Főoldal | Szolgáltatás | Gyártók | Koenig Specials


Koenig Specials

email:

info@koenig-specials.com

web:

http://www.koenig-specials.com

árfekvés:

Nagyon magas

minőség:



termék kategóriák

belső optika, külső optika, gumi, felni, auto hifi, chiptuning, fékek, motortuning, futómű tuning, kipufogó tuning

kiemelt autó márkák

Ferrari, Lamborghini, Jaguar, Porsche, Mercedes, BMW, stb



Willy Koenig 1974-ben kezdte meg áldásos tevékenységét egy Ferrari 365BB tuningolásával. Ezt követte számos Ferrari, Mercedes, BMW, Lamborgini, Jaguar és Porche model átalakítása.

Na, de ne rohanjunk ennyire előre. A Koenig-Special cég létrejöttét a versenyek inspirálták. 1961-ben Willy Koenig egy Cooper volánja mögött neki vágott a Német junior formula verseny sorozatnak, amit egy évvel később meg is nyert egy Ferrari Berlinetta-val. Erre a sikerre felfigyelt maga Enzo Ferrari is, és meghívta magához az ifjonc versenyzőt Maranello-ba. Így indult el Willy sikerkarrierje.

Willy Koenig olyan legendás autókkal versenyezhetett élete során, mint például a Ferrari 275 GTB Competition, Ford GT40, Lolat 70, Abarth Lotus, így nem kellett messzire mennie a versenysportban megszerezhető tuning-tapasztalatokért. 1987-től 1990-ig a La Mans versenyeken egy BMW M1 Procar majd egy Porsche 935 K3 volánja mögött versenyzett, amivel egyszer meg is nyerte a versenyt. Willy Koenig és a fia Walter által szerzett több mint 30 év versenyzői tapasztalat, és a baráti viszony a különböző versenycsapatokkal, mérnökökkel, és gyártókkal nagyban megkönnyítette és elősegítette a kiváló tuning programok megalkotását.

A Koenig-Specials filozófiája kezdetektől fogva az, hogy kíváló sportautókat készítsenek közutakra, tökéletes aerodinamikával design-nal, egyedi és exkluzív belsőtér kialakítással, optimalizált menettulajdonságokkal, verseny fékekkel, széles abroncsokkal, sport kipufogó rendszerrel, teljesítményfokozással a megrendelő kívánsága szerint turbóval vagy kompresszorral. Tevékenységük alkatrészek szempontjából mindenre kiterjed, a felniktől kezdve a komplett spoiler szettekig, viszont ezeket szinte kizárólag a felső árkategóriás márkákra és típusokra gyártják (Ferrari, Lamborghini, Jaguar, Porsche, Mercedes, BMW). Olyan autókat bontanak atomjaira és raknak össze újra, amihez a legtöbben csak szövetkesztyűben nyúlnak hozzá, és még izzócserére is a szakszervízbe viszik.

A Koenig teljes körű átalakítást ígér, ami a kiváló aerodinamikájú optikát és nagy mértékű motortuning-ot is tartalmaz. Az első tuningok között volt egy 295kW/400 lóerős turbós 8 hengeres Ferrari megpiszkálása 440kW/600 lóerőre, és a teljes karosszéria átalakítása a megnövekedett teljesítményhez. Minden átalakításhoz a legkiválóbb minőségű anyagokat használják, és számtalan tesztnek vetik alá a kész autót ugyanúgy a szélcsatornában, mint szélsőséges verseny, illetve utcai körülmények között.

A Koenig-Specials egyik legjobban sikerült alkotása a „Koenig Competition”, egy Ferrari Testarossa volt, amibe egy 735kW/1000 lóerős biturbós erőművet építettek. Akkoriban ez a Testarossa volt a sportautók királya az utakon. Ezen kívül készült még számos tuning Mercedes-Benz, ikertubós 590kW/800 lóerős Lamborgini Diablo roadster, 500 lóerős BMW 840/850-es került ki kezeik alól. A Competition mellett egy másik hírhedt tuning-programjuk a Koenig C62 volt, amely során egy Porsche 962 C1-es versenyautóból egy utcai változatot készítettek. A Koenig ezeken a projekteken kívül is számos Porsche, BMW motorhoz árul kompresszorokat, esetleg turbókat. Legutóbbi nagy munkájuk egy Ferrari F50-es átalakítása volt, amiből 625kW/850 lóerőt hoztak ki biturbóval, tökéletesített aerodinamikával, és sok más egyéb tuninggal. Az eredmény pedig magáért beszél, hiszen 1 lóerőre 1,47 kg jut és így ez a „kis” F50-es napjaink egyik leggyorsabb utcai sportautója.


1999-ben egy neves német autós magazin a „Sportauto” az olvasók szavazatai alapján az év sportautójává választotta ezt a Koenig Ferrarit. A cég mérnökei azonban napjainkban sem tétlenkednek, és folyamatosan készítik az újabb tuning programokat több felső árkategóriás autóra is, pl: Lamborgini Murcielago, Enzo Ferrari, F55. A Koenig Specials alkatrészei árait is ezekhez a top autókhoz mérte - bár valószínű akiknek megadatik, hogy ezekkel a csodákkal járjanak, van is pénzük megfizetni a kiegészítők árát.


Új Hozzászólás írása | Legfrissebb komment | Legelső komment

csiatt 

2004. november 02. 10:59 | Válasz erre | #13

Koenig 3


csiatt 

2004. november 02. 10:58 | Válasz erre | #12

Koenig 2


csiatt 

2004. november 02. 10:57 | Válasz erre | #11

Koenig 1


csiatt 

2004. november 02. 10:56 | Válasz erre | #10

[ Előzmény: #9 csiatt 2004. november 02. 10:55]

Egy carStylingos Koenig


csiatt 

2004. november 02. 10:55 | Válasz erre | #9

Egy carStyling-os Koenig


vcpr 

2004. november 02. 09:28 | Válasz erre | #8

De itt van!!!


LFS Racer 

2004. október 26. 20:19 | Válasz erre | #7

Miért nincs Porsche kép??


arvafiju 

2004. szeptember 09. 20:49 | Válasz erre | #6

miről van itten szó?


thomack 

2004. szeptember 08. 22:37 | Válasz erre | #5

[ Előzmény: #4 Gi Joey 2004. szeptember 08. 22:31]

nem gyenge


Gi Joey 

2004. szeptember 08. 22:31 | Válasz erre | #4

[ Előzmény: #3 Gi Joey 2004. szeptember 08. 22:29]

koenig


Gi Joey 

2004. szeptember 08. 22:29 | Válasz erre | #3

koenighello


arvafiju 

2004. augusztus 30. 22:34 | Válasz erre | #2


fotos.endy 

2004. augusztus 25. 16:00 | Válasz erre | #1

Király


régebbi kommentek megtekintése


Ha Te is hozzá akarsz szólni, loginolj be.

 

Fel az oldal tetejére

Gyártó kereső

Keresés a gyártók között:

Legfrissebb gyártó leírások
2012. július 02.

2012. február 16.

2012. február 01.

2011. július 05.

2010. június 24.
Akciók
Termékek
Hirdetés

Page generated in 1.503005 seconds.