Autó adatai
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári
- Kiegészítők
- nincs
- Fénytechnika
- gyári
Belső Optika
- Ülések
- gyári
- Kormány
- gyári
- Kiegészítők
- nincs
- Fénytechnika
- gyári
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Átgondolva már így utólag igazat adok neked!!! Ezért nincs is benne!! Pedig 200-ért hoztak volna komplett turbót csövekkel intercoolerrel, stb! Amiből felépíteném ezt a motort és autót biztonságosra és megbízhatóra, annak az árából vehetek egy 1.8 20V turbót!
0
uhh kár érte !! remélem nem erre a sorsra jutok
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
0
jé egy ismerős arc üdv az oldalonrem tudod ki vagyok
0
Nálam a Galant blokkja ment gajra 4 hónap alatt! Úgy kezdte, hogy havonta (3 hetente) hengerfejes lett. Aztán kuka a motor. A megerősített Tuningcég által egyedileg készített fém burkolatú hengerfejtömítés jó ha kibírt 2 hetet a végén! Tuningolni csak ésszel és sok pénzzel lehet egy motort!! A gyári motort nem lehet a végtelenségig húzni!! Valaminek engedni kell, sajna! Jaaaaaaaa amúgy lakást vettem és a felújítás kajálta meg a Galant árát akkor.
0
aki egy 1,4 benint, vagy egy gyári szivó motort akar turbósítani az vagy ökör(már elnézést) vagy kurva gazadag és nincs hova szorni a pénzt.
0
lemez blokk, 115-ös pd hajtókar 130-as dugókkal, sdi tengely, saybor csúcsok, iveco turbo, és Krézi csinált egy versen yadagolot, anyit tudni hogy 12*3as de a többit nem árulta el, anyi fix hoyg 6000-ig elforog és utánna omlik össze a turbonyomás a GII fordulatszámmérőt leforgatta a tankszintjelzőig a dzsípiesz meg leesett az ablakról,ugyhogy nem tudom meniy volt a max.
0
Átgondolva már így utólag igazat adok neked!!! Ezért nincs is benne!! Pedig 200-ért hoztak volna komplett turbót csövekkel intercoolerrel, stb! Amiből felépíteném ezt a motort és autót biztonságosra és megbízhatóra, annak az árából vehetek egy 1.8 20V turbót!
uhh kár érte !! remélem nem erre a sorsra jutok
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
jé egy ismerős arc üdv az oldalonrem tudod ki vagyok
Nálam a Galant blokkja ment gajra 4 hónap alatt! Úgy kezdte, hogy havonta (3 hetente) hengerfejes lett. Aztán kuka a motor. A megerősített Tuningcég által egyedileg készített fém burkolatú hengerfejtömítés jó ha kibírt 2 hetet a végén! Tuningolni csak ésszel és sok pénzzel lehet egy motort!! A gyári motort nem lehet a végtelenségig húzni!! Valaminek engedni kell, sajna! Jaaaaaaaa amúgy lakást vettem és a felújítás kajálta meg a Galant árát akkor.
aki egy 1,4 benint, vagy egy gyári szivó motort akar turbósítani az vagy ökör(már elnézést) vagy kurva gazadag és nincs hova szorni a pénzt.
lemez blokk, 115-ös pd hajtókar 130-as dugókkal, sdi tengely, saybor csúcsok, iveco turbo, és Krézi csinált egy versen yadagolot, anyit tudni hogy 12*3as de a többit nem árulta el, anyi fix hoyg 6000-ig elforog és utánna omlik össze a turbonyomás a GII fordulatszámmérőt leforgatta a tankszintjelzőig a dzsípiesz meg leesett az ablakról,ugyhogy nem tudom meniy volt a max.
6000ig az komoly! mijen blokkod volt?
haveromnak most robbant fel egy sdi blokk ugyan igy 2hete
haveromnak most robbant fel egy sdi blokk ugyan igy 2hete
Csak a "hozzáértő" emberkék kedvért írnám itt le, hogy az Ibiza megturbósításán gondolkodtam. Ez a kis beavatkozás közel 600-700 ezer lenne baráti áron (gyári blokknál 0,4-es nyomásnál)l és akkor még hol van a váltó (kuplung) futómű, fékrendszer cseréje, mert ugye ilyen teljesítmény növekedésnél az első az amiket érdemes cserélni "kicsit" komolyabbra ha túl akarjuk élni a közúti közlekedést!
nekem kb 1 hónapja sikerült elküldeni az örök vadászmezőkre a régi blokkomat, fasz voltam és nem figyeltem hogy 6000-nél anyira elnyúlik az égés, oszt le is olvadt a picsába. Krézi beállította a szállítási menyiséget egy kényelmes 250Lovas teljesítményhez, de lejebb vettem a nyomást is, majd télen építek egy uj alu motort aminek már jobb a hőterhelése.
Én tudom mit jelent, mert az Ibiza előtt nekem egy Galantom TD-m volt amibe nem kevés pénzt raktam bele! Én nem merültem ennyire bele a motor átalakításba mint te, de komoly összegeket emésztet fel! Nagyon jól sikerült eladnom így is közel 2 miskát buktam rajta. Jaaaaaaa pedig a külsőre nem is szántam komoly pénzeket amint a képen láthatod!
eggyetértek veled.. 280lo felett jonnek a 100.ezrek a 5 6 lóerőkért
tervezek tengely bele de csak ősszel ...egyenlőre meglássuk hogy megy igy nemakarjuk rögtön elküldeni ...
tervezek tengely bele de csak ősszel ...egyenlőre meglássuk hogy megy igy nemakarjuk rögtön elküldeni ...
abbahagytam.
mindig lesz olyan meber aki többet tud költeni és foglalkozni az autójával mint én, nekem tökéletesen elég az a teljesítmény amit lead, még eg ykicsit finomítgatom, és elviszem leméretni.
én rájöttem arra amit a nagy öregek mondanak, hoyg van egy bizonyos teljesítmény amit "viszonylag könnyen" elér az ember, utánna meg kurva sok pénz és vesződség árán minimálisat fejlődik.
szerintem ezeknél az 1,9 dizelnél a 250-280 LE az a szint és fölötte már...
mindig lesz olyan meber aki többet tud költeni és foglalkozni az autójával mint én, nekem tökéletesen elég az a teljesítmény amit lead, még eg ykicsit finomítgatom, és elviszem leméretni.
én rájöttem arra amit a nagy öregek mondanak, hoyg van egy bizonyos teljesítmény amit "viszonylag könnyen" elér az ember, utánna meg kurva sok pénz és vesződség árán minimálisat fejlődik.
szerintem ezeknél az 1,9 dizelnél a 250-280 LE az a szint és fölötte már...
Üdv!! Szerintem X-trem, de úgy sem rajtam múlik!! Komoly kis motor átalakításon esett át! azért a paraméterekre kíváncsi lennék!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!