Még a 2002 környékén volt szerencsém mászkálni az első szériás TT-vel. A haverokkal elég értetlenül álltunk azon jelenség előtt, hogy bármerre is vitt az út, a csajok mind lekövették szemmel a már akkor is öregnek számító, közelről kicsit kopott autót. A haverom akkoriban E36-al járt, ami akkor még szintén menő volt, főleg kupé verzióban és ezerszer szívesebben hajtottam volna azt inkább, mint a kis betonpattanást, aminek a lőrés mérető szélvédőjén keresztül próbáltam kilátni. Arról nem is beszélve, hogy kikönyökölni lehetetlen volt a kocsiból a magas övvonal miatt és a magam 1,88 magasságával a ki és beszállás sem volt túlságosan elegáns. De a csajok imádták. A villamosról úgy nézték, mintha Ferrarival lettem volna. Mondjuk én jót szórakoztam ezen, hiszen házas voltam már akkor is, meg aztán azok a lányok, akik egy ilyen autó láttán elalélnak, nem is érdekesek egy normális férfi számára. Ettől függetlenül a TT menő! Sportos, alapból erős motorokkal lehet kapni és fiatalok számára ideális választás lehet. A cikkben viszont egy újabb generációs kupét láthattok, ami elsőre gyárinak tűnik. A manapság divatos OEM hullám itt is megvan. Persze vannak autók, amik nem kívánják, hogy agyonvariálják a külsejüket és ez alól a TT sem kivétel. Az alsó toldat, ami körbefut a lökhárítótól a küszöbön át egészen a hátsó részig, pont annyit ad hozzá a kocsihoz, amitől még vagányabb lesz a megjelenés és még laposabbnak tűnik az alapból sem magas járgány. Antonnak viszont ez nem volt elég. A Fucktory LTD segítségével egy levegős szettel teljesen leengedték a bódét. A Watercooled IND MT10 felnik tökéletesen kitöltik a kerékjáratokat. A külső krómok mind lakk fekete fényt kaptak, illetve a kipufogó is át lett alakítva, aminek köszönhetően 115 mm-es végeken szuszog az autó. A beltérben tökéletesen elégedettek voltak mindennel, egyedül az airride vezérlője jelenti a változást. Végül is a jelenlegi "stance kultúra" autói között tökéletesen megállja a helyét ez a TT. Ha pedig több képet szeretnétek látni, akkor csak KATTINTSATOK IDE! 





 

 

Forrás: True Fitment