Vitathatatlan tény, hogy a legdurvább pick-up építések a tengerentúlról érkeznek. EZ elsősorban annak köszönhető, hogy ezek a típusok már a kezdetek óta jelen vannak és összenőttek az amerikai autós kultúrával. Van a csili-vili showcartól az ütött-kopott sleeperig mindenféle irányzat és tulajdonképpen mindegyik verzió remekül tud kinézni. Ráadásul nincs is annál jobb, amikor egy rozsdás vas lefüstöli a gumit és állva hagyja az újabb és drágább márkák valamelyikét. A kaliforniai Wagner Tuning is egy ilyen fáradt verdában látta meg a lehetőséget és így lett ez az '51-es F1 kisteher a cég demoautója a SEMA showra. A több mint 65 éves bódén nem javítottak. Az összes karc,sérülés és a kaliforniai nap sugaraitól kifakult fényezés megmaradt. Az alvázat viszont teljesen átalakították a Stone Fab emberei. A lényeg az volt, hogy teljesen földre lehessen engedni az egész kasznit. Az egyedileg készült SF váz mellé Airlift Performance levegős rendszer tartozik Viair kompresszorokkal, Specialty gátlókra építve. Ha már a futóműnél jártak, akkor felugrottak előre 6, hátra 4 dugattyús Baer fékek is. A tengelyek végeire Rotiform LGB görgőket csavaroztak. Ezek méretei elöl 9x20 245/35, míg hátul 12x22 305/40 gumikkal.  Egy ilyen építésnél megszoktuk, hogy valami elmebeteg V8 dübörög a géptető alatt. Jelen esetben egész más lett a befutó. Egy szokatlan választás. Ford EcoBoost twin-turbo szív hajtja a gépet. Már maga a motor megjelenése is műanyag, de miután megtudjuk, hogy a 3.5 V6 400 lóerő körüli teljesítményre képes, talán elnézőbbek vagyunk. Ehhez kellett a Wagner Tuning intercooler, Airaid légszűrő, Magnaflow kipufogórendszer és még pár apróság. Ugyanúgy lefüstöli a gumit mint V8-as társai, csak már alulról komolyat lép. A motorhoz egy 6 sebességes automata váltót csatlakoztattak, ami a Ford Expedition-hoz készült, végül pedig 9"-os Currie hidat és Fearless Gear féltengelyeket. Teljesítmény rendben, hajtáslánc rendben, kaszni....izé rendben. Jöhetett a belső. A beltérben már aprólékosabbak voltak. Itt nincs lepusztult kinézet! Amit csak lehetett bőröztek vagy fényeztek. Bekerült egy Billet Specialties kormány és Dakota Digital műszerek. Szóval van egy V6 twin turbo motor 400 lóval, ami alatt Roti felnik forognak és Airlift futómű engedi szikrázni az alvázat és mindez egy olyan kaszni borít, amit már megrágott az idő. Bármikor elvállalnék egy ilyen vasat! Még több képért KATT IDE és mondjátok el Ti is a véleményeteket! 





 

 

Forrás: Speedhunters