Néhány éve kezdett el terjedni az autós találkozókon a versenysportos külső. Nagy szárnyak, különböző kések, koptatók amik eredetileg mind a leszorítóerő miatt lettek kitalálva. Melléjük utcai slick gumik és motorsportos felnik társultak. Majd az egészet leültették és kész is volt a sportos stance vonal. Az esetek többségében nem társult valódi erő ezekhez az autókhoz, hiszen úgysem lehet pályán használni rendesen. Albert viszont kicsit másképp intézte a dolgokat.

Három évvel ezelőtt vette ezt az EVO-t, azzal a céllal, hogy igenis durva vasat farag belőle. Mivel maga az autó remek alap és temérdek kiegészítő áll rendelkezésre, így már csak a tökéletes hozzávalókat kellett beszerezni. A Varis, JUN, Esprit cégek szállították a különböző műanyagokat az autóhoz, mint például a lökhárítók és a küszöbök. A gyári szín nem volt kellően agresszív, ezért Battle Ship Grey (Hadihajó szürke) fantázianévre hallgató fóliázást kapott az autó. A felnik tekintetében csak klasszikus japó gurigák jöhettek szóba. A Volk TE37 szett nemcsak tökéletesen áll, de pici felüdülés is a sok többrészes agyonpolírozott csoda között. 

Mint említettem, a motor környékén is történtek változások. Alapból 280 lóerő már eleve nem vérszegény, de Albert mindenképp többet akart. Ezért aztán lecserélte a gyári turbót egy Garrett GTX7031R darabra, amivel sikerült kipréselni 480 pacit E85 használata mellett. Sima benzinnel ez kb 400 lóerő körül alakul. A megnövekedett teljesítményhez Cusco fékek lettek felszerelve, illetve a futómű Tein coilover szettet kapott. 

A beltérben is folytatódik a dolog. Bride karbon versenyülések, Takata övek, és teljes bukócsövezés egészíti ki a külső megjelenést. 

További képek a Royal Stance oldalán, vagy IDE kattintva!