Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Azt merik állítani hogy 5,2
- Max. sebesség
- 235?
- Teljesítmény
- 265+
- Tömeg
- 1470 Kg
- Nyomaték
- 355NM+
Motor
- Motor
- EJ20T 4 Hengeres boxer elrendezésű turbó feltöltés
- Hajtás
- AWD
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Devil 2,5" catback szép STI véggel
- Egyéb
- Seibiko Software
Mishimoto könnyüfem vizhütö
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Bridgestone Potenza RE valami
- Felni
- Arany STI 17'
Futómű
- Rugók
- Prodrive
- Gátlók
- Felújítot csúnya rózsaszín
- Fékek
- Arany Brembo STI
- Egyéb
- Powerflex szilentek
Külső Optika
- Légterelők
- Nagy légbeömlő ami betereli a levegőt:)
- Fénytechnika
- Minden este diszkó fever hangulat
Belső Optika
- Ülések
- STI
- Kormány
- Momo
- Kiegészítők
- Én+WünderBaum
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Még gyári
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!mi mást is adhatna az egyik vti tulaj a másiknak?
POSZTOLOK ITT IS. MEGY A 10-eS iS MELLETTE
Boldog Új Évet Kívánok!
Kezdjük az új évet mindjárt plusz 10 pontocskával!
Kezdjük az új évet mindjárt plusz 10 pontocskával!
Hella Goldieman!
Boldog karácsonyt kívánok neked!
Még mindig k*rvajó a géped, kedvenceim közt van!
10 pont megy simán!
Boldog karácsonyt kívánok neked!
Még mindig k*rvajó a géped, kedvenceim közt van!
10 pont megy simán!
Csá!
Honda Vti, az álmom! Boldog Karácsonyt!
CUL8R
Honda Vti, az álmom! Boldog Karácsonyt!
CUL8R
FULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Éljenek a rizsrakéták!!! Mennyi lóerős?
Szia Goldiman!
Tőlem is kapsz pontot, jó zsírosat 10-et.
Nagyon tuti a verda, már csak valami brutál optika kéne rá és akkor vaaaaaaaaaaaaóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!
CUL8R
Tőlem is kapsz pontot, jó zsírosat 10-et.
Nagyon tuti a verda, már csak valami brutál optika kéne rá és akkor vaaaaaaaaaaaaóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!
CUL8R
Hi Goldie!
Valami gyök lepontozott, de sebaj mert itt a felmentősereg!
Kapsz 9-et!
Valami gyök lepontozott, de sebaj mert itt a felmentősereg!
Kapsz 9-et!
Goldieman!
Emigyen már más a leányzó fekvése.
Igen, igen a Mugen tuning cuccok egyetlen problémája az ár. Erről tudna mesélni az egyik Hondás ismerősöm is, neki power-szelepes Mugen kipuff figyel a CTR alatt. Na, annak az ára is meghaladta a 400 ezret, mire vámolva a kezébe vehette.
A turbo projekthez sok szerencsét és pénzt. Erről már beszélgettem egy-két emberkével itt a site-on. Szívesen olvasnám majd valahol a véleményed az átalakítás után.
Chear
U.i.: Azért a Remus rendszert szívesen
meghallgatnám. Gondolom a brutális hangon túl érezhető a teljesítménytöbblet is.
Emigyen már más a leányzó fekvése.
Igen, igen a Mugen tuning cuccok egyetlen problémája az ár. Erről tudna mesélni az egyik Hondás ismerősöm is, neki power-szelepes Mugen kipuff figyel a CTR alatt. Na, annak az ára is meghaladta a 400 ezret, mire vámolva a kezébe vehette.
A turbo projekthez sok szerencsét és pénzt. Erről már beszélgettem egy-két emberkével itt a site-on. Szívesen olvasnám majd valahol a véleményed az átalakítás után.
Chear
U.i.: Azért a Remus rendszert szívesen
meghallgatnám. Gondolom a brutális hangon túl érezhető a teljesítménytöbblet is.
Válasz a kérdésekre:
Az alapgép a Honda 1.6 Vti Dohc motorja a gyári 160Le-vel
A gyertgya nem az ő művük az a RM-ban került bele. (Nem esküdnék meg rá, hogy tényleg Brisk, de az biztos, hogy sport gyertgya)
Remus rendszer: hengerenkénti leömlő, sport katalizátor, sport középdob, sport hátsó dob (Tényleg brutális hangja van, de nem éri mega márkanevet a pénz amit elkérnek érte)
Szerintem tökéletes chiptuning nincs, a megoldás a Mugen ECU ami kb. 300.000-400.000 Ft
Egyébként ezekkel a változtatásokkal bármelyik ilyen Hondából kb. 190Le lehet kihozni, de ezek már alapban agyon vannak hegyezve.
Következő projekt a turbó
Az alapgép a Honda 1.6 Vti Dohc motorja a gyári 160Le-vel
A gyertgya nem az ő művük az a RM-ban került bele. (Nem esküdnék meg rá, hogy tényleg Brisk, de az biztos, hogy sport gyertgya)
Remus rendszer: hengerenkénti leömlő, sport katalizátor, sport középdob, sport hátsó dob (Tényleg brutális hangja van, de nem éri mega márkanevet a pénz amit elkérnek érte)
Szerintem tökéletes chiptuning nincs, a megoldás a Mugen ECU ami kb. 300.000-400.000 Ft
Egyébként ezekkel a változtatásokkal bármelyik ilyen Hondából kb. 190Le lehet kihozni, de ezek már alapban agyon vannak hegyezve.
Következő projekt a turbó
Rau!
Az egy dolog, hogy ki csinálja, de hogy miként és milyen eredménnyel. Na, ez a nem mindegy. A minimum, hogy mérőpados mérés a tuning előtt és után, hogy, legalább papíron bizonyíthassa a vevőnek a chip hatékonyságát. Persze a tulaj jelenlétében, hiszen szgéppel mindent lehet hamisítani, még teljesítmény és nyomatékgörbét is. Bár lehet, hogy csak én vagyok nagyon, de nagyon szkeptikus?
Remélem Goldieman-nek igaza van és egy tökéletesen sikerült chiptuninggal ellátott szép Civic gazdája. Rosszat sose akarnék senkinek, nehogy egy Márkatársnak.
Sajnos egyenlőre több a negatív tapasztalat a japán autók magyarországi chiptuningjával, mint a pozitív. És akkor az ATC ebben még élen is áll.
Chear
Az egy dolog, hogy ki csinálja, de hogy miként és milyen eredménnyel. Na, ez a nem mindegy. A minimum, hogy mérőpados mérés a tuning előtt és után, hogy, legalább papíron bizonyíthassa a vevőnek a chip hatékonyságát. Persze a tulaj jelenlétében, hiszen szgéppel mindent lehet hamisítani, még teljesítmény és nyomatékgörbét is. Bár lehet, hogy csak én vagyok nagyon, de nagyon szkeptikus?
Remélem Goldieman-nek igaza van és egy tökéletesen sikerült chiptuninggal ellátott szép Civic gazdája. Rosszat sose akarnék senkinek, nehogy egy Márkatársnak.
Sajnos egyenlőre több a negatív tapasztalat a japán autók magyarországi chiptuningjával, mint a pozitív. És akkor az ATC ebben még élen is áll.
Chear
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!