Ez az Escort még azokból az időkből származik, amikor még Fordék is tudták hol hajt egy autó. Manapság is gyártanak sportos modelleket, amikben rengeteg potenciál van, de olyan nyers gépeket, mint a képeken látható példány már nem igazán. A modern technológia adott is és el is vett kicsit. Adott, mert olyan teljesítményt lehet kihozni egy újabb típusból, némi programozás után, hogy csak kapkodjuk a fejünket, de ugyanakkor el is vett, mert nem kap a sofőr teljesen szabad kezet. Az elektronika mindig kicsit korrigál és beleszól. Tudom, a biztonság mindenekelőtt, de én azért még mindig mosolygok, amikor egy E30-al elrúgják alattam és a pilótára van bízva, milyen vége lesz a körnek. Ez az igazi adrenalinbomba, nem pedig a villogó kipörgésgátlójel és a kerekenként elosztott hajtás. Vagy rosszul gondolom? Végülis meglehet. A lényeg az, hogy ez a kék Escort hozza a kötelező versenystílust, de csak akkor csodálkozik igazán mindenki, amikor felnyitják a géptetőt. De haladjunk sorban! Elsőre csak egy átlagos veretős verdának tűnik. Angliában rengeteg ilyen van, szóval ez nem okoz ekkora sokkot. Közelebb érve azonban feltűnik, hogy itt bizony nem aprózták el a dolgot! Karbon mindenhol, versenyülések, bukócső és minden olyan biztonsági kiegészítő, ami egy igazi versenyautóba kell. Innentől pedig gyanússá válik a dolog. A kocsi alján is látható pár igazi versenycucc és az AP Racing fékek láttán egyből tiszta, hogy nem ám egy sima sornégy lesz a kocsi orrában. Full kipucolt csomagtér, a benzinpumpákkal és minden földi jóval. Oké ez egy Class 13 specifikációs rally autó, teljesen street legal állapotban. Így már érdekesebb, de még mindig nem tudni mi van elöl! Nos, miután kinyílik a géptető, ott figyel egy F20C motor, tökéletesen beépítve. Igen, egy Honda S2000 erőforrás . Ismerve a motor képességeit, el tudjuk képzelni hogyan rángatja a könnyű bódét és visít maximális fordulaton! Ilyen egy igazi élményautó! 
További képekért KATT IDE!