Skoda S100

Népszerűség: 9.77
Norman
Norman autója
Népszerűség:
9.77
Kategória:
Race
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
5,2 sec (Eredeti motorral: kb. 20sec)
1/8 mérföld
8.64@128km/h (2010. 05. 15 - Debrecen)
1/4 mérföld
13.84@159km/h (2009. 06. 20 - Tököl)
Max. sebesség
Még sohasem probáltam ki.
Teljesítmény
135le@7500ford/perc (Eredeti motor: 46le@4800ford/perc)
Tömeg
600kg
(Eredeti súly: 805kg)
Extrém súlycsökkentés
Nyomaték
145Nm@5360ford/perc
(Eredetileg: 74,5Nm@3000ford/perc)
Motor
Motor
Skoda Favorit 1.4 8V OHV

- Skoda Favorit (781.135) 1.3 blokk,
- 1.4MPI Fabia széria hajtókar+dugó+főtengely,
- főtengely enyhén könnyítve és összecentrirozva a lendkerékkel,
- 316/316-os Szuromi vezérműtengely
- lendkerék könnyítés,
- nagyszelepes, szelep könnyített, erősített rugós, síkolt, csatorna bővített és polírozott, átalakított égésterű Skoda Felicia 1.3 hengerfej,
- 2db 45-ös Weber DCOE karburátor.
- Havassy/Lénárt szivócsonk

(Eredeti motor: Skoda S100 998ccm, OHV 8V + egytorku Jikov karburátor)
Hajtás
- Sachs 190mm-es Skoda 120 kupplungtárcsa kevlár réteggel,
- S100 széria 4 sebességes váltó,
- S100 olajos (lengőtokos) féltengelyes hátsókerékhajtás
Elektronika
40 évvel ezelőtt még nem volt chip :)
Légszűrő
Nincs, full radius trumpets sor van helyette :)
Kipufogó
Jano 4-1 leömlő + Jano 60-as rövid átmenő sport dob/tölcsér
Gyújtás
VW Hall jelados gyújtás, Brisk D15YC olcsó széria skoda gyertya
Egyéb
Összetett pontverseny eredmények:

- 2006 - Fertőszentmiklós - A1 - 3. hely
- 2007 - Fertőszentmiklós - A1 - 3. hely
- 2007 - Tököl - A1 - 3. hely
- 2008 - Fertőszentmiklós - A1 - 1. hely
- 2008 - Tököl - A1 - 1. hely
(MGYSZ OB A1 Magyar Bajnok)

- 2009 - MGYSZ - Magyar Nemzeti Válogatott
- 2009 - Tököl - Pro1 - 3. hely


2010-es eredmények:

2009 04 10 - Tököl - 1. hely
2009 05 01 - Taszár - 3. hely
2009 05 15 - Debrecen - 2. hely



2009-es eredmények:

2009 04 26 - Fertöszentmiklós - 1. hely
2009 05 01 - Taszár - 2. hely
2009 05 03 - Murska Sobota (Szlovénia) - 2. hely
2009 05 16 - Tököl - 3. hely
2009 05 30 - Szentkirályszabadja - 1. hely
2009 06 21 - East European Street Lagal Challenge - 3. hely
2009 06 21 - Tököl - 3. hely
2009 09 12 - Tököl - 3. hely
2009 10 10 - Tököl - 1. hely

2008-as eredmények:

2008. 04. 12 - Tököl - 3. hely
2008. 04. 27 - Fertőszentmiklós - 4. hely
(A1 idő és sebességrekord)
2008. 05. 01 - Taszár - 2. hely
2008. 05. 18 - Fertőszentmiklós - 1. hely
(A1 idő és sebességrekord)
2008. 05. 31 - Tököl - 3. hely
2008. 06. 21 - Fertőszentmiklós - 1. hely
(A1 idő és sebességrekord)
2008. 07. 12 - Fertőszentmiklós - 1. hely
(A1 idő és sebességrekord)
2008. 07. 19 - Szentkirályszabadja - 4. hely
2008. 08. 31 - Fertőszentmiklós - 1. hely
2008. 09. 13 - Taszár - 2. hely
2008. 09. 27 - Tököl - 1. hely
2008. 10. 25 - Tököl - 2. hely (MGYSZ -DRAGRACING barátságos mérkőzés)
2008. 10. 26 - Tököl - 3. hely

Egyéb rendezvények 2008-ban:

Szezonnyitó Tuning Show Budapest, Hungexpo, március 22-24!


