Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- szerintem 8s körül
- 1/8 mérföld
- passz
- Max. sebesség
- óra szerint 225 (kb. adat mert skálázás alá leforgott) GPS szerint 217-219km/h
- Teljesítmény
- 119,7 padon mérve
- Tömeg
- 915kg vagy 935kg mindenhol mást írnak...
- Nyomaték
- 150?
Motor
- Motor
- 1.6 16v (s16)
- Hajtás
- első
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- teljesen gyári, katalizátoros, halk.
- Gyújtás
- gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- nyáron 195/45R15 Fulda, Barum
télen 175/65R14 Continental TS 780
- Felni
- 15" gyári Saxo VTS alufelni nyáron
14" gyári Saxo lemezfelni télen
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- gyári, nagyon kemények.
- Fékek
- elöl-hátul tárcsa,
- Merevítők
- nemsokára ez is lesz:)
Külső Optika
- Karosszéria
- szép ezüst
- Légterelők
- hátul van valami gyári, de azon kívül szerencsére semmi
- Fénytechnika
- semmi kül. világít
- Dekor
- egy kis matrica a VTS feliratnál
Belső Optika
- Ülések
- gyári sport
- Kormány
- lufis
- Kiegészítők
- egy kis plüssoroszlán, még a GTIből:)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- vmi Daewoo MP3as, de jól szól:) lesz majd jobb
- Erősítő
- nincs
- Hangszórók
- passz :))
- Egyéb
- átlagfogyasztás télen 8,5-9 liter (csak város)
most a fogyasztás 6,8 liter volt (pálya, főút, meg egy kevés város)
utolsó képen a legújabb jáccós autóm látható:)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
kutinnyu2
#2941
2009. július 31. 09:45
ááá, én sosem ültettem le semmit... :)
Amugy benne vannak a 60/60-as fix kw-k, meg 9*16 megy hátra, ebből meg csak kis et-s van, előre meg 7,5*16, tehát nem tudom letennei úgy mint a g-t, mer ki fog lógni a pacsker...
Amugy benne vannak a 60/60-as fix kw-k, meg 9*16 megy hátra, ebből meg csak kis et-s van, előre meg 7,5*16, tehát nem tudom letennei úgy mint a g-t, mer ki fog lógni a pacsker...
0
kutinnyu2
#2940
2009. július 29. 11:55
Szeva fiam!
Nincs még kép róla, mer tróger vagyok. Má lakatolóná van.
Full gyári kékeslilás szinben, leültetve.Van nálam most a golfban kerék, 7,5 és 9*16, ha aláfér befosok! Ma rápajszerolom! :)
Feléd helyzet?
Dani? SP?
Nincs még kép róla, mer tróger vagyok. Má lakatolóná van.
Full gyári kékeslilás szinben, leültetve.Van nálam most a golfban kerék, 7,5 és 9*16, ha aláfér befosok! Ma rápajszerolom! :)
Feléd helyzet?
Dani? SP?
0
Hali! A Szent István útról le kell menni a Shell kútnál, át a vasúti átjárón és az első utcán le jobbra. 100m után bemész egy udvarra, ott bal oldalról kell az épületet kerülni és ott van az másik végén zöld kapu! Vígh Szabolcsot keresd és mond hogy a Clios srác küldött! Telszám kell? Nekem anno a 4 felnit 4500 ér szinterezték fehérre. A többi már nem tudom mennyi volt de nem drága!
0
Profilképek
kutinnyu2
#2941
2009. július 31. 09:45
ááá, én sosem ültettem le semmit... :)
Amugy benne vannak a 60/60-as fix kw-k, meg 9*16 megy hátra, ebből meg csak kis et-s van, előre meg 7,5*16, tehát nem tudom letennei úgy mint a g-t, mer ki fog lógni a pacsker...
Amugy benne vannak a 60/60-as fix kw-k, meg 9*16 megy hátra, ebből meg csak kis et-s van, előre meg 7,5*16, tehát nem tudom letennei úgy mint a g-t, mer ki fog lógni a pacsker...
kutinnyu2
#2940
2009. július 29. 11:55
Szeva fiam!
Nincs még kép róla, mer tróger vagyok. Má lakatolóná van.
