Ákost már fiatal korában megfertőzték az autók. Bringával gurult ki a helyi gyorsulásokra és csodálta a gépeket. Ne gondoljunk nagy dolgokra! Egyszerű módosítások, nem túl drága autókon, de a környezet, a gumifüst és a dübörgő zene teljesen elvarázsolta Ákost. Az első és legfontosabb dolog a jogosítvány volt. Összekuporgatta rá a pénzt és miután megszerezte, jöhetett az álomautó.

Na igen. Az álomautó váratott még magára kicsit, mert hősünknek nem állt rendelkezésére korlátlan keret a bankkártyáján, ezért be kellett érnie egy 120-as Skodával. Kezdetnek ez tökéletes volt, és közben tudott félrerakni pénzt, hogy aztán egy Opel Calibra turbo állhasson a ház előtt. Aki akart már ilyen típust venni, az tudja, hogy nem könnyű feladat. Vagy nagyon drágák, vagy nagyon rossz állapotban vannak. Éppen ezért, suli után, kellett valamit venni és vásárolt magának egy 146-os Alfát, ami nem volt meg túl sokáig. Aztán jött néhány Fiat Bravo, majd ezután sikerült hozzájutnia egy Opel Astra kupéhoz. (Nem a háromajtóshoz, hanem a Bertone kupéhoz) Az 1.8-as Opellel voltak problémák, de sikerült teljesen rendberakni és még néhány extrával is telepakolni. Az autó átalakítása közben jött a gondolat, hogy kéne valami igásló is, hogy az alkatrészeket könnyebb legyen szállítani. Így került képbe az Astra Van. Természetesen itt is az volt az első gondolat, hogy érintetlen marad, de aztán mégiscsak ez lett a fő projekt. 

A legdurvább átalakítás az ajtóknál történtek. Ákos a fejébe vette, hogy kupé ajtókra cseréli a gyári darabokat. Ez nagyon sok munkával járt volna és nem is egyszerű feladat, mivel azok az ajtók keret nélküliek. Végül rengeteg agyalás után a háromajtós verzió ajtajait hozták össze a dobozos bódéval. Itt is kellett szépen vágni, hegeszteni, de végül sikerült minőségi munkát végezni és most olyan mintha gyárilag így jött volna le a sorról. Viszont Ákos ezt csakis magának köszönheti, mert a megbízott műhely, se az időt nem tudta tartani és a minőséggel is komoly gondok voltak. Ez volt az a pillanat, amikor el kellett adnia a kupé Astrát. Így viszont ez az autó lett a legfontosabb úgyhogy nem voltak határok. A szerelés közben jött a gondolat, ha már darabokban van az egész, legyen levegős rendszer a kocsi alatt. Egy H Astra alól vásárolt komplett szettet emberünk. 

A karosszéria szinte minden részlete átalakult. Az ajtókat már tudjuk. Ezekbe H Astra kilincsek kerültek. A tetőbe Renault Twingo üvegtető került, ami elektromos és tökéletesen működik. A motorháztetőt meghosszabbították és Kadett GSI beömlőket integráltak bele. OPC küszöbök és tükrök kerültek az autóra, illetve a díszrács sem hétköznapi darab. A hátsó lököst pedig a kupé verzióval dolgozták össze. Miután a kasznimunkák elkészültek, az egész autót Porsche Panamera kékre fújták. Az autóban eredetileg semmi extra sem volt, most viszont jobban felszerelt mint némelyik prémium kategóriás gép. Ehhez teljesen új kábelköteget kellett behúzni. Ma már bixenon, lámpamosókkal, ESP, digitális klíma, függönylégzsák, tempomat, állítható intervallumú ablaktörlő, esőszenzor, fényre sötétedő belső tükör, állítható kormányoszlop, Astra H OPC kormány, (illetve télre van egy Astra H OPC kormány Corsa D OPC kormányfűtéssel) illetve Corsa D váltógomb, Corsa D OPC ülésfűtéssel. Az egész belsőt Porsche bőrrel húzták be. A szórakoztatásról elől HERTZ komponens szett, hátul  jelenleg 1000W beépített HERTZ mély, dupla Magnat erősítővel, kondival gondoskodik. Az airride a raktérben kapott helyet. 

A fékek a turbós változatról érkeztek, így már 5x110 az osztókör. Nagyon sok gyári Opel felni fordult meg a dobozos alatt, míg sikerült beszerezni a Range  Rover Mondial görgőket. A 8x18-as felnikre 205/35-ös gumikat húztak. Hogy tökéletesen álljanak a kocsi alatt, elöl 2 hátul 2,5 centis pogikat használtak. 

Lehetetlen minden egyes részletet felsorolni, mert ez az autó totálisan át lett építve. Szinte nincs olyan része, amihez ne nyúltak volna. Most már csak élvezni kell(ene), de lehet egy msáik projektnek adja át a helyét. Akárhogy is lesz, hiányozni fog a tea filteres mutatvány a találkozókról. hahota

Az építésről és módosításokról IDE kattintva találtok képeket! Érdemes végignézni!