Szóval volt  egy videó a héten, amiben egy XJR lett a betonba préselve. Mindenkinek tetszett és miközben böngésztem a neten a különböző ritkaságokat, akkor botlottam bele a képeken látható Jaguarba. Oké! Ez már 2014-ben tudta azt, amitől a videóban szereplő gép sztár lett! Jaguarhoz leginkább azért nyúl az ember, mert nincs belőle több tucat és így lehet valami újat is mutatni a közönségnek. Azonban pont ettől lehet átesni a  ló túloldalára is. Ez ugyanis nem az a fajta alap, amire felelőtlenül lehet aggatni kiegészítőket. Sőt! Valójában nem is szabad nagyon bolygatni, hanem csak finomítani pár dolgon. Tudta ezt Joakim Edin is és éppen ezért az összes módosítás a kerék és a futómű lett az autón. Egy olyan alap esetében mint a Jag, akármilyen felni nem kerülhet a kerékjáratokba. A Rohana RC10 felnik remekül illenek az autó stílusához, méretezésük pedig tökéletes. Körben 10x20, elöl 28, hátul pedig 10-es ET-vel. Ezekre a felnikre engedi rá a levegős futómű a bódét és teszi még laposabbá az alapból sem magas gépet. Hogy miért levegős? Mert akár hiszitek, akár nem, ez az autó napi használatban van! Így pedig sokkal egyszerűbb bejárni dolgozni, vagy kiszaladni vásárolni. Feltöltős V8 bevásárlóautónak...... Nos igen. A több mint 360 lóerős gép tényleg nincs vitrinbe zárva, de ez nem is baj! A másik nagy előnye a verdának, a totális VIP érzés. Amíg más márkánál egy valag pénzt kell rálocsolni, hogy megközelítsük az érzést, addig ennél a típusnál tulajdonképpen csomagban kapjuk az egészet. A világos bőrbelső, ami mindent beborít, a fabetétek, a fakormány és a rengeteg gyári extra, mind hozzájárulnak a VIP életérzéshez. A képeket nézve nem tudjuk pontosan beazonosítani, melyik ország útjait koptatja a kocsi. Ez is meglepő lesz, hiszen ez egy svéd építés! Ez a projekt ékes példája annak, hogyan lehet egyszerre különlegeset és használható autót összehozni! 
Van még pár kép, amit IDE KATTINTVA értek el. Érdemes megnézni őket! 





 

 

Forrás: Speedhunters