Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

A világ egyik legnívósabb Porsche tunereként ismert 9ff-től számtalan átalakítást láthattunk már a márkát, és azon belül a 911-est illetően is. A német gyártó most a GT3 esetében tette fel a pontot arra a bizonyos i-re: a 9ff GTurbo tudásával és kinézetével is leginkább pálya használatra képzelhető el – mégis utcára készült.

A tuning program a 911 GT3, és nagytestvére, a GT3 RS számára tartogat nem gyenge meglepetéseket. Az autó egy ikerturbó rendszert kapott, melyek három lépcsőben, 750, 850 vagy akár 1.000 lóerőre húzzák fel a motortérben lapuló 3.8 literes hathengerest. Bár hivatalos mérés még nem történt, a cég előrejelzései szerint 2.9 másodperces állórajtos 100-as sprint, valamint 392 km/órás végsebesség várható – mindez pedig messze nem elképzelhetetlen, elég, ha csak visszaemlékezünk a nemrégiben Papenburgban mért 9ff TR 1000-esre, ami ezeket az adatokat még túl is teljesítette. Mindezeken túl, a 200 km/órás sprint 8.2, valamint a 300-as futam 16.5 másodperces ideje sem!

A bitang teljesítmény mellé a Porsche versenypályákat idéző aerodinamikai szettet kapott, jókora légzőnyílásokkal ellátott lökhárítókkal, hátsó sárvédőkkel, valamint küszöbökkel. A felniket pillekönnyű, elől 8.5x19, hátul 11x19 hüvelykes darabokra cserélték, igény szerint pedig a kipufogóvégek oldalt kivezetve is kérhetők.

A motorikus átalakítások áráról egyelőre nincs hír, mindenesetre a külső átalakításokhoz mérten lehet némi viszonyítási alapunk. A légterelőket 8.900, a felniket pedig csaknem 5.000 euró fejében vesztegetik (összesen kb. 3.8 millió HUF).

Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!