Full gyári kékeslilás szinben, leültetve.Van nálam most a golfban kerék, 7,5 és 9*16, ha aláfér befosok! Ma rápajszerolom! :)
Feléd helyzet?
Dani? SP?
Nincs még kép róla, mer tróger vagyok. Má lakatolóná van.
Full gyári kékeslilás szinben, leültetve.Van nálam most a golfban kerék, 7,5 és 9*16, ha aláfér befosok! Ma rápajszerolom! :)
Feléd helyzet?
Dani? SP?
Nincs mit, örülök hogy segíthettem! Jó hétvégét!
ÁÁÁÁ.... ha nincs benne a homokszórás akkor aranyár.!
Hali! A Szent István útról le kell menni a Shell kútnál, át a vasúti átjárón és az első utcán le jobbra. 100m után bemész egy udvarra, ott bal oldalról kell az épületet kerülni és ott van az másik végén zöld kapu! Vígh Szabolcsot keresd és mond hogy a Clios srác küldött! Telszám kell? Nekem anno a 4 felnit 4500 ér szinterezték fehérre. A többi már nem tudom mennyi volt de nem drága!
Csá
még megvan a cucc többen is pályáznak rá így lehet eladom külön is
még megvan a cucc többen is pályáznak rá így lehet eladom külön is
Köszönöm a vállaszod.
Itt hagytam egy kis -t is.
Itt hagytam egy kis -t is.
Szia Citroen találkozó lesz bővebb infóért légyszives írj a Citroen Xsara fórumba vagy nekem privit. Köszi szia
Hello!
Köszi, majd egyszer megmutatom a gépet, a hangja az durva...
Jó volt a ladával csapatni, remélem lesz még rá alkalom.
Köszi, majd egyszer megmutatom a gépet, a hangja az durva...
Jó volt a ladával csapatni, remélem lesz még rá alkalom.
Lehella úr a rugóintéző asszisztens! Mondták itt, hogy szombattól hétfőig megálllás nélkül fog esni a hó, de nem akaródzik így lenni... pedig még a kocsi is megy!
Kösz ,faxa nagyon
Köszi az infót /homokszórás/
Ez milyen felni a bigulin?
Ez milyen felni a bigulin?
Elvileg az elosztó szárán rajta van a száma, ami alapján megkülönböztethetőek. A niva 11.5 fok előgyújtást, mig a klasszik valami 13 fokot ad rá max. elosztó fordulatszámában mérve (főtengelyé/2). Van olyan elosztó, melyik mind2 karakteriszitkát tudja, van amelyik csak az egyiket. Igazán az alaplapon lévő furat határolja az rotor tengelyhez képesti max szögelfordulását, amit reszelővel növelni, ill. a kis pöcökre egy vékony cső húzásával csökkenteni lehet. Mivel teljesen egyedi a motor, így igazán egyik sem jó.
Sok sok buzergálás kell hozzá! Az lenne a fasza, ha az alapelőgyújtás pár fokkal való növelése minden tartományban nyomatékcsökkenéssel járna, mert akkor van fasza helye az elosztó. Mivel a karakterisztika nem illeszkedik, általában alacsony fordulaton jóval több előgyújtást kívánna, de magasabbon már csörög akkor.
Ez a másikféle röpsúlyrugó az ideálishoz közelibb karakterisztikát varázsolt, így könnyebb kiindulni belőle. Persz ahhoz, hogy tökéletes legyen, fékpad, és vagy 20 ezer pénz kell... ehhez is!
Sok sok buzergálás kell hozzá! Az lenne a fasza, ha az alapelőgyújtás pár fokkal való növelése minden tartományban nyomatékcsökkenéssel járna, mert akkor van fasza helye az elosztó. Mivel a karakterisztika nem illeszkedik, általában alacsony fordulaton jóval több előgyújtást kívánna, de magasabbon már csörög akkor.
Ez a másikféle röpsúlyrugó az ideálishoz közelibb karakterisztikát varázsolt, így könnyebb kiindulni belőle. Persz ahhoz, hogy tökéletes legyen, fékpad, és vagy 20 ezer pénz kell... ehhez is!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!