Sok pénzből nem nagy mutatvány komoly autót építeni. Ha csak klikkelni kell a neten, aztán egy szerelővel összerakatni valamit, akkor az max pózoláshoz megfelelő. Az igazi kihívás ott kezdődik, amikor eleve kisebb költségvetésből csinálunk valami különlegeset, ami ráadásul ugyanannyira tetszik az embereknek, mint egy belufizott, divatos felniken csücsülő új autó. Vegyük például a képeken látható pick-upot. Alec édesapja eladta a Nissant, de mivel a srácnak kellett valami, amivel a motorját kényelmesen tudja szállítani, felkutatta az autót és visszavásárolta. Az első módosítás egy motorcsere volt, és mivel Amerikában vagyunk, ezért mi más ugorhatott be a géptető alá, mint egy izmos V8. Az első drift verseny után viszont úgy érezte, kell neki egy versenyautó! Na most milyen kell legyen egy driftautó? Könnyű, hátsókerekes és erős. Az erő adott volt, a Nissan nem is nehéz és a hajtás is megfelelő helyen van. Innentől nem volt megállás! Építeni egy versenyautót, elég komoly anyagi hátteret igényel, viszont Alec nem rendelkezett végtelen forrásokkal, így amit csak lehetett, haverjaival szerelt be, talált ki vagy éppen saját kezűleg gyártott le. Az LS2 blokk kapott egy új szívósort, LS7 injektorokat, LS9 vezérműtengelyeket és szeleprugókat és egy új motorvezérlőt, amit  KLtunes írt meg. Ezután felpattintottak egy T56 váltót LS7 kuplunggal és lendkerékkel. Hátra 4.1-es diffi került és már mehetett is keresztbe! A hűtő a platón kapott helyet, ahol a versenytankot is találjuk. A futómű teljesen egyedi. A laprugókat átalakították és keményebb gátlókat szereltek be. Elöl pedig teljesen állítható lett minden paraméter. A kormánymű eredetileg Subaruhoz lett gyártva, de ezt is addig alakítgatták, míg végül tökéletes nem lett. (Erre külön büszke a srác.) A fékek is a masszív használathoz lettek tervezve és fémből készült fékcsöveket is kaptak, illetve a szervócsövek is fém változatokra cserélődtek. Az már természetes egy ilyen projekt esetében, hogy az egész autó csővázas. Ez is a srácok keze munkájának az eredménye. Belül pedig teljes csövezés mellett Pathfinder műszerfalat, egyedi műszereket, Corbeau Forza ülést, Grip Royal kormányt találunk, az utas pedig NRG székben élvezheti az utazást. Az első sárvédők az összkerekes verzióra való változatok, de még ezeket is átalakították és kiszélesítették. A 8 és 9x17-es Cragar felnik így már tökéletesen elférnek. A kaszniról levakoltak még pár dolgot, mint például a tankajtót, az antennát és a plató ajtajának kilincsét is áthelyezték. Felpattintottak egy hátsó szárnyat aluból, elöl pedig egyedi rács és lökhárító helyett egy ún bash bar került az autóra. Ezután az egészet lefóliázták a DivisionSixx-nél. 
Azt mondják, nem egy nagy költségvetésű építés volt az egész. Nos, hazai pénztárcához mérten, biztos nem neveznénk olcsónak, de mivel rengeteg dolgot házilag barkácsoltak össze, sokkal kevesebbe van, mintha egy profi csapat építette volna rendelésre. És hogy mennyire stabil ez így? Alec jelenleg első helyen áll a Midwest Drift Union kezdő ligájában. Ez pedig elég jó eredménynek számít. KATTINTSATOK IDE még több képért! 





 

 

Forrás: S3 Mag