Az ember azért vesz kombit, hogy könnyebb legyen bevásárolni, a gyerekek és a csomagok elférjenek és még sorolhatnám. Egyszerűen azért, mert praktikus. Na de mi van akkor, ha az ember megbolondul és úgy dönt, pont azokat a pozitívumait veszi el a kocsinak és épít showcar-t a családi vasból. Darren pontosan így tett. Vett egy Legnum-ot és teljesen átfaragta a saját elképzelései szerint. Rengeteg típusidegen cucc került a kocsira, de annyira jól lettek összeválogatva illetve felhelyezve a kiegészítők, hogy simán gyárinak nézhetnénk. Elöl EVO VIII lököhárítót találunk a Legnumhoz alakítva. A Cibie fényszórókba "Demon Eyes" gyűrűk kerültek és ezeket a fényszórókat egyedi díszrács köti össze. A motorháztető nem a szokványos módon nyílik, hanem oldalra. Ganador visszapillantók váltották a gyári darabokat, lejjebb pedig Super VR4 küszöböket találunk. Hátul a gyári lökhárítót összedolgozták egy Lexus IS250-höz gyártott toldattal, majd az egész autót NATO zöld színűre "dippeltek". A bódét Tein Street coilover szett engedi közelebb a földhöz és Energy Suspension poliuretán szilentek váltották a gyári darabokat. A hátsó lengőkarok is egyedi darabokra lettek cserélve, hogy lehessen dönteni a kerekeket, mert nem lehet kapni a típushoz külön ilyen alkatrészeket. Elöl is állítható lengőkarok lettek beszerelve. Ha már a futómű környékén jártak a komlpett fékrendszert is lecserélték, mégpedig az EVO Brembo szettjére. Végül felkerültek az SSR Koenig felnik elöl 9,5 hátul 10x18-as méretben és ezekre 215/40 és 225/40-es gumikat húztak. 
A motor sem maradt érintetlen. Először is az automata váltó helyére manuális került EVO kuplunggal. Ezután a 6A13, 2,5-es V6 Twin Turbó motort újraprogramozták, kapott egy Blitz légszűrőt, új kipufogórendszert, Walbro benzinpumpát, front coolert, új motortartó bakokat és HKS SSQV lefújószelepet. 
A beltérben Bride Vios III első ülések, míg hátul Nissan 200SX üléseket találunk, természetesen az első ülések mintájára behúzva. Az ajtókárpitok közepe flokkolva lettek, piros színben. A Takata övek már kötelező tartozékok egy ilyen építésnél, csakúgy mint a süllyesztett agyú kormány. Darren viszont itt nem állt meg! A műszerfalat is átalakították, hogy a 25 centis érintőképernyő elférjen. Ahol eredetileg az óra volt, ott most a turbónyomás, olajnyomás és olaj hőfokmérő órák figyelnek. Az "A" oszlopra kerültek a Hertz ST25 csipogók és a HSK163 szett  magas hangsugárzóit. Az ajtókban pedig a közepeket és SPL mélyeket találunk. A csomagtartóban foglal helyet 2 darab 30 centis Rockford Fosgate T2D212 mélynyomó, illetve 5 darab RF erősítő szépen beépítve. Ezt pedig Rockford 360,3 EQ vezérli. A csomiban csak 3 erősítőt találunk. A hátsó ülések előtt a padlóba lett beépítve a maradék kettő erősítő LED megvilágítással. A tetőt, oszlopokat és minden maradék felületet, feketére flokkoltak. 
Ilyen egy igazi, minden részletre kiterjedő építés! 
IDE KATTINTVA még több képet találtok! Érdemes megnézni mindet! 





 

 

Forrás: Fast Car