Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 6s alatt
- Max. sebesség
- 268 km/h a szárnnyal (szárny nélkül ~275)
- Teljesítmény
- MÉG MINDIG lehe TT ippelni. a legközelebb tippelők között mitfahrer lehetőséget sorsolok ki :))))) [csinos csajok előnyben :P) ]
- Tömeg
- 1580 kg
- Nyomaték
- csajok, erre is tippeljetek....
Motor
- Motor
- K26 turbó, s6 wastegate, egyedi leömlővel
- Légszűrő
- BMC Carbon Dinamic Airbox
- Kipufogó
- 70es rendszer, no kat, hátsó dob könnyítve
- Gyújtás
- gyári
- Egyéb
- új légtömegmérő; nagyobb Intercooler; Olajhűtő a turbó miatt
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 225 / 45 / R17 Goodyear eagle F1
- Felni
- 9 küllős, 7,5J x 17"
Futómű
- Rugók
- gyári sportfutómű
- Gátlók
- gyári sportfutómű
- Fékek
- lyuggatoTT, bemart, belsőhűtésű tárcsák by OMP
- Merevítők
- gyári toronymerevítők, és stabilizátorok
Külső Optika
- Légterelők
- aluszárny
Belső Optika
- Festés, dekor
- Fehérszámlapos műszerfal
- Ülések
- Sparco
- Kormány
- Simoni racing Carbon X4 extreme light
- Kiegészítők
- Turbónyomásmérő, digitális multiméter (üzemanyagkeverék, olajnyomás, olaj és vízhőmérséklet mérő)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- kenwood mp3
- Hangszórók
- bose soundsystem
- Egyéb
- nem a hang a lényeg!!!, csak a kipuff.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
na de azért kéepket lássunk már!
0
mi van bali? te még élsz?
Még nem döntöttem el, hogy eladom-e, egyenlőre megvárom hogy ez az új konstrukció mennyire lesz tartós.
de ha adsz egy olyan ajánlatot, akkor talán elgondolkozok
Még nem döntöttem el, hogy eladom-e, egyenlőre megvárom hogy ez az új konstrukció mennyire lesz tartós.
de ha adsz egy olyan ajánlatot, akkor talán elgondolkozok
0
ELKÉSZÜLT!!!
megy mint a disznó, és fékezz mint egy ...
1Tlen baja van csak: 4000ig szívóként viselkedik. KÉnytelen leszek kitalálni valamit, mert így nem túl jó.
5000nél viszont leadja a csúcs töltőnyomást és onnantól mint az őrült....
Egy kicsit így hondásan viselkedik. akinek van nem kell bemutatni miről beszélek.
Azonban ha a végén váltok (6500-7000) pont jó, mert 5e-ig vált vissza, onnan meg senki nem fog nagyon meg. :)))
Megpróbáljuk hogy már 3enél leadja és lejjebb csavarunk a nyomáson is.
megy mint a disznó, és fékezz mint egy ...
1Tlen baja van csak: 4000ig szívóként viselkedik. KÉnytelen leszek kitalálni valamit, mert így nem túl jó.
5000nél viszont leadja a csúcs töltőnyomást és onnantól mint az őrült....
Egy kicsit így hondásan viselkedik. akinek van nem kell bemutatni miről beszélek.
Azonban ha a végén váltok (6500-7000) pont jó, mert 5e-ig vált vissza, onnan meg senki nem fog nagyon meg. :)))
Megpróbáljuk hogy már 3enél leadja és lejjebb csavarunk a nyomáson is.
0
Szegény, Te sem unatkozol...
0
A jó munkához persze idő kell...
Már nagyon várjuk az eredményt! Ügyesek legyetek!
Már nagyon várjuk az eredményt! Ügyesek legyetek!
0
annak örömére hogy a kocsi össz lett szerelve, ma délelőtt az olajszjvattyú fogaskereke bemondta az unalmast, önállósította magát, elszkítva a láncot megnézte hogy mennyire kemény a kartervédőm. az olaj meg, lyukadt találva el is folyt belőle.
remélem holnap estére kész lesz.
remélem holnap estére kész lesz.
0
na de azért kéepket lássunk már!
Sajnos olyan ajanlatot ami neked is tetszene jelenleg nem tudok adni. Arra viszont kivancsi lennek hogy a hengerfej es turbo kozotti leomlon vannak-e (hajszal)repedesek?
mi van bali? te még élsz?
Még nem döntöttem el, hogy eladom-e, egyenlőre megvárom hogy ez az új konstrukció mennyire lesz tartós.
de ha adsz egy olyan ajánlatot, akkor talán elgondolkozok
Még nem döntöttem el, hogy eladom-e, egyenlőre megvárom hogy ez az új konstrukció mennyire lesz tartós.
de ha adsz egy olyan ajánlatot, akkor talán elgondolkozok
ELKÉSZÜLT!!!
megy mint a disznó, és fékezz mint egy ...
1Tlen baja van csak: 4000ig szívóként viselkedik. KÉnytelen leszek kitalálni valamit, mert így nem túl jó.
