Lassan tényleg vége ennek a nyomorult télnek és lehet élvezni újra a krúzolást a haverokkal. Amúgy a téli időszakot többféleképpen lehet átvészelni. Vannak akik a meleg lakásba bújnak meg, a tehetősebbek elutaznak valami melegebb éghajaltú helyre és vannak a magunkfajták, akik a garázsban töltik az időt. Persze csak akkor ha fűtött, mert szerelés közben az átfagyott kezet beütni valahova, igazi rémálom. Szóval Roman is ezt a Nissant szerelgette, pedig eredetileg S2000-es Honda vagy Integra DC5 volt a terv, végül mégis az S15 lett a befutó. Ha egy ilyen típus kerül az ember kezei közé, akkor lehet agyalni, mert többféle stílus is jól áll a gépnek. Roman azonban inkább úgy döntött, hogy a gyári vonalon maradva próbálja szebbé és jobbá tenni autóját. Azonban 3 év használat után, muszáj volt komolyabban hozzányúlni a verdához, úgyhogy darabokra szedték és az alapoktól indulva kezdték újra összerakni a vasat. A fényezés után viszont jött az első pofon. Nem mindent sikerült rendesen összerakni és új alkatrészeket kellett beszerezni. A következő balszerencse pedig a kábelezés közben történt, amikor roman majdnem levágta az ujját. A kórházi kezelés után viszont újult erővel vágott neki az építésnek és sikerült rendesen összepakolni a kocsit. Magánál az összeszerelésnél egy fontos szempont volt: Nem lehet olcsó kínai alkatrészeket használni! A motor tulajdonképpen majdnem gyári maradt a gyári váltóval ,csak kapott pár Greedy, Trust alkatrészt. A fékek már combosabb darabok. Elöl 4 dugattyús Sumimoto nyergek amik eredetileg a Skyline-hoz készültek és ezekhez 310-es tárcsák tartoznak. Hátul szintén Sumimoto nyergek, de ezek csak két dugattyúsok és 297-es tárcsákkal szerelték őket, illetve AP Racing erősített fékcsövek is helyet kaptak. Tein futómű, poliuretán szilentek, Cusco, Ikeya, Tanabe és Nismo lengőkarok, kormányösszekötők és merevítők váltották a gyári alkatrészeket a jobb kanyarodás és úttartás érdekében. A kerékjáratokban klasszikus Work Meister felnik forognak, elöl 9,5x18 et3 méretben 215/35 gumikkal, míg hátul 10x18 et -1 225/35-ös gumikkal szerelve. A kasznira Aero elemek, egy kis szárny és Ganador tükrök kerültek. Belül 6 pontos Cusco csövezés, Recaro SR4 ülések, Nismo váltógomb és Momo Racing Japan II bőrkormány került, illetve pár kiegészítő műszer a Defi-től. 
Ahhoz képest, hogy mennyire nem jól indult Roman kapcsolata az autóval, egész pofás gépet hozott össze, amiről még több képet ITT TALÁLTOK! 

 




 

 

Forrás: Bodybeat