Az Oroszországban található Clinchedflares, szegecselt íveket gyárt különböző típusokra. Az oldalukon megtaláljuk az eddigi projekteket, amik között BMW, Lexus és a képeken látható Audi is megtalálható. Az autó tulajdonosa, Armen, korábban nem akart A7-es Audit. A Honda CR-V után keresett valami mást, de anyagilag nem fért bele a keretbe és nem nagy autót akart, hanem kisebbet. Z4, GT86 és TT méretű járművekben gondolkodott és a TT állt a végén a legközelebb hozzá. Igen ám, de nem talált olyat, ami megfelelő lett volna. Aztán egy haverja beültette az A7-be és....... Nos biztos megvan mindenkinek az, amikor beül egy autóba és úgy érzi, végig erre vágyott igazán. Itt sem történt másképp. 
Miután vett magának egy A7-et, hónapokig nem is nyúlt hozzá. Azonban Armenben is megvan az a vágy, hogy olyat birtokoljon, ami nem jön szembe, ami más és feltűnőbb az átlagosnál. Úgyhogy első körben a belsőt kezdte személyre szabni. Néhány plusz extra, minőségibb hangzás, több hangszóró, komolyabb fej a magasabban felszerelt verzióból. Ezután a komplett belső újra lett húzva. Bőr és alcantara felhasználásával lett olyan, amiben Armen jobban érezte magát. Azonban hiába a kényelem, ha kívülről olyan mint a többi típus. Ekkor született meg a widebody A7 gondolata. A Clinched embereit keresték fel ötletükkel, akik boldogan vállalták a feladatot és nekiálltak legyártani a szettet. 4 hónap kellett, hogy felkerüljenek a műanyagok az autóra és ezidő alatt egy teljesen át is fényezték a kocsit  Dark Red Mica színűre, ami minden fényviszony mellett más látványt nyújt. A szélesítések mellett KRaero toldat került a Xenonz RS7 optikás lökösre, hátra pedig RS7 diffúzor lett felszerelve. A megnövelt szélességhez új felnikre is szükség volt. Az SSR Executor CV01 görgők rendesen kitöltik a kerékjáratokat. Elöl 11x20 245/35, hátul pedig 13x20 285/30-as gumikkal lettek szerelve. A bódét a Fucktory nevű cég által beépített airride rendszer engedi a kerekekre, Koni, Viair, Airlift és Accuair alkatrészek felhasználásával. 
A gyári 3 literes V6 turbódízel motort átépítették biturbósra Garrett szettel és a motorelektronikát is megbabrálták kicsit, így 400 ló és 800 Nm lett teljesítmény. Az erő jó dolog amikor haladni kell, de a megállás is fontos. Ezért hátra az RS7 fékeit kapta meg az autó, míg elöl 8 dugattyús nyergek és 405-ös tárcsák váltották a gyári darabokat. 
Így már igazi szemmágnes lett az alapból is csodálatos autóból. Kattintsatok IDE további képekért és még egy videót is találtok! 





 

 

Forrás: Clinched