Angliában is kell zseton, hogy az ember a címben leírt motyókhoz hozzájusson. A különbség csak annyi, hogy ott "kicsit" könnyebb talán megvalósítani a dolgokat. Steve elég ismert a találkozókon. Eleve nem egy túl gyakori alappal jelenik meg, hiszen 4 ajtós S3-ról nem sok képet találni a neten, főleg így megcsinálva. A motort meghergelték és nagyobb intercooler, hibrid turbó és új kipufogórendszer felszerelése után, máris 500 lóerővel gazdálkodhat a sofőr. Így már nem csak szép, de erős is az Audi. A gyári optikát nem bántotta emberünk, de miért is tette volna, amikor alapból elég agresszív a megjelenése az autónak. A beltérben viszont változott pár dolog. A B8 RS4 Recaro ülések kerültek beszerelésre és az összes műanyagot karbon darabokra váltották. A kormány félig karbon és félig alcantara. Az autó alatt Rotiform KPS görgők figyelnek 19-es méretben, mögöttük pedig az RS6 390-es féktárcsáit találjuk 6 dugattyús nyergekkel, hátul pedig RS7 tárcsák lassítják az autót. Egy ekkor volumenű projektnél a futómű sem lehet akármilyen! Steve az Airlift Performance 3H szettjét választotta, amit hardline csövezéssel és karbon tartályokkal építtetett be az autóba. Télen is stílusosan akart gurulni a vassal, ezért 20-as Roti görgők forogtak a kerékjáratokban.
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: AirLift Performance