Suzuki Swift GTi

POS
POS autója
Helyezés:
20
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
~4.2 sec
1/8 mérföld
7.672 @ 155.3 km/h
1/4 mérföld
11.767 @ 196.3 km/h
Max. sebesség
nem fogom megmérni...
250 körül még biztos menne, csak nem tudom milyen irányban :)
Teljesítmény
~270+
Nyomaték
~300Nm
Motor
Motor
1325ccm G13B DOHC 16V
Hajtás
módosított kuplungszerkezet, Golf váltó
Elektronika
Gyári ECU kidobva, VEMS bedobva
Légszűrő
??? :)
Kipufogó
63mm
Gyújtás
már nem elosztós :)
Egyéb
K04 turbo
Nyári felni konfiguráció
Gumi
utca:AVON 195/45R15 / YOKO 195/50R15
verseny: 23.0x7,5 R15 AVON / BFG 205/50R14 drag
Felni
utca: EXIP 7x15
verseny: lemez 7x14 / 7x15 alu
Futómű
Rugók
gyári
Gátlók
kemények
Egyéb
minden felesleg kidobva
Külső Optika
Karosszéria
vékony lemez
Dekor
fólia mindenhol ( csak az üvegen nem )
Belső Optika
Festés, dekor
piros :)
Egyéb
félbevágott műszerfal
HIFI / Multimédia
Fejegység
motorhang, gumihang
Erősítő
nem kell
Hangszórók
otthon

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

POS
#1628
2007. február 20. 23:28
A nyomás versenyről-versenyre, futamról futamra változik, a legtöbb az 2.2 bar volt. Általában 1.8körül megyek. A motor fúrva volt, sérült hengerfal miatt, 75-re, így az 1.6-os swift dugója van benne (Vitara). A többi alkatrész gyári, a hengerfejcsavarok kivételével.
0
POS
#1627
2007. február 20. 23:25
0
luiswift
#1626
2007. február 20. 10:53
hali, írtam egy privit.
0
S_Bernie
#1625
2007. február 20. 08:21
Én a 14-es autótól is milliós távolságorkra vagyok Még jó, hogy nem erre hajtok.
24-én kint leszel?
0
d gabszi
#1624
2007. február 19. 18:58
Helló!
A turbód mekkora nyomáson van?
A hajtókarok meg a dugók meg a vezérműtengely az gyári gti?
0
POS
#1623
2007. február 15. 23:39
Na jó, de amikor először csináltam, a realitás a 13.5 másodperc volt, az is nehezen. A 12.5 volt olyan szám, amiről mindig csak viccesen beszéltünk, mindenki tudat, hogy semmi realitása sincs. Most meg 11.7-nél vagyunk, és 11 alá is megyünk. Sajnos ezen a szinten 1 tized másodperc kerül annyiba, mint mondjuk 1 másodperc egy 14-es autónál.
0
S_Bernie
#1622
2007. február 15. 14:24
... azóta rájöttél, hogy nem a turbosítás drága, csak te vagy nagyon csóró gyerek.
Azért azt lehet sejteni, hogy a 12 másodperces időket nem osztogatják ingyen
0
POS
#1621
2007. február 10. 21:39
Amikor elkezdtem a turbósítást, úgy gondoltam, hogy ez egy viszonylag olcsó dolog... Azóta rájöttem
0
SwiftCsabi
#1620
2007. február 10. 13:04
Szép napot!
0
Szólj hozzá Te is!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
POS
#1628
2007. február 20. 23:28
A nyomás versenyről-versenyre, futamról futamra változik, a legtöbb az 2.2 bar volt. Általában 1.8körül megyek. A motor fúrva volt, sérült hengerfal miatt, 75-re, így az 1.6-os swift dugója van benne (Vitara). A többi alkatrész gyári, a hengerfejcsavarok kivételével.
luiswift
#1626
2007. február 20. 10:53
hali, írtam egy privit.
S_Bernie
#1625
2007. február 20. 08:21
Én a 14-es autótól is milliós távolságorkra vagyok Még jó, hogy nem erre hajtok.
24-én kint leszel?
d gabszi
#1624
2007. február 19. 18:58
Helló!
A turbód mekkora nyomáson van?
A hajtókarok meg a dugók meg a vezérműtengely az gyári gti?
POS
#1623
2007. február 15. 23:39
Na jó, de amikor először csináltam, a realitás a 13.5 másodperc volt, az is nehezen. A 12.5 volt olyan szám, amiről mindig csak viccesen beszéltünk, mindenki tudat, hogy semmi realitása sincs. Most meg 11.7-nél vagyunk, és 11 alá is megyünk. Sajnos ezen a szinten 1 tized másodperc kerül annyiba, mint mondjuk 1 másodperc egy 14-es autónál.
S_Bernie
#1622
2007. február 15. 14:24
... azóta rájöttél, hogy nem a turbosítás drága, csak te vagy nagyon csóró gyerek.
Azért azt lehet sejteni, hogy a 12 másodperces időket nem osztogatják ingyen
POS
#1621
2007. február 10. 21:39
Amikor elkezdtem a turbósítást, úgy gondoltam, hogy ez egy viszonylag olcsó dolog... Azóta rájöttem
SwiftCsabi
#1620
2007. február 10. 13:04
Szép napot!
SwiftCsabi
#1619
2007. február 09. 12:48
Nagyon komoly a géped! Én is agyaltam (álmodoztam) a turbó beépitésén, de most látva a költségeket asszem lemondok róla.
VadiSuzuki
#1618
2007. február 08. 12:45
Jöttem egy adaggal a kedvencnek
POS
#1617
2007. február 05. 22:35
Hi!
Egy kisnyomású rendszerrel (4-5 tized bar)gyakorlatilag nem változik a motor élettartama, és kapsz 30-40% teljesítménytöbbletet. Ilyen kis nyomásnál nem muszáj ECU-t cserélni, kiegészítő injektorvezérlő is elég. Sajna egy ilyen rendszer sem olcsó, hiszen új leömlő kell, elmenő a kipufogóhoz, új csövezés a levegőnek, vízcsövek, olajcsövek a turbónak, nagynyomású benzinpumpa stb.....
A kialakítás igényességétől függően kb.300-600ezer körül megoldható. De ha jobban érdekel, akkor személyesen mehetünk érdeklődni a turbós szakihoz.
LJ80
#1616
2007. február 03. 20:37
Szia!

