Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 7.940 sec (gyári 9 sec), de egyre kevesebb :)
80-120 Km/h: 5.957 sec
0-160km/h videó (2008.)
0-180-0km/h videó (2009.)
0-190-0 km/h (2011.)
- 1/8 mérföld
- 9.905@111,97 (2010.09.25. Tököl 2.hely)
9.977@110,90 (2011.07.02. Kiskunlacháza)
10.076@112,32 (2011.09.10. Tököl aszfalt 1.hely)
10.210@110,09 (2010.06.13. Tököl hátsó 1.hely)
10.216@110,09 (2011.05.01. Taszár 4. hely)
10.272@111,80 (2010.05.15. Debrecen 4. hely)
10.280@108,92 (2010.08.15. Pécs-Pogány 4. hely)
10.389@106,03 (2009.08.01. Szentkirályszabadja 4.hely)
10.492@107,58 (2008.08.09. Hungaroring)
-----------------------------------------------------------------
Legjobb 60 láb: 2.1984 (2010.09.25. Tököl)
-----------------------------------------------------------------
- 1/4 mérföld
- 15.579@140,35 (2010.09.25. Tököl 2. hely)
15.685@137,55 (2011.07.02. Kiskunlacháza)
16.002@137,66 (2011.05.01. Taszár 4. hely)
16.091@136,62 (2010.08.15. Pécs-Pogány 4. hely)
17.168@128,11 (2008.07.19. Szentkirályszabadja 6. idő)
- Max. sebesség
- 1. 50 km/h
2. 85 km/h
3. 116 km/h
4. 157 km/h
5. 197 km/h
(GPS-el mérve)
- Teljesítmény
- 119,6 PS (88 kW) 6110/min
-----------------------------------------------------------------
Legjobb köridők:
Hungaroring: 2:22.475 (2012.05.20.)
Slovakia Ring: 2:46.185 (2012.06.30.)
Euroring: 1:28.289 (2012.10.20.)
Kakucsring: 0:42.055 (2012.07.21.)
-----------------------------------------------------------------
- Tömeg
- 865 kg
- Nyomaték
- 148,3 Nm 5235/min
Motor
- Motor
- 1NZ-FE 1497 cm³ 16V VVT-i
Variable Valve Timing with intelligence
Dupla vezérműtengelyes, lánccal hajtott,
soros négyhengeres benzinmotor
keresztbe beépítve.
Castrol Edge 5W-40 olajjal kenve
- Hajtás
- FWD
C56 5 sebességes manuális váltó
JUN szinterkuplung exedy szerkezettel,
könnyített lendkerékkel (4,4 kg:)
Több kép a kuplungról
- Elektronika
- Lamdba szonda szimulátor
- Légszűrő
- K&N 69-8756TP Cold Air Intake
- Kipufogó
- Karkus féle kipufogó
- Katalizátor off
- Gázgyorsító dob
- Sportdob a végén
54-ből indul, 50 a vége
- Gyújtás
- Hengerenként trafó, NGK "R" sportgyertyákkal.
- Egyéb
- Weapon-r 501-112-108 szívósor
C-ONE Motorbillenés-gátló
C-ONE Versenybakok
Videók
Dyno
0-160km/h
Yaris Ts vs. D-4D
Yaris 1.5 TS vs. Corolla 1.6
Yaris 1.5 TS vs. Daewoo Evanda 2.0
0-180-0km/h
Yaris 1.5 TS cam test
Yaris Euroring training
0-190-0 km/h
Yaris TS Euroring best lap
Yaris TS vs. Laguna dCi
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Yokohama Parada 195/50 R15
Téli: DUNLOP SP Winter Sport M3 195/50 R15
Játszós: Hankook Ventus F200 slick 190/570 R15
- Felni
- Nyáron: 15" MR2
Télen: Gyári ENKEI 15"
Játszós: ENKEI (Honda City) alufelni
Futómű
- Rugók
- F:3 kg/mm
R:2.9 kg/mm
- Gátlók
- Tein GSY14-G1AS3
állítható magasságú és keménységű
- Fékek
- Elöl 4 dugós Porsche nyereg 275-ös EBC fúrt/mart tárcsával, Yellow Stuff betéttel.
Hátul 269-es tárcsa Brembo fúrt/mart tárcsával, EBC GreenStuff betéttel.
