Az Audi mindig is vonzó puttonyosokat gyártott és mindegyikből készült igazi aszfaltszaggató verzió, amitől még izgalmasabbak ezek szériák. De mint mindenből, ezekből is lehet még jobbat csinálni, amit az építők meg is tesznek. Itt van például ez az avant. A 3.2-es 265 lovas gép kapott egy üres rendszert, amitől még ércesebb lett a hangja. A karosszéria rengeteg karbon kiegészítővel lett gazdagabb, mint például a motorháztető, a visszapillantótükrök háza, az RS hátsó szárny, a koptató. Felkerült az RS díszrács, az S Line küszöbök és egy toldat a KR Aero-tól. A hátsó lökhárító egy RS4-ről érkezett és a csomagtérajtót megszabadították a feliratoktól és az ablaktörlőtől. A hátsó lámpák LED-es változatokra cserélődtek. A sárvédőívek pedig ki lettek szélesítve, hogy elférjenek a felnik. A kovácsolt Baldiro gurigák elöl 11 hátul pedig 12x19-es méretekkel rendelkeznek az ET számuk pedig 18 és 0. Ezekre 235/35 illetve 265/30-as Triangle gumikat húztak. Elöl TT RS fékek figyelnek a felnik mögött. A kasznit Airlift Performance levegős rendszer engedi közelebb a földhöz 3H vezérlővel, amit az AirUnit csapata épített be. 
Belül is, amit csak lehetett, bekarbonoztak. Az RS6 kormány egyes részeit, a belső díszléceket, műanyagokat. Az MMI panel és a váltógomb egy RS5-ből érkezett. Az ülések eredetelig az Opel Corsa OPC-hez készültek, de most az Audiban teljesítenek szolgálatot, megtartva az összes kényelmi extrát, mint például az ülésfűtést. A biztonságról pedig 4 pontos Sparco övek gondoskodnak, néhány részt pedig alcantara-val húztak be. 
A tulaj nagyon jól eltalálta az egyensúlyt. Nincsenek túlzó aerodinamikai elemek, szárnyak stb. Inkább a szénszállal tette sportosabbá a kombit. Így még simán megállja a helyét hétköznap és a show-kon egyaránt. Legutóbb például a Tsunami Pikniken. Még több képért csak KATTINTSATOK IDE! 





 

 

Forrás: True Fitment