audi TT

audi_rs_tt
audi_rs_tt autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
6s alatt
Max. sebesség
268 km/h a szárnnyal (szárny nélkül ~275)
Teljesítmény
MÉG MINDIG lehe TT ippelni. a legközelebb tippelők között mitfahrer lehetőséget sorsolok ki :))))) [csinos csajok előnyben :P) ]
Tömeg
1580 kg
Nyomaték
csajok, erre is tippeljetek....
Motor
Motor
K26 turbó, s6 wastegate, egyedi leömlővel
Légszűrő
BMC Carbon Dinamic Airbox
Kipufogó
70es rendszer, no kat, hátsó dob könnyítve
Gyújtás
gyári
Egyéb
új légtömegmérő; nagyobb Intercooler; Olajhűtő a turbó miatt
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225 / 45 / R17 Goodyear eagle F1
Felni
9 küllős, 7,5J x 17"
Futómű
Rugók
gyári sportfutómű
Gátlók
gyári sportfutómű
Fékek
lyuggatoTT, bemart, belsőhűtésű tárcsák by OMP
Merevítők
gyári toronymerevítők, és stabilizátorok
Külső Optika
Légterelők
aluszárny
Belső Optika
Festés, dekor
Fehérszámlapos műszerfal
Ülések
Sparco
Kormány
Simoni racing Carbon X4 extreme light
Kiegészítők
Turbónyomásmérő, digitális multiméter (üzemanyagkeverék, olajnyomás, olaj és vízhőmérséklet mérő)
HIFI / Multimédia
Fejegység
kenwood mp3
Hangszórók
bose soundsystem
Egyéb
nem a hang a lényeg!!!, csak a kipuff.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Oslagbar
#54
2004. április 17. 11:16
Jah persze most a gyári k04-22/23-as torbóról beszélünk, mertt az van ezen a gépen alapból. CSak a félreértések elkerülése végett

De ha igazán gonosz akarnék lenni: Az ABT papper 5.8-at ír gyorsuláshoz és 251-et a végsebességhez a 290-le hez. Akkor ez most miért jobb 3-tizeddel és 24-km/h-val? lol

De mint mondtam brutál lehet! Gratula hozzá!!
0
Oslagbar
#53
2004. április 17. 11:04
A k04 ezen a motoron max 280-le re képes. A kompresszíó, öblítés, ürtartalom asszem minden gyárilag 225-lovas 1.8T 4x4-en ugyanaz :P Itt elvileg nincs más változtatás a chippen kívül.....
Én azt írtam, hogy szerintem sok a 6500-as fordulat ehez a motorhoz ezzel a turbóval a max telj leadásához.... Szóval miről beszélsz? :)

Mellesleg nekem is 1.8T-m van: Forge DV, S3 komplett kipuff, No kat, MBC, Spearco FMIC, 4bar FPR, EGT, AFR, .......
Elég sokat olvasok a témában. Bár még koránt sem tudok eleget.
Mindenesetre: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=27
Ez egy 1.8T fórum, ide a világ minden részéről írogatnak.

