a csapok méretei. Van vagy 5 6 fajta ladához, én mindig azt építettem be, ami kapható volt! Ez a piros-sárga dobozos gyárinak mondott fajta sem biztos, hogy a legjobb, mert volt már olyanom, ami ránézésre igénytelen volt! Lényeg, hogy "szép" legyen, a rajuk kialakított furatok jó helyen legyenek -gondolok itt arra, hogy a csapágyfedelek hornyai "fölött" legyen a furat-, megfelelő illesztés, új olajszivattyú, és nagy baj nem lehet... Több doboz van idehaza, ami különböző okok miatt nem lett beépítve...

Az új főtengely jó dolog, a csapokat tessék mikrométerrel lemérni!
kormosa
#2915
2009. január 16. 14:23
ez a rohadt cs benyelte a szép hosszú üzimet! szóval a lényeg:

A 312 tengely szerei a fordulatot, de a 8sonkás nehéz főtengely nem. Bár kiegyensúlyozottsága nagyobb mértékü, mint a 2103-é, de dinamikailag kedvezőtlenebb. Lassabban "gyorsul fel", és ezt mi nem szeretjük. Lehet könnyíteni, de a gépmunkára költött 10ezrekkel leszünk ott, mint a 2103. Csavaró lengései kösebbek a 8 sonkának köszönhetően, de a 4 sonkás sem fok eltörni..

Értelmes alapjáratot a 40es weberekkel még a könnyű főtengellyel és lendkerékkel is lehet állítani, mert az egyes hengerek töltetcsere-folyamatai nem zavarják egymásét. A lada karburátorral ez nehézkes, mert az alapjárati rendszere nem képes kellő keveréket szolgáltatni, és ilyenkor a pillangószelep határoló csavarját szokták tekergélni ami alacsony fordulaton, kis áramlási sebesség révén nem tud homogén keveréket előállítani. Alapjárat 1500-2000 - kedvtől függően...

Összegezve a sima 2103 főtengelyből idulnék ki... azt sem telejsen csutkára könnyítve, hanem csak esztergályozva. A Régi 1.6 om ban a főtengely mart, eszterályozott volt über könnyűre, annyire nem szerettem, mert mikor leléptem a kuplungról torpant, mert nem volt a rendszerben elég "energia"!
kormosa
#2914
2009. január 15. 13:12
Bizotsan nem építenék be 8 sonkás főtengelyt, hiába az olcsósága! Venném az új 2103-ast, azt esztergán könnyítettném, és ennyi... A teljes motor hogy néz ki, ha szabad tudni ilyeneket?!
kormosa
#2913
2009. január 14. 15:18
Mármint miért nem jó a "sima", 4 ellensúllyal ellátott 80mm löketű főtengely?! Veszik ezt a 8 sonkás csodát, elviszik könnyítettni, ahol ráköltenek még agépmunkár a 10ezreket, és ugyanott vannak, mint a sima 2103 assal... jááááááj
kormosa
#2912
2009. január 14. 14:48
És szabad tudni, hogy miért épp a duplasonkás niva főtengely kerül be a motorba?!
kormosa
#2911
2009. január 13. 21:49
82 mm löketűről csak a duenen hirdetgetett emberkének az oldalán olvastam - valami kaszaracing.valami.hu - ! Biztos jó dolog, csak megéri-e azt a pár ccm plusz lökettérfogatot az a nem gyári, fene sem tudja milyen féle, még igazán nem tesztelt főtengely beszerzése.. akkor inkább már 84 mm, és "csak" 40 ezerrel drágább, de tuti jó!
Bandit
#2910
2008. december 22. 18:42
Fekete, szervízkönyves Mo-i 1.8t? Abból csak 1 volt eladó, azt vettem meg.
Merre nézted?
Ezt végignéztük rétegmérővel, sérülésmentes.
Bandit
#2909
2008. december 21. 07:52
Hello!
Jaja, ezt dobta ki a gép....
Megy olyat kb mint a dízel, csak csendben, füst nélkül teszi.
Nálad vmi újság?
Vakond
#2908
2008. november 13. 22:47
Viktor744
#2907
2008. november 08. 15:56
Viktor744
#2906
2008. november 06. 18:46
Zsír a Lada alatt a felni! Delta, ugye?
Milyen mocit dobsz bele? Gondolom nem gyengét, ha "jáccós" autó lesz!
Evo6GSR
#2905
2008. november 06. 18:21
nyomtam egy 10s:D
nem a tanácsér..csak ugy
totyi2
#2904
2008. november 03. 22:58
szia megvannak igen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3003 találat 151 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.