Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Nyakunkon a 2008-as Tokiói Autószalon, így várható volt, hogy az interneten is egyre másra jelennek majd meg a kiállításra szánt japán gépekről készült előzetes képsorozatok. A Honda két, Modulo néven futó koncepcióját tette közzé, mely az új Accordon és Civic Type-R-en alapul.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A szigetországban Inspire néven futó Accord alig egy hete jelent meg a japán piacon, a Mugen csomagja után a Modulo pedig már a második kiegészítés ehhez a típushoz. A sportosabb megjelenést garantáló lökhárítók mellett a Honda új első lámpatestekkel, kristály hátsólámpákkal, agresszívabb hűtőráccsal, krómcsíkokkal, valamint hétküllős könnyűfém garnitúrával szerelte fel a koncepciót, melynek célja minden bizonnyal a fiatalabb rétegek megcélzása lesz.

A sportos vonások az utastérben is folytatódnak: kétszínű, narancs-fekete bőrözés, valamint számos kisebb extra várják az újdonsült tulajdonosokat, úgy mint az első ülések támlájában elhelyezett LCD képernyők.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Izgalmasabbnak ígérkezik a Modulo Civic Type-R, mely bár utcai használatra alkalmas, versenypályára szánt koncepcióként került beharangozásra. A sportosság jegyében új lökhárítók, küszöbök, valamint egy szolidabb hátsó légterelő került az autóra, az Inspire-höz hasonlóan pedig ez a koncepció is clear hátsó lámpákat, valamint egy ütős – 225/35R19 @ 19” – felni garnitúrát kapott.

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!A Civic külseje túl sokat még nem árul el, az utastér viszont annál inkább: bentről minden elem kikerül, ami csak a súlyt növelte, az ajtópanelek karbonlapra cserélődtek, mindemellett karbonozott kormány, sebváltókar és középkonzol, valamint két könnyű Recaro sportülés biztosítja még a kevesebb önsúlyt.

A motorikus és egyéb technikai változtatásokról - az elektronikusan szabályozható lengéscsillapítókat kivéve - egyelőre nincs adat, mindenesetre két hét múlva ilyenkor már biztosan okosabbak leszünk.