Osli

U.i.: a 2.7-es motor nem biturbo véletlenül? ...
0
Adamo
#52
2004. április 17. 10:58
Mai adag löket.Holnap párbajom lesz mert kihívtak,de sajnos nem leszek gépközelben.Számítok Rád is!!! Előre is köszi.Üdv
0
VASILIJ
#51
2004. április 17. 10:51
Érdekes módon GALFER az autódhoz csak első garnitúrát ajánl. Első két féktárcsa, négy fékbetét 130e péz.
Félreértés ne essék, nem én forgalamazom, hanem egy barátom.
0
VASILIJ
#50
2004. április 17. 10:46
Szia!
Nem értek eggyet azzal, hogy A K04- max 280-le re képes. Ezt nagyon nehéz meghatározni.
Milyen ürtartalommal?
Milyen kompresszióviszonnyal?
Milyen öblítéssel?
Ha tudjuk hogy mennyit szálít a turbó akkor megpróbáljuk ahhoz "belőni" a motor munkapontját. Nem kell azt szétforgatni.
Kérdezd meg Rupyt.
2700cc tölt K04-el. Ha nem tükörszáraz a beton, akkor képes 130-nál 4-ig egy nagyobb gázadásra behúzni a spert, és elkezd oldalazni az autó...
0
demipunto
#49
2004. április 17. 08:44
10 pont!
0
audi_rs_tt
#48
2004. április 17. 00:39
Bocs, de még egy info, ha valaki nem vette volna észre. A mérés februárban történt, és nem éppen akkor, amikor 7 ágra sütott a nap, ergo téli gumi volt a kocsin. Az ATC-s fazon mondta, hogy be sem tudja pontosan mérni, mert nem merte túl pörgetni a kocsit, nehogy a gumi sérüljön, vagy valami ilyesmit mondott, már nem emléxem rá. na mind1. a lényeg hogy kb 290 le-s a kocsi, és gyorsul mint a motolla más meg amúgy sem számít
0
audi_rs_tt
#47
2004. április 17. 00:32
critic: jogos, de sajnos ebbe a gagyi gyári kaszniba sehogy se lehetett elrakni, mert nincs hely. majd az új kötényekbe és a köszöbbe remélhetőleg jobban elrejtőzik
0
Critical
#46
2004. április 16. 23:59
Elég gusztustalan hogy kilátszik az összes neon
0
Szólj hozzá Te is!
40 41 42 43 44 45 46 47
Oslagbar
#54
2004. április 17. 11:16
Jah persze most a gyári k04-22/23-as torbóról beszélünk, mertt az van ezen a gépen alapból. CSak a félreértések elkerülése végett

De ha igazán gonosz akarnék lenni: Az ABT papper 5.8-at ír gyorsuláshoz és 251-et a végsebességhez a 290-le hez. Akkor ez most miért jobb 3-tizeddel és 24-km/h-val? lol

De mint mondtam brutál lehet! Gratula hozzá!!
Oslagbar
#53
2004. április 17. 11:04
A k04 ezen a motoron max 280-le re képes. A kompresszíó, öblítés, ürtartalom asszem minden gyárilag 225-lovas 1.8T 4x4-en ugyanaz :P Itt elvileg nincs más változtatás a chippen kívül.....
Én azt írtam, hogy szerintem sok a 6500-as fordulat ehez a motorhoz ezzel a turbóval a max telj leadásához.... Szóval miről beszélsz? :)

Mellesleg nekem is 1.8T-m van: Forge DV, S3 komplett kipuff, No kat, MBC, Spearco FMIC, 4bar FPR, EGT, AFR, .......
Elég sokat olvasok a témában. Bár még koránt sem tudok eleget.
Mindenesetre: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=27
Ez egy 1.8T fórum, ide a világ minden részéről írogatnak.

Osli

U.i.: a 2.7-es motor nem biturbo véletlenül? ...
Adamo
#52
2004. április 17. 10:58
Mai adag löket.Holnap párbajom lesz mert kihívtak,de sajnos nem leszek gépközelben.Számítok Rád is!!! Előre is köszi.Üdv
VASILIJ
#51
2004. április 17. 10:51
Érdekes módon GALFER az autódhoz csak első garnitúrát ajánl. Első két féktárcsa, négy fékbetét 130e péz.
Félreértés ne essék, nem én forgalamazom, hanem egy barátom.
VASILIJ
#50
2004. április 17. 10:46
Szia!
Nem értek eggyet azzal, hogy A K04- max 280-le re képes. Ezt nagyon nehéz meghatározni.
Milyen ürtartalommal?
Milyen kompresszióviszonnyal?
Milyen öblítéssel?
Ha tudjuk hogy mennyit szálít a turbó akkor megpróbáljuk ahhoz "belőni" a motor munkapontját. Nem kell azt szétforgatni.
Kérdezd meg Rupyt.
2700cc tölt K04-el. Ha nem tükörszáraz a beton, akkor képes 130-nál 4-ig egy nagyobb gázadásra behúzni a spert, és elkezd oldalazni az autó...
demipunto
#49
2004. április 17. 08:44
10 pont!
audi_rs_tt
#48
2004. április 17. 00:39
Bocs, de még egy info, ha valaki nem vette volna észre. A mérés februárban történt, és nem éppen akkor, amikor 7 ágra sütott a nap, ergo téli gumi volt a kocsin. Az ATC-s fazon mondta, hogy be sem tudja pontosan mérni, mert nem merte túl pörgetni a kocsit, nehogy a gumi sérüljön, vagy valami ilyesmit mondott, már nem emléxem rá. na mind1. a lényeg hogy kb 290 le-s a kocsi, és gyorsul mint a motolla más meg amúgy sem számít
audi_rs_tt
#47
2004. április 17. 00:32
critic: jogos, de sajnos ebbe a gagyi gyári kaszniba sehogy se lehetett elrakni, mert nincs hely. majd az új kötényekbe és a köszöbbe remélhetőleg jobban elrejtőzik
Critical
#46
2004. április 16. 23:59
Elég gusztustalan hogy kilátszik az összes neon
Oslagbar
#45
2004. április 16. 23:04
Hi Falco!