- Merevítők
- Első toronymerevítő
Hátsó toronymerevítő
- Egyéb
- C-ONE első kanyarstabilizátor (28mm)
WhiteLine BTR76 hátsó kanyarstabilizátor (22mm)
Külső Optika
- Légterelők
- TTE hátsó szárny
- Fénytechnika
- Dectane Ledes Hátsó Lámpa
- Dekor
- Terv: Simon Zoltán
- Egyéb
- Sötétített üvegek (3M FX 20)
Belső Optika
- Festés, dekor
- karbon mintás műszerfalközép
- Ülések
- Dönthető kagylók
Securon 4 pontos, körcsatos övvel
- Kormány
- Mélyagyas velúr
- Kiegészítők
- "A" oszlopon műszerek
-Vízhőfok
-Olajhőfok
-Olajnyomás
-Váltásjelző
HIFI / Multimédia
- Hangszórók
- 4db gyári, + 2 a kalaptartóban
- Egyéb
- Tervek 2009-re:
TRD vagy Exedy kuplung + könnyített lendkerék
Komplett futóműcsere (TRD, Koni vagy TEIN alkatrészekkel)
Tarox fék (tárcsa+betét)
Fekete Angel Eyes + Xenon
És ami megvalósult 2009-ben...
JUN S-metal versenykuplung és könnyített lendkerék
Hátsó toronymerevítő
Tervek 2010-re:
Brembo fúrt/mart tárcsák + versenybetétek
TRD Quick shifter
C-one kanyarstabilizátor
C-one toronymerevítő
C-one motorbillenés-gátló
C-one motortartó bakok
Komplett futóműcsere (TRD, Koni vagy TEIN alkatrészekkel)
K&N 69-8756TB Cold Air Intake
Black Angel Eye + xenon
Hátsó, ledes lámpák
És ami megvalósult 2010-ben...
Brembo fúrt/mart tárcsák + EBC versenybetétek
C-one kanyarstabilizátor
C-one toronymerevítő
C-one motorbillenés-gátló
C-one motortartó bakok
TRD Quick shifter
K&N 69-8756TP Cold Air Intake
Játszós felnigarnitúra (5 küllős MR2)
4 db játszós Yokohama Parada
Tein GSY14-G1AS3
2 db versenyülés
Hátsó, ledes lámpák Köszi Srácok!
WhiteLine hátsó kanyarstab
TTE hátsó szárny
Tervek 2011-re:
Agency Power Light Weight Crank Pulley
Black Angel Eye + xenon
6 gangos váltó
Motorerő gyarapítás
Weapon-r 501-112-108
És ami megvalósult 2011-ben...
Agency Power Light Weight Crank Pulley (kuka...)
4db Enkei „játszós” felni + versenygumik
Weapon-r 501-112-108
EBC YellowStuff fékbetétek
4 dugós Porsche féknyereg + 275-ös tárcsák
Tervek 2012-re:
Váltó upgrade
Motor upgrade
És ami megvalósult 2012-ben...
Váltócsere
Mélyagyas velúr kormány
Súlycsökkentés
Faceliftes km óra
2008.07.25-e óta a CarStylingon
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Nyilas_18
#537
2011. március 14. 11:38
Csáó! Köszi.....eddig is jól ment 2.5 v6-al de most aztán tényleg jól megy....mondjuk a te kis yarisod se megy rosszúl :)
0
ok! elhiszem!
de az evanda súlya azért nem egy lanos-é még ha eröben jobb is. de ezen a távon szerintem a suly többet nyom mint 10-20 paci. (nemtudom az evanda mennyi lovas)
ettöl függetlenül az tény hogy egy yaris fényévekkel jobb egy daewoo-nál
össze kéne hozni egy ilyen ütközetet? nem? a leonomnak esélye nem lenne mert baszott nehéz meg sztem lomha is. de volt a családba 1.6os lanos és sokkal fürgébb volt bár a futomü alatta az valami rettenet!
de az evanda súlya azért nem egy lanos-é még ha eröben jobb is. de ezen a távon szerintem a suly többet nyom mint 10-20 paci. (nemtudom az evanda mennyi lovas)
ettöl függetlenül az tény hogy egy yaris fényévekkel jobb egy daewoo-nál
össze kéne hozni egy ilyen ütközetet? nem? a leonomnak esélye nem lenne mert baszott nehéz meg sztem lomha is. de volt a családba 1.6os lanos és sokkal fürgébb volt bár a futomü alatta az valami rettenet!