Van nekem ez az új swiftem. Elkezdtem utánnanézelődni, hogy mit lehetne tenni egy kis teljesítményfokozás reményében. A turbó lenne az egyik választás. Tudnál nekem olyanban segíteni, hogy egy kisnyomásu rendszer megépítéséhez miket kell átalakítani az autón, hogy az ne menjen szét? Nem versenycélra szeretném építeni az autót. Valamint kb. mennyiből jönnének ki az alkatrészek?

Illetve mit ajánlanál még a turbósításon kívül?

Köszi a segítséget!

Üdv.: Krisztián (LJ80)
ferko636
#1615
2007. január 22. 20:14
igaz....ma lemérettem az autót és 4500 nál elfogy a benya.....onnan ugy beszegényedik hogy csak lestem..........6000 nél 19.6 az afr....csoda hogy nem csöppent el a dugó vagy a turbó.....most teszek bele nagyobb pumpát + irunk a progin egy kicsit azután megint mérünk padon............egyszer csak összeáll...........eddig biztató....még szerencse hogy tartósan nem használtam 5000 fölött eddig..........azt a pár kigyorsítást meg ugy néz ki elviselte...szal még időben vagyok....remélem
S_Bernie
#1614
2007. január 15. 11:00
Ha áll a fejlesztés, akkor lehetne időd megírni a cikket a turbósításról az ssgti-re De inkább azon drukkolok, hogy ne legyen időd ilyesmire a tesztelések miatt.
POS
#1613
2007. január 14. 13:47
Amikor az első turbósítás történt, akkor még bekötöttem a vizet, akkor még járkáltam vele utcán is. Most hogy csak versenyre van, már nincs bekötve. Ha normál használatban van az autód, akkor illik bekötni.
EGT-m nincs, de ha magas az érték, az mindig szegény keverékre utal. Nálam a lambda verseny közben még a legnagyobb teljesítményen is 0.85 alatt van, tehát elég dús, így nem megy föl a kipuffgáz hőmérséklete.
ferko636
#1612
2007. január 14. 10:31
hali....a k04 en be kötötted a vizet?.......neked van egt müszered?kiváncsi lennék az értékekre mert nekem kurva magas.......................
POS
#1611
2007. január 10. 17:21
Szevasz! Sajnos permanens pénzhiány van, úgyhogy a fejlesztések nagyon lassan akarnak elindulni...
Még én se tudom mi lesz márciusban, az első versenyre készen lesz-e normálisan...
POS
#1610
2007. január 10. 17:19
Hát, nem a boltból vettem
Mostanában már nem annyira olcsó, mint a régi szép időkben, de azért még lehet néha bolti ár alatt szerezni. Ha érdekel, dobjál egy mélt.
Sychter
#1609
2007. január 09. 05:41
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 1928 találat 97 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.