Skoda Fabia TDi

Népszerűség: 9.85
BaluTDi
BaluTDi autója
Népszerűség:
9.85
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Külső Optika
Karosszéria
gyári
Kiegészítők
nincs
Fénytechnika
gyári
Belső Optika
Ülések
gyári
Kormány
gyári
Kiegészítők
nincs
Fénytechnika
gyári

Legfrissebb képek

Legfrissebb kommentek

Kalandor
#69
2009. április 22. 22:50
Átgondolva már így utólag igazat adok neked!!! Ezért nincs is benne!! Pedig 200-ért hoztak volna komplett turbót csövekkel intercoolerrel, stb! Amiből felépíteném ezt a motort és autót biztonságosra és megbízhatóra, annak az árából vehetek egy 1.8 20V turbót!
0
BaluTDi
#68
2009. április 22. 22:49
uhh kár érte !! remélem nem erre a sorsra jutok
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
0
skodrika
#67
2009. április 22. 22:47
jé egy ismerős arc üdv az oldalonrem tudod ki vagyok
0
Kalandor
#66
2009. április 22. 22:47
Nálam a Galant blokkja ment gajra 4 hónap alatt! Úgy kezdte, hogy havonta (3 hetente) hengerfejes lett. Aztán kuka a motor. A megerősített Tuningcég által egyedileg készített fém burkolatú hengerfejtömítés jó ha kibírt 2 hetet a végén! Tuningolni csak ésszel és sok pénzzel lehet egy motort!! A gyári motort nem lehet a végtelenségig húzni!! Valaminek engedni kell, sajna! Jaaaaaaaa amúgy lakást vettem és a felújítás kajálta meg a Galant árát akkor.
0
szilva
#65
2009. április 22. 22:47
0
kishapsi
#64
2009. április 22. 22:46
aki egy 1,4 benint, vagy egy gyári szivó motort akar turbósítani az vagy ökör(már elnézést) vagy kurva gazadag és nincs hova szorni a pénzt.
0
Rodolpho
#63
2009. április 22. 22:45
0
kishapsi
#62
2009. április 22. 22:45
lemez blokk, 115-ös pd hajtókar 130-as dugókkal, sdi tengely, saybor csúcsok, iveco turbo, és Krézi csinált egy versen yadagolot, anyit tudni hogy 12*3as de a többit nem árulta el, anyi fix hoyg 6000-ig elforog és utánna omlik össze a turbonyomás a GII fordulatszámmérőt leforgatta a tankszintjelzőig a dzsípiesz meg leesett az ablakról,ugyhogy nem tudom meniy volt a max.
0
tommy83
#61
2009. április 22. 22:44
0
Szólj hozzá Te is!
Kalandor
#69
2009. április 22. 22:50
Átgondolva már így utólag igazat adok neked!!! Ezért nincs is benne!! Pedig 200-ért hoztak volna komplett turbót csövekkel intercoolerrel, stb! Amiből felépíteném ezt a motort és autót biztonságosra és megbízhatóra, annak az árából vehetek egy 1.8 20V turbót!
BaluTDi
#68
2009. április 22. 22:49
uhh kár érte !! remélem nem erre a sorsra jutok
feri féle csúcsaid voltak?és az adagolód? még jó? én ismerek egy nagyon jó adagolóst !ha érdekel ő épiti az autóm
skodrika
#67
2009. április 22. 22:47
jé egy ismerős arc üdv az oldalonrem tudod ki vagyok
Kalandor
#66
2009. április 22. 22:47
Nálam a Galant blokkja ment gajra 4 hónap alatt! Úgy kezdte, hogy havonta (3 hetente) hengerfejes lett. Aztán kuka a motor. A megerősített Tuningcég által egyedileg készített fém burkolatú hengerfejtömítés jó ha kibírt 2 hetet a végén! Tuningolni csak ésszel és sok pénzzel lehet egy motort!! A gyári motort nem lehet a végtelenségig húzni!! Valaminek engedni kell, sajna! Jaaaaaaaa amúgy lakást vettem és a felújítás kajálta meg a Galant árát akkor.
szilva
#65
2009. április 22. 22:47