Egyéb rendezvények 2009-ben:

Casrtyling.hu Tuning Show Budapest, Hungexpo, április 11-13!


Régebbi eredmények:

http://timeslip.hu/profil.php?id=208

http://timeslip.hu/versenyzok.php?order=1
Nyári felni konfiguráció
Gumi
- elöl: Dayton 155/65R13
- hátul: Dayton 165/65R13
Felni
Skoda 120L gyári acélfelni 4,5"x13
Futómű
Rugók
S100 gyári

- elől: rugoból két és fél menet vágva
- hátul: rugoból két menet vágva
Gátlók
S100 gyári
Fékek
S100 gyári
Merevítők
Hátul: behegesztett acél toronymerevitő.
Egyéb
Magneton (Bosch rendszerű, Skoda Felicia) önindító.
Külső Optika
Karosszéria
2006-ban ujrafényezve.
Belső Optika
Festés, dekor
- flockolt műszerfal
- kárpit nélküli, festett belső
Ülések
S100 gyári
Kormány
Skoda Sport
Egyéb
Skoda 120 fordulatszámmérő
A km/h nem működik, mert 400méter után kiakad :)
HIFI / Multimédia
Fejegység
-
Erősítő
-
Hangszórók
-
Egyéb
Szponzorokat/támogatokat keresek.
Alkatrészért/szolgáltatásért hirdetési felületet adok.

Támogatok:
- www.xtremecars.hu
- Fertőszentmiklosi gyorsulás
www.dragrace.atw.hu
- Fly Balaton Sármelléki gyorsulás
www.zalaegerszegtuning.hu
- www.flockolas.com
- www.futam.hu
- www.mgysz.hu

Köszönet a segítségért:

- www.skodaklub.com
- www.szuromituning.hu


Köszönet a biztatásért:

www.tudatlan.fw.hu

A többit csak magamnak köszönhetem :)

Cikk:
http://belsoseg.blog.hu/2009/04/13/a_kekszesdoboz_alja



Videok:

- Skoda S100 vs Porsche Carrera 3.6
http://www.youtube.com/watch?v=ewhVVZOgeHo

- Skoda S100 1.4 vs Skoda Lancia 2.0 Turbo
http://www.youtube.com/watch?v=l5DM4W-40Mo

- Skoda S100 Vs Lada Szamara 1.3 Onboard Cam

http://www.youtube.com/watch?v=ewhVVZOgeHo

Legfrissebb képek

kép 0.

2009 05 16 - Tököl

2009 Hungexpa TuningShow

Simple Skoda Power

2008 A1 Champion, 2008 Abszolut 2.

2008 Hungexpo TuningShow

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Mr.SAAB
#343
2009. november 18. 16:39
0
Norman
#342
2009. október 27. 21:11
Evente egyet kinyirok!

De amint latom neked szeria favi moci van, igy ha nem dritelsz meg allatkodsz egyfolytaban akkor nem lesz gond. Ha meg eleve rossz volt, akkor meg elobb ugyis elszarodik egyszer.
Eleg ha a szinkron gyuruk mar kopottak es gyorsan valtasz (a szinkron gyuru nem szinkronizal es a kormos kapcsolo kormei kapjak a pofont, aztan lefogazodik.
0
gyugyi
#341
2009. október 26. 21:38
szia.széria váltó tényleg birja???mert én egy kicsit félek tőle.amúgy szép a kocsid.gratula.
0
BaluTDi
#340
2009. október 18. 19:25
0
janikarall
#339
2009. október 01. 12:36
kedvenc + Hétköznapi tuning
örülnék ha te is csatlakoznál
0
Mr.SAAB
#338
2009. szeptember 23. 22:44
Nagy kedvenc a skodások hivatalos klubjárol
0
Norman
#337
2009. július 08. 20:51
Fejlodni kell, hogy fogok igy uj kategoria ido es sebessegrekordot futni minden versenyen? ;)

