Mint azt már mindenki tudja, egy autó sosincs kész. Mindig van valami amin változtatni lehet, kell vagy csak simán a tulaj nem bír magával. Az esetek többségében nem kezdik az alapoktól az egészet, Sean viszont darabokra szedte az Opelt és nem elégedett meg félmegoldásokkal. Amikor az ember egy akkora projektnek kezd neki, mint Sean, akkor előre tudja, hogy felesleges számolgatni, mi-mennyibe fog megállni a végén. Eladásra ne is gondoljon az ember, mert senki sem fogja a beleölt pénzt kifizetni. Éppen ezért, simán lehet durvulni és megvalósítani mindent, amit csak szeretne. 

Így hát aztán teljesen szétkapta a gépet és minden létező részét lefényezte. A motortérben is történt némi változás. A gyári erőforrás helyére egy erősebb SRi motor került. (Ez a GSI angol változata.) Erre került egy Dbilas szívócső és Piper 4-1 leömlő. Mielőtt minden a helyére került volna, az egész autót leöntötték VW gyöngyház festékkel. Pár elemet frissítettek. Az első lökhárító is új lett, de ráaggattak egy Irmscher toldatot. A küszöbök a Steinmetz gyártmányai, a hátsó lökös pedig letisztultabb lett. Apróság ugyan, de mindenképp érdekes részlet a Fiat Barchetta kilincsek felszerelése illetve a visszapillantók, amik AMG Mercedes tükrök, Volkswagen Polo házban. (Érdekesen hangzik, viszont a képek nem adják vissza, mindenesetre ez szerepel az adatlapon, szóval biztos így van.) Az autó színe bent is fellelhető gazdagon. Szinte minden műanyagot lefújtak- A műszerfal, az oszloptakarók, az ajtókárpitok, minden kapott a világos festékből. Az ülések, a tetőkárpit viszont barna bőrrel lettek behúzva. A gyári ülések helyett, Porsche székekben foglalhat helyet a sofőr és utasa. A csomagtérben az airride tartálya található, merevcsöves beépítéssel. Ez viszont nem egy szokványos lufis rendszer. Sean ugyanis csak az első futóművet építette át levegősre, hátul 120mm-es ültetőrugók vannak fixen. Furán hangzik és nem is nagyon érti senki, miért jó ez így ,de a lényeg, hogy a srác így használja amikor csak lehet. A 16-os Rays felniken tökéletesen ül a vas.  és ha véletlenül akadályba "ütközik", akkor csak megemeli az elejét és megy tovább.

Nem a megszokott alap és nem megszokott megoldások jellemzik az autót, de talán pont ettől érdekes. Valószínűleg sokan nem értik, miért költött ennyi pénzt erre a gépre a tulaj, de szerencsére nem is nekik kell érteni. 

További képekért kattintsatok IDE! 




 

Forrás: Fast Car