Szabi 2010-ben döntött úgy, hogy lecseréli az 5 ajtós Opeljét egy GSI Astrá-ra, mert elege lett abból, hogy minden előzés közben el kellett mondani egy imát. Barátjának Calibrája volt, ami teljesen letisztult külsővel bírt. Ekkor döntötte el, hogy clean stílusú lesz a gép. Miután az autót megvette, már egy szett Borbet BS figyelt a garázsban. Szegény autó elég bánatos külsővel rendelkezett, de ez nem számított, mert darabokra szedték a gépet. 


2011 tavaszán kezdődtek a munkálatok. A kasznit teljesen kilakatolták és lepucolták a bódét. Az első lökhárító szélesítve lett, a rendszám helyét feltöltötték és a beömlőt nagyobbra szabták. A sárvédőket elöl és hátul is szélesítették. A gyári íveket eltüntették és a díszléceket "leborotválták" akárcsak a kilincseket. Ugyanígy járt az ablakspricni, a jelek és a tetőantenna. A géptetőt meghosszabbították pár centivel. A hátsó lökőst legömbölyítették és a rendszámnak is leköltözött, így a csomagtérajtó is letisztult teljesen. Kapott még füst hátsó és dayline első lámpákat, majd az egészet leöntötték narancs színnel. 


2013-ban aztán a beltérben is történtek változások. A Bara Kárpit munkatársai teljesen bebőrözték a belsőt. Az alsó szőnyeg "inka" színűre cserélődött. Bekerültek az FK ülések, amit szintén behúztak. mindenhol alcantara és bőr található "inka" és krém színben, illetve a műszerfal egyes elemei fényezve lettek ilyen színűre. Ezen kívül ledes műszerfal világítás, Calibra kiegészítő műszerek, egy Raid Dyno 28 cm-s kormány és egy Audi TT váltógomb is beépítésre került. A motortér sem maradhatott érintetlen, és ha már letisztult a külső, a fedél alatt is ez dominál. 2014-ben még csak kifényezték, de aztán 2016-ban teljesen kirámolták az egészet. Amit csak lehetett kidobáltak. A hűtő áthelyezték a homlokfal alá, és az összes kábelt eltüntették. 


A 60/40-s FK rugókból és TA gátlókból álló futómű már az autó alatt volt, de a Borbeteknek menniük kellett. Szabi korábban látott egy Speedline Mistral garnitúrát és tudta, neki az kell a kocsi alá. Végül sikerült beszerezni egy 9,25x16-os szettet amire 195/45-ös gumik kerültek. Jelenleg a módosítókkal 0 az ET szám. Mivel amúgy is darabokban volt az autó a motortér átalakítások miatt, ezért jöhetett egy új szín. Ez nagyon nem volt egyszerű feladat. Szabi pirosat akart, de végül Gergő barátja rábeszélte a Range Rover palettájáról származó fehérre és telibe fújták vele az autót. A siker nem maradt el. Az AMTS-n Pro kategóriában elvitte a European kupát, amire nagyon büszke. 

Viszont ezzel együtt már meg is vannak a tervek 2017-re! A motortér új színt kap és rengeteg alkatrészt krómozni szeretne. A mostani 50-es saválló rendszert 60-as váltaná és a leömlő is saválló anyagból készülne. A futóművet állíthatóra cserélné és egy teljes hifi beépítés is szerepel a listán, természetesen a Bara Kárpittal együttműködve. 

Szabi nagyon hálás: 

  • Páli Norbertnek, Kaszala Istvánnak a karosszéria és műanyagos munkákért!
  • Kocsis Gergelynek a fényezésért és az elektromos munkákért!
  • Illetve Tuska Tamásnak és Kopin Zoltánnak az összeszerelésért, mert nélkülük nem lett volna kész az idei showra az autó! 

Fotók:

  • MatricaStore.hu
  • Darius / Lowmedia