0
KosuT
#336
2009. július 08. 12:06
Új motor? Így is megy mint az állat!
0
Norman
#335
2009. július 07. 19:07
Sajnos nem. Az uj motoromat most csereljuk. Nem vegzunk vele hetvegeig es meg be is kell jaratni. Remelem a kovetkezo verseny osszejon es tudok menni.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Mr.SAAB
#343
2009. november 18. 16:39
Norman
#342
2009. október 27. 21:11
Evente egyet kinyirok!

De amint latom neked szeria favi moci van, igy ha nem dritelsz meg allatkodsz egyfolytaban akkor nem lesz gond. Ha meg eleve rossz volt, akkor meg elobb ugyis elszarodik egyszer.
Eleg ha a szinkron gyuruk mar kopottak es gyorsan valtasz (a szinkron gyuru nem szinkronizal es a kormos kapcsolo kormei kapjak a pofont, aztan lefogazodik.
gyugyi
#341
2009. október 26. 21:38
szia.széria váltó tényleg birja???mert én egy kicsit félek tőle.amúgy szép a kocsid.gratula.
BaluTDi
#340
2009. október 18. 19:25
janikarall
#339
2009. október 01. 12:36
kedvenc + Hétköznapi tuning
örülnék ha te is csatlakoznál
Mr.SAAB
#338
2009. szeptember 23. 22:44
Nagy kedvenc a skodások hivatalos klubjárol
Norman
#337
2009. július 08. 20:51
Fejlodni kell, hogy fogok igy uj kategoria ido es sebessegrekordot futni minden versenyen? ;)

KosuT
#336
2009. július 08. 12:06
Új motor? Így is megy mint az állat!
Norman
#335
2009. július 07. 19:07
Sajnos nem. Az uj motoromat most csereljuk. Nem vegzunk vele hetvegeig es meg be is kell jaratni. Remelem a kovetkezo verseny osszejon es tudok menni.
KosuT
#334
2009. július 06. 12:09
Norman
#333
2009. június 15. 20:27
Nem tudok sajnos.

Szombaton EESLC Tokolon.
Vasarnap meg OB.
KosuT
#332
2009. június 15. 19:14
Hali! Szombat éjszakaira jösz?
Norman
#331
2009. június 11. 22:14
Igazabol egyre gyorsabb es gyorsabb lenni, lepesrol lepesre az a cel.

Minden evben 0,7masodpercet faragtam az 1/4-es idobol. 13,88-nal tartok 1/4-en es a kovetkezo kituzott cel a 13,5.

Minnel gyorsabb vagyok egyre nehezebb javulni, igy is minden kepzeletet tulszarnyaltam mar az autoval.
Az emberek nagy resze fel sem fogja, hogy egy 1.4-es szivo motoros 8 szelepes Skodaval futok 5,6-ot 0-rol 100-ra. Szerintem ezt meg nem sokan ertek el a vilagon. Rengeteg munkam van a kocsiban es a motorban, bar penzem nincs ra es sohasem volt.

A motor 5 evi fejlodes, versenyzes es evolucio, a kocsi 2ev munkaja.

Bar az olcso megoldasokat kerestem sikerult stabil es megbizhato motort epiteni.

Uj 1.5-os motor epitesebe fogtam bele. Remenyeim szerint a 135-140loero lesz es a 13.5-os ido meg lesz vele a Verda napok 2. fordulojara.
Novakpeet
#330
2009. június 11. 20:44
gratulálok az autohoz!
lehet kérdezni, hogy mi a cél??? idöben és lóeröben...
Tuki
#329
2009. június 08. 23:34
K.G.
#328
2009. május 26. 14:38
Gratula a kocsihoz, nagyon bejön.
KKH-SRT
#327
2009. május 21. 15:59
Szép napot!

redrum89
#325
2009. május 19. 14:27
Haló haló!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 363 találat 19 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.