Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Hot Seat - Éles helyzet: nem egy erős film. már a legutóbb látott Gibson filmnél is lesajnáltam, hogy a süllyesztőbe került, sajnos itt se jobb a helyzet. az a baj a filmben, hogy sok új nincs benne. innen-onnan vették az ötleteket és összevegyítették. éppen meg lehet nézni, de nagyon semmi extra. 4,5 pont.
Hawaii: ebből azért többet, jobbat ki lehetett volna hozni. persze más stílusban. pl egy thriller. nekem így kevéske volt. bár jobban indult. 4,5 pont.
Пригоди S Миколая - December tale or S.Mykolay's Adventures - Adventures of Saint Nicholas - A Mikulás kalandjai: ukrán film 2018-ból. iszonyat gyenge. gyenge elméjű kölyköknek esetleg. tragédia. 2,5 pont.
Christmas with the Andersons - Meet the Andersons - Karácsony Andersonékkal : TV film 2016-ból. picit másabb a stílus, mint szokott lenni. nagyon nem életszerű az egész. de a nő nem rossz. 4,5 pont.
A Dogwalker's Christmas Tale - Kutyaszitter karácsonya: ez is majd 10 éves TV film. szundikázni egész jók, kezdem úgy érezni. egyébként klasszikus. mi más lenne. 5 pont.
Candy Coated Christmas - Cukormázas karácsony: TV film. kész vagyok ezektől a kamu téli időktől. nem látszik a lehelet. a csaj már több napja ott van, egy szál semmiben van kint, senki nem adna neki egy kabátot, vagy nem venne magának. voltak jobb részek, de amúgy csak a szokásos, már-már idegesítő. 4,5 pont.
Magical Christmas Shoes - A varázscipők: TV film. hát ez is majdnem borzalmas kategória. valahogy ehhez se volt hangulatom, túl földtől elrugaszkodott forgatókönyv, nem igazán életszerű. 3,5 pont.
Zodi & Tehu, frères du désert - Princes of the Desert - Tehu - Egy kis teve nagy kalandja: nem rossz, de nem maradandó. nem éreztem elég drámainak. 5,5 pont.
Jeanne du Barry - A szerető: én határozottan nem szoktam szeretni a kosztümös filmeket, főleg az ilyen féléket. de ez nem volt rossz. mármint jobb, mint egy közepes film. 6 pont.
Rebel Moon - Part One: A Child of Fire - Rebel Moon: 1. rész - A tűz gyermeke: elég sok a negatív kritika. igen, én is éreztem innen-onnan vett ötleteket, hasonlóságokat korábbi filmekből. de én azért kissé alul pontozottnak érzem. látványos. bár kiszámítható.de szerintem van 6,5 pont.
Pattie et la colère de Poséidon - Epic Tails - Pattie et la colère de Poséidon: sajnos ez nekem most csak háttérzaj volt kb. pedig az elejét néztem, de szinte semmire nem emlékszem, pedig most lett vége. nem tudott megfogni. ebből gondolván, nem én vagyok a célcsoport valószínű. adok 5 pontot, mert fogalmam sincs.