Kattints a képen a galéria megtekintéséhez!

Pontosan egy éve írtunk az észak-karolinai Underground Racing műhely felturbózott Gallardójáról, mely a maga 1.026 lóerejével abszolút csúcstartó volt a típus motorikus átalakításai között. A fiúk most elkészítették az autó „verseny” kiadását is, ami alaphangon másfélszer erősebb elődjénél...

Nem vicc: a több, mint 2 bar nyomáson töltő, ikercsigás TTG (Twin-Turbo Gallardo), VP C16 verseny üzemanyaggal 1.500 lóerőt juttat a hátsó kerekekre, ami a főtengelyen mérve nagyságrendileg 1.875 lóerőt (!!!) jelent. A brutális teljesítmény egy jócskán megerősített, hatsebességes váltón keresztül jut az aszfaltra.

A világrekorder Lambót egyik ügyfelük, Jonah szekeréből sikerült megépíteni, aki a legelső, meglehetősen óvatos tesztfutam során is bőven 10 másodperc alatt teljesített negyed mérföldön, 260 km/h feletti célvonali sebességgel. Fontos hozzátenni, hogy a hírek szerint mindez utcai abroncsokkal sikerült, slick gumikkal bizonyára még jobb időt is ki lehetne hozni az autóból.

A dyno tesztről egy szépen összevágott videó is készült, azt hiszem, a kép- és hanganyag önmagáért beszél.


1.500 whp TTG


Egy korábbi kiadás, laza 9.1-es idővel