A K04- max 280-le re képes tudtommal.
A K03sport- max 230-le. Ráadásul messze nem 6500-as fordulaton, mint az ATC-s papíron van, hanem valahol 6000-körül, ott ahol az ABT papír is hozza a maximumot... Pont azért kell cserélni, mert magasabb fordulaton már nem képes elég levegőt szállítani... Több hőt termel a turbó, mint levegőt szállít. Bár te ezt jobban tudod. :P

Persze ettől föggetlenül brutál lehet :)
Mekkora T-nyomáson dolgozik a gép??
Mondjuk mennyivel tölt 6500-as fordulaton?

(Nekem a polcon várja a K04 hogy beépítsem )

Osli

U.i.: Amúgy emlékszel rám Falco?
DiCabrio
#44
2004. április 16. 22:29
Hát én meg csak most jöttem rá, hogy mekkora fasságot kérdeztem, hiszen most látom hogy 1.8T. Mindegy, komoly a verda!!!!!!!
lacaboy1
#43
2004. április 16. 22:00
megy a tíz, mert 1ik barátomnak is tt-je volt csak ő már nem él, autóbalsetbe meghalt
Vigyázz magadra te is meg a tt-re is
A6-TDI
#42
2004. április 16. 20:57
jah, amugy egy szóval is meg lehet fogalmazni: AUDI
A6-TDI
#41
2004. április 16. 20:56
Nem gyenge!!!Zsííír!!!
SzaboZZZ
#40
2004. április 16. 20:44
Király! Már mint az autód. És nagyon zsíros! Dobtam én is rá 10 pöttyöt! Hajrá!
audi_rs_tt
#39
2004. április 16. 20:02
tommy: az a gép nem komoly, hanem totál komolytalan lesz: egyfolytában nevetni fogok benne. (főleg ha bekötöm a nevető gázt )
tommy
#38
2004. április 16. 19:51
Hát, ha ezt mind megvalósítod, akkor nagyon komoly lesz a gép!
audi_rs_tt
#37
2004. április 16. 19:39
vasilij: igen én irtam, de ne arra az emailre írj, hanem az ittenire. előre is kösz
audi_rs_tt
#36
2004. április 16. 19:34
jim: A tervezett motortuning után tudom majd csak megmondani, hogy mennyi lett, jósolni nem tudok, ezt meg kiszámolni nem lehet, mert te is tudod, hogy nagyon sok mindentől függ.
Tegnap olvasva a fórumot még egy dolog felemerült bennem teljesítménnyel kapcsolatban. Nem igazán akorok beszélni róla, mert nem tudok róla sokat, ha már kiműveltem magam a témában és utána jártam a reális megvalósításnak akkor majd megírom addig is türelem=torma-terem
Amúgy ma megvettem az aluszárnyat, de amíg nem jön meg a gt2 body-kit addig nem fogom magam égetni , remélem értitek miért.
audi_rs_tt
#35
2004. április 16. 19:05
falco: (2)
http://www.mtm-online.de/html/detail.php4?Kitnum=M0TT225345QX&Marke=AU&Modell=TT&KitID=M&FZID=TT165Q
343 le, itt van hozzá a kép, hogy mi mindent változtattak meg rajta

határ: a csillagos ég. csak egy szó: mtm-bimoto (2x370 le)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
40 41 42 43 44 45 46 47
Összesen 934 találat 47 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.