Az elején le kell szögezni, ez egy hardcore versenygép. A sok stance-be vágott, camberizált, steril építés között néha-néha feltűnik valami elmebeteg. Gerald Roche nem aprózta el a dolgot. A Merga teljes átalakuláson esett át, aminek következtében minden létező kényelmi extrától megszabadult. Mindenhol egyedi csövezés és egyéb megoldások, amerre a szem ellát. Makulátlan hegesztések és tökéletesen felépített váz. Itt minden a funkcióról szól. Ezt az autót pályára építették! Azt gondolnánk valami kőkemény V8 hörög a géptető alatt, de itt most lehet sokan rosszul lesznek. Gerald egy RB20 DET motort pattintott a kompresszoros gyári szív helyére, amire GTR leömlőket és még egy  turbót is rápöckölt, így már nevezhetjük RB20DETT-nek is akár. Az eredmény? Körülbelül 300 ló, ami a full üres bódéval igazán kellemes vezetési élményt nyújthat. Mindenképp üdítő látvány lehet a pályákon egy ilyen Mercedes. Eddig a BMW-k kaptak japán szívet, legtöbbször JZ motor variánsokat, most viszont végre valami új is felbukkant! Kár, hogy nem itthon.... Bár nekünk sincs okunk szégyenkezni! A hazai csillagos driftautók és remek pilótáik elég szépen teljesítenek! Ki tudja? Lehet hamarosan Magyar Tomi gépét is bemutatjuk részletesebben. kacsint