Mazda 323 turbo

Népszerűség: 9.79
Pityukaaa2
Pityukaaa2 autója
Népszerűség:
9.79
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Eddig elért adatok:
low 5-6
1/8 mérföld
8.3/137km/h(kopott a048)KKL 2011
1/4 mérföld
12.9/171km/h(kopott a048)KKL 2011
Max. sebesség
áttétel függő
Teljesítmény
???
Tömeg
1050 kg(utcai)
Nyomaték
???
Motor
Motor
gyárilag 1324 16v sohc
jelenleg:
-1840ccm GTX motor
-65 ös cső a turbótól végig
-walbro 255
-állítható benzinnyomás szabályzó
-Blizt lefújó szelep
-turbó boost controler


Hajtás
FWD
Elektronika
Denso
Légszűrő
épp ami elfér
Kipufogó
65mm rozsdamentes
Gyújtás
denso
Egyéb
Under Construction
Nyári felni konfiguráció
Gumi
utca nyár:15 195/50 yokohama
utca tél:14 185/65 fulda
Felni
14 gyári vas
15 Rh alu színterezve
Futómű
Rugók
Gt -5cm
Gátlók
Sachs
Fékek
Under Construction
Merevítők
Első felső toronymerevítő
Egyéb
Under Construction
Külső Optika
Karosszéria
piros,minden színre fényezve
Légterelők
gt szárny (felső)
Fénytechnika
xenon 8000k
sárga helyzetjelzők
Dekor
körbe sun gard folia,elöl fólia csík..hátul mazdaspeed
fiatal sofőr jelzés elöl,és turbós smile oldalt
Egyéb
Gt-desing...
Belső Optika
Festés, dekor
gyári
Ülések
GT
Kormány
32-es Dino
Kiegészítők
napfénytető elektromos
Fénytechnika
zöld mindenhol
Egyéb
kipakolva verseny napokon,
-4in1 es fordulatszámérő
-váltás jelzővel,
-turbónyomás merő
-olaj hő merő
-lambda monitor
HIFI / Multimédia
Fejegység
sony X-plod gt620
Erősítő
magant 480
Hangszórók
magnat,sony
Egyéb
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=29203
másik verdám...

Legfrissebb képek

aks vs gna

szerelünk

réggi felni..

1 sö hely

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

mx zoli
#749
2011. április 05. 20:57
Jobbat mész mint egy GT-R:
0
mx zoli
#747
2011. április 04. 16:35
Duenen vannak lerúgott slick gumik, pár gyorsulást még simán kibírnak
0
mx zoli
#746
2011. április 03. 20:33
13.2, grat, lesz ez még jobb is, idén meglesz a 12-es idő
0
Horci
#745
2011. április 01. 20:13
Gyári, EVO II ... Egyenlőre teljesen jól teljesíti a gyári opciót, a matek inkább a belebarkácsolással volt, de most már jöhetnek az okosságok
Kakucs óta már egyszer szétszaladt a motor, de most úgy néz ki fasza lett (kopp-kopp)
Ha lesz pályanap megyek mindenképp, már van hozzá futómű is
0
Horci
#744
2011. március 30. 21:12
Hi !

Köszi
Nem tudom hány kiló, még nem voltam vele méhecskében megméretni, de olyan 1100 lehet.
Az elektronika írható persze, meg tudnánk is variálni, van hozzá, progi, minden csak egyelőre még nem akartam variálni. Most egy teljesen gyári opció van, elvileg 1baron, gyakorlatilag lacházán 0.8-at töltött Kell egy EBC
0
laller1800
#743
2011. március 28. 18:18
hát én annyira nem vágom mihez mi dukál vmit biztos elkurok vagy tökömtudja sokminden számít ahogy nézem hiába erős ...majd meglátjuk ugyis inkább utcai mint drag autó mint a tied....azt nem tudom mennyi gyárilag a mazdamoci nem vmi 230le ??most mennyi lehet? akkor is jól megy 13,2 elég jó ezt a célvonali ennyi meg annyit sosem értettem
0
laller1800
#742
2011. március 28. 17:38
látom átpártoltál te is a v6-ról, turbóra ez az idő elég korrekt igen közel lehet a 280 le hoz 13,2 vel pláne utcai gumival....érdekes ez a drag én sokat szívtam a váltóval sokszor ment 5be 3 helyett de az lepett meg jobban ,hogy kissebb turbonyomással mentem jobbat fura .....ja a cső az 76 végig a turbótól nyista dob elég raccés a hangja a rendőr biztos ugat majd
0
CsabiMazdi
#741
2011. március 28. 14:12
Áhhh felejtős,a bódé kezdi magát elhagyni...
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
mx zoli
#749
2011. április 05. 20:57
Jobbat mész mint egy GT-R:
mx zoli
#747
2011. április 04. 16:35
Duenen vannak lerúgott slick gumik, pár gyorsulást még simán kibírnak
mx zoli
#746
2011. április 03. 20:33
13.2, grat, lesz ez még jobb is, idén meglesz a 12-es idő
Horci
#745
2011. április 01. 20:13
Gyári, EVO II ... Egyenlőre teljesen jól teljesíti a gyári opciót, a matek inkább a belebarkácsolással volt, de most már jöhetnek az okosságok
Kakucs óta már egyszer szétszaladt a motor, de most úgy néz ki fasza lett (kopp-kopp)
Ha lesz pályanap megyek mindenképp, már van hozzá futómű is
Horci
#744
2011. március 30. 21:12
Hi !