0
Azt nem mondtam hogy a soför nem volt balfasz mert ezis tuti benne volt. csak tényleg nem volt akkora az fölény ahhoz képest hogy a yaris az elvileg a sportverzio a lanos meg csak egy családi mindenes igavonó kategória. én legalábbis többet vártam egy ts-töl. azis biztos hogy rendes körülmények közt a yarisnak kellet volan nyerni de ez akkor és ott nem ugy volt. de ha annyival jobb a yaris mint a lanos akkor be is foghatta volna még a balfasz soförrel is, de ez nem sikerült. ebböl gondolom az hogy egy 1.6-os 106lovas lanos oda is vágna a ts nek
0
Profilképek
Nyilas_18
#537
2011. március 14. 11:38
Csáó! Köszi.....eddig is jól ment 2.5 v6-al de most aztán tényleg jól megy....mondjuk a te kis yarisod se megy rosszúl :)
örülök én is hogy jót dumáltunk. végre valaki akivel lehet! azért kiváncsi lennék az ütközetre
csöviii
csöviii
amugy látom jársz taszárra is. mivel én is szoktam majd személyesen meglátjuk csak honnan a retekböl kaparjak egy 1.6-os lanost?
ok! elhiszem!
de az evanda súlya azért nem egy lanos-é még ha eröben jobb is. de ezen a távon szerintem a suly többet nyom mint 10-20 paci. (nemtudom az evanda mennyi lovas)
ettöl függetlenül az tény hogy egy yaris fényévekkel jobb egy daewoo-nál
össze kéne hozni egy ilyen ütközetet? nem? a leonomnak esélye nem lenne mert baszott nehéz meg sztem lomha is. de volt a családba 1.6os lanos és sokkal fürgébb volt bár a futomü alatta az valami rettenet!
de az evanda súlya azért nem egy lanos-é még ha eröben jobb is. de ezen a távon szerintem a suly többet nyom mint 10-20 paci. (nemtudom az evanda mennyi lovas)
ettöl függetlenül az tény hogy egy yaris fényévekkel jobb egy daewoo-nál
össze kéne hozni egy ilyen ütközetet? nem? a leonomnak esélye nem lenne mert baszott nehéz meg sztem lomha is. de volt a családba 1.6os lanos és sokkal fürgébb volt bár a futomü alatta az valami rettenet!
Azt nem mondtam hogy a soför nem volt balfasz mert ezis tuti benne volt. csak tényleg nem volt akkora az fölény ahhoz képest hogy a yaris az elvileg a sportverzio a lanos meg csak egy családi mindenes igavonó kategória. én legalábbis többet vártam egy ts-töl. azis biztos hogy rendes körülmények közt a yarisnak kellet volan nyerni de ez akkor és ott nem ugy volt. de ha annyival jobb a yaris mint a lanos akkor be is foghatta volna még a balfasz soförrel is, de ez nem sikerült. ebböl gondolom az hogy egy 1.6-os 106lovas lanos oda is vágna a ts nek
hidd el megmutatnám és tényleg nem szokásom a fikázás (nem is azért irtam) mert a yaris az egy fasza gép de tényleg igy volt.
Szia!
Nagyon jó lett a gyorshajtós videod :) Hogy/hová rögzítetted a kamot? :) Még a rezgést is marha jól kiszűrte, de gondolom azt a beépített rezgés szűrővel.
Az a Celica az ST volt? :)
Nagyon jó lett a gyorshajtós videod :) Hogy/hová rögzítetted a kamot? :) Még a rezgést is marha jól kiszűrte, de gondolom azt a beépített rezgés szűrővel.
Az a Celica az ST volt? :)
Balesettől mentes....
Sikerekben & Tuning alkatrészekben Gazdag
Boldog Új Évet Kívánok!!!
Neked & Kedves Családodnak!!!
Sikerekben & Tuning alkatrészekben Gazdag
Boldog Új Évet Kívánok!!!
Neked & Kedves Családodnak!!!
Üdv! Hoztam már némi zsírt a sok munka között
isten király ez a verda nagyon tetszik!!!
Kellemes Decemberi Hétvégét!
igen, az tényleg gyorsabban vált... és éppen utánad váltott is
reméltem, hogy másra gerjedsz gondolom párod is
reméltem, hogy másra gerjedsz gondolom párod is
Én a buszsáv melletti sávban voltam ami egyenesen ment, úgyhogy esélytelen volt, hogy láss... nagyon eltakartak...
ráadásul zöld lett nektek, és nagyon rágerjedtél, hogy átjuss
ráadásul zöld lett nektek, és nagyon rágerjedtél, hogy átjuss
Szia!!
ma reggel unalmasan állok a kerepesi-hungária kereszteződésben a lámpánál, egyszer csak egy szép hanggal érkező motorfékkel megálló yarist pillantok meg, aki ment balra a hungáriára... jó hangja volt
ma reggel unalmasan állok a kerepesi-hungária kereszteződésben a lámpánál, egyszer csak egy szép hanggal érkező motorfékkel megálló yarist pillantok meg, aki ment balra a hungáriára... jó hangja volt
Kellemes Hétvégét!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!