Legutóbb egy MK1-be szerelt Audi 4.2-es V8-ast láthattunk, az sem volt kis mutatvány, de ahhoz képest, amit ez a négyes kapott, laza ujjgyakorlatnak tűnik. A német Asgard Performance a Gallardo 5,2 literes, tízhengeres erőforrását építette az autó hátuljába, melyet ráadásul az Underground Racing építéseihez hasonlóan emberesen meg is turbóztak!

Az így született "R52"-es építés nem kevesebb, mint 1.500 lóerőt, valamint 1.760 Nm nyomatékeot (!) szabadít a hátsó kerekekre, el lehet képzelni, mit művel ez a mindössze 900 Kg-os kasztnival.

A hátsó ülések helyét és a csomagteret kompletten elfoglaló blokk brutális látványt nyújt, csak úgy, mint a hajtás miatt a sárvédők alól jó 10 cm-re kilógó kerekek. A hihetetlen, 1.66 LE/Kg-os lóeró/súlyarány, valamint a rövid tengelytáv miatt minden bizonnyal az egyik legfélelmetesebb vezetési élményt nyújtó csapotthátú járműről született meg a németeknél - kíváncsi lennék, mit mutat mindez menet közben!

Forrás: VWvortex