5000nél viszont leadja a csúcs töltőnyomást és onnantól mint az őrült....
Egy kicsit így hondásan viselkedik. akinek van nem kell bemutatni miről beszélek.
Azonban ha a végén váltok (6500-7000) pont jó, mert 5e-ig vált vissza, onnan meg senki nem fog nagyon meg. :)))
Megpróbáljuk hogy már 3enél leadja és lejjebb csavarunk a nyomáson is.
megy mint a disznó, és fékezz mint egy ...
1Tlen baja van csak: 4000ig szívóként viselkedik. KÉnytelen leszek kitalálni valamit, mert így nem túl jó.
5000nél viszont leadja a csúcs töltőnyomást és onnantól mint az őrült....
Egy kicsit így hondásan viselkedik. akinek van nem kell bemutatni miről beszélek.
Azonban ha a végén váltok (6500-7000) pont jó, mert 5e-ig vált vissza, onnan meg senki nem fog nagyon meg. :)))
Megpróbáljuk hogy már 3enél leadja és lejjebb csavarunk a nyomáson is.
rs_tt,
grat a modokhoz. regi alkatreszeidtol megvalsz? (pl regi leomlo, turbo)?
grat a modokhoz. regi alkatreszeidtol megvalsz? (pl regi leomlo, turbo)?
Szegény, Te sem unatkozol...
A jó munkához persze idő kell...
Már nagyon várjuk az eredményt! Ügyesek legyetek!
Már nagyon várjuk az eredményt! Ügyesek legyetek!
annak örömére hogy a kocsi össz lett szerelve, ma délelőtt az olajszjvattyú fogaskereke bemondta az unalmast, önállósította magát, elszkítva a láncot megnézte hogy mennyire kemény a kartervédőm. az olaj meg, lyukadt találva el is folyt belőle.
remélem holnap estére kész lesz.
remélem holnap estére kész lesz.
Nah ez a kocsi nagyon ott van!!!!!!!!!!!
Csak gratulálni tudok hozzá!!!
Csak gratulálni tudok hozzá!!!
Én is még mindig kíváncsi vagyok ám!!
Jó nyaralást! Addigis zsírozzuk, majd számolj be hogy sikerült a program, ki írja, és milyen a gép!
jó nyaralást!szia!
Jó utat, jó időt, jó nyaralást, jó pihenést... stb!
bocs mindenkitől, de nagyon le voltam terhelve.
a vas ma estére készült el. emiatt nagyon mérges é szomorú vagyok, mert nem tudtam még igazán kipróbálni.
valami miatt az olajhibát jelez ki, ezt még ki kell valahogy küszöbölni.
A programot most írják hozzá, de megyek nyaralni, így csak 1,5 hét múlva tudok majd a kocsiról pontosan beszámolni.
Addig is köszönöm a sok commentet, legalább látom, hogy kit tekinthetek igazán barátaimnak
Ahogy visszatérek igérem, hogy szorgalmasan fogok commentezni is, így csak zsír és aréna marad és no comment.
bocsi mindekitől ezért, de nagyon kevés időt töltök a gép előtt.
jó nyaralást és pihenést és munkát és stb... mindenkinek
a vas ma estére készült el. emiatt nagyon mérges é szomorú vagyok, mert nem tudtam még igazán kipróbálni.
valami miatt az olajhibát jelez ki, ezt még ki kell valahogy küszöbölni.
A programot most írják hozzá, de megyek nyaralni, így csak 1,5 hét múlva tudok majd a kocsiról pontosan beszámolni.
Addig is köszönöm a sok commentet, legalább látom, hogy kit tekinthetek igazán barátaimnak
Ahogy visszatérek igérem, hogy szorgalmasan fogok commentezni is, így csak zsír és aréna marad és no comment.
bocsi mindekitől ezért, de nagyon kevés időt töltök a gép előtt.
jó nyaralást és pihenést és munkát és stb... mindenkinek
látni akarom már az uj autót mi lett vele!!!!!!!!!
szia!
nagyon szép az autód és olvastam hogy van benne egy két komoly dolog. gratulálok és csak így tovább
nagyon szép az autód és olvastam hogy van benne egy két komoly dolog. gratulálok és csak így tovább
Mai adag leszálítva.10 pont.
Köszönöm,hogy látogattad az oldalamat,kivánok jo nyarat és baleset mentes vezetést.Nagyon jó volt ez a kis játék.Mostanság sajna nem lesz időm pontozgatni ne haragudj.Ha lesz időm is nem sok NO KOMMENT,de pontok igen.
U.I.További jó szorakozást és jó nyaralást kíván DEMIPUNTO!
Köszönöm,hogy látogattad az oldalamat,kivánok jo nyarat és baleset mentes vezetést.Nagyon jó volt ez a kis játék.Mostanság sajna nem lesz időm pontozgatni ne haragudj.Ha lesz időm is nem sok NO KOMMENT,de pontok igen.
U.I.További jó szorakozást és jó nyaralást kíván DEMIPUNTO!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!