Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A SpeedART csapata már a tavalyi Essen Motor Show alkalmával is bemutatott egyet a hangzatos nevű Titan EVO szériából, azonban az összes puskaport nem lőtték el decemberben. A német csapat a hamarosan esedékes Genfi Autószalonra is tartogat meglepetést, mégpedig a Titan EVO-XL 600-ast.

Az immáron némi matricázással is feldobott Cayenne tuning egy az egyben a korábbi csomagra épül. Az aerodinamikai elemek szinte teljesen egyeznek a téli verzióval, a különbséget a sárvédő-szélesítésekben, valamint a hozzájuk passzoló küszöbgarnitúrában kell keresni. Felnik terén megmaradtak a jól bevált 23x11 hüvelykes, CTS-FORGED garnitúránál, valamint a 315/25ZR23-as abroncsoknál, ugyanígy az elektronikus ültető modul, valamint a sport kipufogórendszer sem jelent újdonságot.

Motorilag chiptuning hivatott a turbós 4.8 literes V8-ast erősebbé tenni, a gyári 500 pacis aggregátot 600, illetve egy későbbi Stage 2 kúra során 700 lóerőre húzzák majd fel.

Némi csemegét rejt az utastér is, melyhez a karbon kagylóülésektől kezdve az új multimédiás fejegységig számos opciót kínálnak.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!