kishapsi
#64
2009. április 22. 22:46
aki egy 1,4 benint, vagy egy gyári szivó motort akar turbósítani az vagy ökör(már elnézést) vagy kurva gazadag és nincs hova szorni a pénzt.
Rodolpho
#63
2009. április 22. 22:45
kishapsi
#62
2009. április 22. 22:45
lemez blokk, 115-ös pd hajtókar 130-as dugókkal, sdi tengely, saybor csúcsok, iveco turbo, és Krézi csinált egy versen yadagolot, anyit tudni hogy 12*3as de a többit nem árulta el, anyi fix hoyg 6000-ig elforog és utánna omlik össze a turbonyomás a GII fordulatszámmérőt leforgatta a tankszintjelzőig a dzsípiesz meg leesett az ablakról,ugyhogy nem tudom meniy volt a max.
tommy83
#61
2009. április 22. 22:44
BaluTDi
#60
2009. április 22. 22:42
6000ig az komoly! mijen blokkod volt?
haveromnak most robbant fel egy sdi blokk ugyan igy 2hete
Kalandor
#59
2009. április 22. 22:41
Csak a "hozzáértő" emberkék kedvért írnám itt le, hogy az Ibiza megturbósításán gondolkodtam. Ez a kis beavatkozás közel 600-700 ezer lenne baráti áron (gyári blokknál 0,4-es nyomásnál)l és akkor még hol van a váltó (kuplung) futómű, fékrendszer cseréje, mert ugye ilyen teljesítmény növekedésnél az első az amiket érdemes cserélni "kicsit" komolyabbra ha túl akarjuk élni a közúti közlekedést!
kishapsi
#58
2009. április 22. 22:39
nekem kb 1 hónapja sikerült elküldeni az örök vadászmezőkre a régi blokkomat, fasz voltam és nem figyeltem hogy 6000-nél anyira elnyúlik az égés, oszt le is olvadt a picsába. Krézi beállította a szállítási menyiséget egy kényelmes 250Lovas teljesítményhez, de lejebb vettem a nyomást is, majd télen építek egy uj alu motort aminek már jobb a hőterhelése.
kingsrac
#57
2009. április 22. 22:36
laca001
#56
2009. április 22. 22:36
Kalandor
#55
2009. április 22. 22:34
Én tudom mit jelent, mert az Ibiza előtt nekem egy Galantom TD-m volt amibe nem kevés pénzt raktam bele! Én nem merültem ennyire bele a motor átalakításba mint te, de komoly összegeket emésztet fel! Nagyon jól sikerült eladnom így is közel 2 miskát buktam rajta. Jaaaaaaa pedig a külsőre nem is szántam komoly pénzeket amint a képen láthatod!
BaluTDi
#54
2009. április 22. 22:34
eggyetértek veled.. 280lo felett jonnek a 100.ezrek a 5 6 lóerőkért
tervezek tengely bele de csak ősszel ...egyenlőre meglássuk hogy megy igy nemakarjuk rögtön elküldeni ...
dj11
#53
2009. április 22. 22:30
Rögtön megismertem a gépsárkányt!!!
Red 82
#52
2009. április 22. 22:29
kishapsi
#51
2009. április 22. 22:29
abbahagytam.

mindig lesz olyan meber aki többet tud költeni és foglalkozni az autójával mint én, nekem tökéletesen elég az a teljesítmény amit lead, még eg ykicsit finomítgatom, és elviszem leméretni.

én rájöttem arra amit a nagy öregek mondanak, hoyg van egy bizonyos teljesítmény amit "viszonylag könnyen" elér az ember, utánna meg kurva sok pénz és vesződség árán minimálisat fejlődik.
szerintem ezeknél az 1,9 dizelnél a 250-280 LE az a szint és fölötte már...
Kalandor
#50
2009. április 22. 22:23
Üdv!! Szerintem X-trem, de úgy sem rajtam múlik!! Komoly kis motor átalakításon esett át! azért a paraméterekre kíváncsi lennék!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 2189 találat 110 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.