Köszi
Nem tudom hány kiló, még nem voltam vele méhecskében megméretni, de olyan 1100 lehet.
Az elektronika írható persze, meg tudnánk is variálni, van hozzá, progi, minden csak egyelőre még nem akartam variálni. Most egy teljesen gyári opció van, elvileg 1baron, gyakorlatilag lacházán 0.8-at töltött Kell egy EBC
laller1800
#743
2011. március 28. 18:18
hát én annyira nem vágom mihez mi dukál vmit biztos elkurok vagy tökömtudja sokminden számít ahogy nézem hiába erős ...majd meglátjuk ugyis inkább utcai mint drag autó mint a tied....azt nem tudom mennyi gyárilag a mazdamoci nem vmi 230le ??most mennyi lehet? akkor is jól megy 13,2 elég jó ezt a célvonali ennyi meg annyit sosem értettem
laller1800
#742
2011. március 28. 17:38
látom átpártoltál te is a v6-ról, turbóra ez az idő elég korrekt igen közel lehet a 280 le hoz 13,2 vel pláne utcai gumival....érdekes ez a drag én sokat szívtam a váltóval sokszor ment 5be 3 helyett de az lepett meg jobban ,hogy kissebb turbonyomással mentem jobbat fura .....ja a cső az 76 végig a turbótól nyista dob elég raccés a hangja a rendőr biztos ugat majd
CsabiMazdi
#741
2011. március 28. 14:12
Áhhh felejtős,a bódé kezdi magát elhagyni...
CsabiMazdi
#740
2011. március 28. 10:57
Gebriel
#739
2011. március 27. 22:24
Láttam képeket, hogy muzsikált a gép lacházán?
Mikor jársz esetleg felénk?
Gebriel
#738
2011. március 20. 13:39
M20-as menetű kell a Mazdákba.
Gebriel
#737
2011. március 18. 19:06
Szia

Sajna nekünk sincs semmilyen adatunk a veztengelyek fokolásának milyenségéről, hogy melyik hegyesebb melyik nem.
mx zoli
#736
2011. március 18. 10:47
ronaldgtd
#735
2011. március 16. 15:50
Skizofrén
Pityukaaa2
#733
2011. március 12. 16:59
privát
Gebriel
#732
2011. március 08. 22:30
ezekről pontos adatom nincs , csak pont a kettő közöttiről

egy BG-F 1.8 DOHC GT bukolámpásban cseréltük le annó az áttételt a gyári 0.837-et egy 0.717-re ami pont a két választható közötti.

A tulaj mérései:

Eredeti 5. fokozat:..... hosszabb 5.fokozat
2000 rpm- 60km/h........ 70km/h
3000 rpm- 90km/h........ 105km/h
3500 rpm- 105km/h....... 125km/h
4000 rpm- 125km/h....... 145km/h

.........................50km/h- 1250
........................100km/h- 2750

tehát a benzinesből való kicsit rosszabb értékek ennél a dizelé meg úgye hosszabb még ennél a mért értékeknél

nagy valószínűséggel a dizel 5-ét 50-60 alatt nem lenne érdemes kapcsolni, mert ott közel apaljárati lenne a fordulat
Gebriel
#731
2011. március 08. 20:07
30e vihető, de csak a váltó ha a féltengelyek is kellenének azok plusz.
A mostani 5. ami benne van az kell nekem azt nem adom.
Két áttételem van még ami közül lehet választani.
Ugye az eredeti áttétel 0.837, a kettő ami közül meg választhatsz az egy 0.755-s áttétel vagy a dizel 5.-e az meg 0.681.
Gebriel
#730
2011. március 07. 20:19
Mennyit adnál érte?
Az 1.3 az 1.6 és az 1.8SOHC váltó alkatrészei nem csereszabatosak a GT-vel mert azoknak vékonyabb kisebbek a tengelyeik.
Hosszabb 5. kéne bele?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 789 találat 40 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.